Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst:

Om één vooroordeel ''meeste homo's zijn verwijft'' even te verlichten, met enkele bekende Nederlanders die homosexueel zijn:

- Boris Dittrich (bekend politicus):

20070812131631d66erdittsz3.jpg

- Albert Verlinde (presentator)

albertverlindejpg183469pq6.jpg

- André van Duin (komiek)

andrevanduindw0.jpg

- Carlo Boszhard (televisiepresentator)

carlobozahardjpegzb9.jpg

- Paul de Leeuw (cabaretier, televisiepresentator)

pauldeleeuwdt2.jpg

- Johan Kenkhuis (olympisch zwemkampioen)

johankenkhuisdkyk2.jpg

- Peter Van Der Vorst (televisiepresentator)

petervandervorstpt1.jpg

• Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:

Ik heb er geen problemen mee. En de mensen die het vies vinden zijn echt zielig... Wat maakt het uit als iemand van het mannelijk geslacht op hetzelfde geslacht valt?

Groeten,

Geplaatst:
Om één vooroordeel ''meeste homo's zijn verwijft'' even te verlichten, met enkele bekende Nederlanders die homosexueel zijn:

Als je Albert Verlinde niet verwijfd vindt, dan is niemand verwijfd.

Geplaatst:
Ik heb er geen problemen mee. En de mensen die het vies vinden zijn echt zielig... Wat maakt het uit als iemand van het mannelijk geslacht op hetzelfde geslacht valt?

Groeten,

iedereen is gelijk

Geplaatst:

Groeten,

iedereen is gelijk

Ja, groot,klein, dik, dun, blank of zwart.. Iedereen is het zelfde.. :Y

Geplaatst:

Toen ik hem in de Mei vakantie uit de sportschool zag lopen in 's Hertogenbosch, liep hij in iedergeval niet verwijft, daarbij kan hij soms een iet wat verhoogte stem hebben, maar om dan meteen de hele persoon verwijft te vinden...

Tevens is hier eerder in het topic genoemd de aspecten ''verwijft lopen'' en ''verwijft kleden'', nou lijken mij dit toch prima voorbeelden om dat vooroordeel te verlichten?

Geplaatst:

iedereen is gelijk

Valt best tegen hoor, als je net een tikkeltje anders bent kan je al het pispaaltje zijn. Voor de mensen die homo's vies vinden: Ik ben gister naar de efteling geweest, en ik heb daar 80 minuten in de rij gestaan. Ik stond tussen 2 lebberende stelletje. Ik moet niet zeggen dat er dat fris uitzag...

Geplaatst:

iedereen is gelijk

Valt best tegen hoor, als je net een tikkeltje anders bent kan je al het pispaaltje zijn. Voor de mensen die homo's vies vinden: Ik ben gister naar de efteling geweest, en ik heb daar 80 minuten in de rij gestaan. Ik stond tussen 2 lebberende stelletje. Ik moet niet zeggen dat er dat fris uitzag...

Zou ik ook niet prettig bij voelen. :roll:

Geplaatst:

Ik vind dat iedereen zelf moet weten, het is zijn of haar keuze, of je nou op het mannelijk geslacht valt, of op het vrouwelijke, je bent niet ineens de laagste van de laagste, iedereen maakt keuzes, en iedereen heeft meningen erover, en dat respecteer ik, maar goed dat bijna elke land in de EU, een vrije land is, waar je je meningen mag tonen.

Trouwens, ik val gewoon op meisjes hoor.

Geplaatst:

Daarvoor zit Albert Verlinde samen met Peter Van Der Vorst in een roddel programma, homo's roddelen vaak en roddelen is vrouwelijk. Niet voor bejaarde mensen, want die roddelen erg vaak. :puh:

Geplaatst:

Mij maakt het geen bal uit, en als iemand die ik ken homosexueel wordt, dan ga ik er alsnog mee om. Maar ik kijk wel uit dat die mij niet leuk gaat vinden. =P

Zolang ik niet lastig gevallen word is het okay.

Geplaatst:

Mij kan het niet schelen, zolang ze me met rust laten op vlak van liefde :clown: Ik heb er niets op tegen, m'n nonkel is ook homo.

Geplaatst:
Mij kan het niet schelen, zolang ze me met rust laten op vlak van liefde :clown: Ik heb er niets op tegen, m'n nonkel is ook homo.

Uhmm, misschien een vraag tussendoor.

Wat is nonkel?

Geplaatst:

Uhmm, misschien een vraag tussendoor.

Wat is nonkel?

Ik neem aan dat dat een belgisch woord is. En als ik het goed begrijp is dat een ander woord voor oom.

Geplaatst:

ik heb er helemaal geen problemen mee.

ik ken een paar homos en lesbos in mijn vriendenkring, maar die behandel ik ZEKER niet anders dan andere vrienden.

ik vind mensen die het vies or whatsoever vinden raar!

het zijn gewoon mensen en ze zijn gelijk met ons.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...