Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien we niet in de jaren 50 leven, vind ik het doodnormaal. homo's/lesbiënnes en bisexuelen zijn ook mensen net zoals wij, alleen hebben ze een andere sexuele voorkeur. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om met een vent te fozen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik homo's niet accepteer.

Mensen die zeggen dat dat soort mensen niet normaal zijn, moeten van mij hun mond houden. Je eigen mening hebben erover mag, maar het hoeft niet kwetsend.

• Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:

Ik vind het eerlijk gezegd ook doodnormaal.

Je seksuele voorkeur kies je niet zelf.

Dat is aangeboren...

Tegenwoordig zou dat ook geen probleem meer moeten zijn.

grtz

Tom

Geplaatst:
Ik vind het eerlijk gezegd ook doodnormaal.

Je seksuele voorkeur kies je niet zelf.

Dat is aangeboren...

Tegenwoordig zou dat ook geen probleem meer moeten zijn.

grtz

Tom

Ben hier helemaal mee eens, verder niks over te zeggen.

Geplaatst:

Kijk, Als hetero vind ik het ontzettend vies dat er homo's zijn, Ik bedoel ik heb er geen problemen mee maar m'n gevoel vind dat niet echt lekker. Bij Lesbo's is het bij mij een beetje raar, ik vind ze niet vies en vind dat eigenlijk een beetje normaal! (zegt m'n gevoel :puh: ) Tegen Bi-Seksuelen heb ik niet echt iets...

Geplaatst:
We hebben nog een sexualiteit over het hoofd gezien, dat was Anti sexueel of zo iets.

Je hebt blijkbaar ook nog metroseksueel, maar dat komt niet erg veel voor. Homo/bi/lesbi zijn meestal de bekendste..

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zou ik misschien mogen vragen wat mensen wél goed vinden aan biseksuelen maar niet aan homoseksuelen. Want een biseksueel kan ook op mannen vallen. Dus in principe is dat hetzelfs als een homo.

Verder vind ik het onbegrijpelijk hoe mensen zo tegen homo's aankijken.

Het is geen keus mensen. Het is gewoon zoals je bent.

Veel mensen zeggen dan: "Ach, het is maar een fase." of "Ach, het is een keuze."

Ook hoe mensen reageren met: "Zolang ze maar niet aan me zitten!" Alsof jij zó knap ben dat ze iedere seconde van de dag aan je willen zitten. Oké het is misschien een beetje zo ik heb er ervaring mee. Ik heb een vriend die is homo maar het is echt een toffe gozer. En nouja hij slaat wel eens een arm om me heen, of geeft me een knuffel. Maar dan heb ik echt iets van "So what" De wereld zal niet ineens vergaan. En hij doet die dingen meestal ook niet in bijzijn van andere mensen omdat hij weet dat ik dat liever niet heb (En hij ook niett want hij is nog "In").

Ik zal het nog sterker vertellen: Ik heb zelfs met hem gezoend. Gewoon om te proberen. Ik vond 't niets bijzonders. Hij zei alleen maar dat hij niet hoopte dat het onze vriendschap zou beinvloeden. Maar dat was 5 maanden terug en we zijn nog steeds gewoon vrienden.

Homo's zijn echt coole mensen, geloof me maar.

Geplaatst:

Ik wist niet dat er Anti Sexueel en Metro Sexueel bestond :puh:.

Maar ja ik snap eigelijk het lekkere van homo zijn niet.

Vind het eigelijk vies daarom ben ik ook geen homo en zal ik ook nooit worden.

En ik wil graag later kinderen hebben.

En als homo kan dat volgensmij niet.

Ja oke adopteren ofzo.

Maarja ik vind gewoon vies.

(mijn mening)

Geplaatst:

Ja oke adopteren ofzo.

(mijn mening)

Ja als Homo zijnde kun je adopteren, maar het lijkt me een (zoals jij dus zegt) een Vies idee, als ze het zelf maar leuk en fijn vinden.
Geplaatst:

Metroseksueel is iemand die doet alsof hij homo is maar gewoon hetero is.

Anti seksueel is iemand die gewoon helemaal niet tegen seks kan.

Zaahed heb jij uberhaupt wat uit mijn post gelezen? En dan doel ik vooral op dit gedeelte:

Het is Geen keuze Zaahed, Je bent het of je bent het niet. Je kan er in de loop der tijd achter komen dat je het bent. Maarja je bent volgens mij al te oud om het nog te ontdekken.

Ook raar dat zoveel mensen hier de stempel "Mijn mening" erop drukken. Da's toch logisch? Of vis ik nu weer naast het net?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja oke adopteren ofzo.

(mijn mening)

Er is ook nog Technoseksueel :7 en vast nog veel meer.

Heel veel mensen zeggen trouwens dat ze als ze twee mannen of twee vrouwen bijvoorbeeld elkaar zien kussen dat ze het vies vinden, denk ik dat de meeste daarmee bedoelen, dat zij zich ongemakkelijk opdat moment vinden, omdat ze het niet gewend zijn.

Persoonlijk voel ik me ook ongemakkelijk als een hetero, homo of lesbisch stelletje gepasioneerd met elkaar zitten te zoenen. Dat doen ze maar thuis.

Heb er echt geen problemen mee als ze elkaar gewoon normaal een kus geven, maar zolang het maar niet klef wordt.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Ja oke adopteren ofzo.

(mijn mening)

Er is ook nog Technoseksueel :7 en vast nog veel meer.

Heel veel mensen zeggen trouwens dat ze als ze twee mannen of twee vrouwen bijvoorbeeld elkaar zien kussen dat ze het vies vinden, denk ik dat de meeste daarmee bedoelen, dat zij zich ongemakkelijk opdat moment vinden, omdat ze het niet gewend zijn.

Persoonlijk voel ik me ook ongemakkelijk als een hetero, homo of lesbisch stelletje gepasioneerd met elkaar zitten te zoenen. Dat doen ze maar thuis.

Heb er echt geen problemen mee als ze elkaar gewoon normaal een kus geven, maar zolang het maar niet klef wordt.

Ik ben het ook :$ sinds 2006 voel ik me al homo :$ shame [/font]

Geplaatst:

Waarom wel, het is gewoon zoals je bent. Je valt gewoon op jongens. Daar kan je niks aan doen. Vecht niet tegen je geaardheid want het is een strijd die je zal verliezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...