Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

• Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:

Ik vind het gwn F*cking smerig. Van mij mogen ze gewoon doen wat ze willen, als ik het maar niet zie want dan ga ik door het lint. Je gaat gewoon tegen de natuur in , is gwn niet normaal 2 mannen kom op hee !

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dat homo's en lesbiennes gewoon d0m1n3r3n.

@hierboven: In de natuur komt homosexualiteit vreselijk vaak voor. Zeg dus niet dat het onnatuurlijk is. Iedereen die beweert dat het niet zo hoort is niet goed geinformeerd. Homosexualiteit bied bepaalde voordelen:

In de natuur is er vaak een paringsritueel. Dat ritueel kost veel tijd en energie. Door bisexualiteit kunnen mannetjes aan hun trekken komen, zonder het paringsritueel. Dit geeft bisexuele mannetjes meer kans om te overleven, en verder te groeien.

Bewerkt: door ThunderDuck
Geplaatst:
ik ben wel tegen homohuwelijk,niet dat ik tegen homoos ben maar ik vind gewoon dat trouwen iets voor man en vrouw is en niet man en man of vrouw en vrouw.

Waarom zou je niet tegen homo's zijn maar wel tegen het homohuwelijk? In princiep is het huwelijk een verhouding tussen twee volwassen individuen. Waar je tegenover familie en vrienden laat zien dat je van elkaar houdt en tot de doodt bij elkaar wilt blijven en voor elkaar wilt zorgen. Gewoon iets moois tussen 2 mensen die veel van elkaar houden. Ik zou niet weten waarom je daar op tegen kunt zijn... Of is het uit een geloofs- overtuiging dat je vind dat een homohuwelijk niet kan?

Maargoed, ik vind dat geaardheid geen rol speelt, wat maakt het nou uit of nou een man - vrouw of een vrouw - vrouw of man - man van elkaar houden? Ik heb er zelf geen problemen mee.

Geplaatst:
ik ben wel tegen homohuwelijk,niet dat ik tegen homoos ben maar ik vind gewoon dat trouwen iets voor man en vrouw is en niet man en man of vrouw en vrouw.

Waarom dan? Ik ben voor het homohuwelijk,het gaat er in een huwelijk niet om dat het een man en vrouw zijn maar het gaat er om dat 2 mensen van elkaar houden.

dat is jouw mening maar ik vind dat het gewoon voor man en vrouw is.

waarom?ik heb niet echt een reden maar ik vind dat gewoon 'raar' zegmaar.

Geplaatst:
Ik vind het gwn F*cking smerig. Van mij mogen ze gewoon doen wat ze willen, als ik het maar niet zie want dan ga ik door het lint. Je gaat gewoon tegen de natuur in , is gwn niet normaal 2 mannen kom op hee !

Zoals ergens hier boven mij al is genoemd. Homoseksualiteit is heel normaal in de dierenwereld (natuur).

Wetenschappers hebben bij verschillende zoogdieren en vogels homoseksueel gedrag ontdekt. Zo zijn ook dieren van hetzelfde geslacht die samenleven of samen de zorg voor jonge dieren dragen. Onder bepaalde aapsoorten, zoals de Bonobo's en de Makaken, komen seks en relaties tussen twee vrouwtjes of twee mannetjes voor. Ook zijn er vrouwelijke albatros-, flamingo-, pinguïn- en ooievaarstellen die samen eieren uitbroeden en jongen grootbrengen.

Maargoed het gaat zeker niet tegen de natuur in, dat jij nu achter je computertje zit? En al het stroomverbruik? Tja wat dat betreft was de natuur er eerder voordat wij met onze vervuilende CO2 uitstoten kwamen van alle fabrieken en auto's. Het is maar hoe je het bekijkt ;)

Ik wil even een einde maken aan al die kortzichtige, domme opmerkingen:

Dit is gewoonweg een idiote opmerking. Zoals je in mijn eerdere post kan lezen ga je niet tegen de natuur in. Bovendien is het niet smerig, 2 zoenende mannen/vrouwen zijn niet anders dan een heteroseksueel paartje.

Als ze me maar niet irriteren heb ik er geen last van.

Duh... En wat zou er irritant zijn aan homoseksuelen?

Ook zie ik hier vaak opmerkingen in de trant van "als ze me maar niet aanraken". Als je niet wil dat iemand je aanraakt, dan zeg je dat, maar maak dan geen onderscheid tussen mannen en vrouwen. Als een vrouw je aanraakt (lees: man als je vrouwelijk bent) en je wil dat niet, dan moet je dat op dezelfde manier uitdrukken als bij mannen (lees: vrouw als je vrouw bent). Anders is dat gewoonweg discrimineren op basis van seksuele geaardheid.

Iedereen die beweert dat homo's vies zijn is vermoedelijk nog dommer dan een koe: Homo's zijn niet minder hygienisch dan heteroseksuelen.

Het huwelijk alleen voor man en vrouw? Op welke argumenten baseer jij dat? Waarom zouden homoseksuelen niet mogen trouwen met een andere homoseksueel?

En dat homoseksualiteit iets vreemds is: Bij de oude Grieken (Sparta) was homoseksualiteit algemeen geaccepteerd.

Bewerkt: door ThunderDuck
Geplaatst:

De opmerking als me maar niet aanraken is inderdaad een idiote opmerking. Je vrienden raken je toch ook aan? Misschien zijn hun ook wel homo, maar hebben ze je dat niet vertelt. Daarnaast is homo worden niet iets wat je kiest. Maar wat je gewoon wordt, de een valt op een gegeven moment op een vrouw. De andere valt op een jongen, kan gebeuren? Kun je lang over inzitten, je bent het gewoon. Dan ga je gewoon verder met je leven. En zoek je een vriendje, het gaat om de liefde. En dat jullie dan meteen gaan denken aan seks. 2 jongens kunnen ook seks hebben hoor. Misschien wat minder opties, maar je eerste prioriteit is liefde. Daarna pas seks..

Een homo is niet meteen een Gerard Joling type, aan veel homo's merk je nog niet eens dat ze homo zijn. Je hebt er altijd die natuurlijk overdrijven zoals Gordon en Joling. Maar de meeste homo's leven best bescheiden en proberen het meestal niet te laten merken..

Geplaatst:
De opmerking als me maar niet aanraken is inderdaad een idiote opmerking.

Bij je eerste zin ga je al de fout in , nergens in mijn tekst heb ik het over aanraken. En is een groot verschil tussen vriendelijk aanraken en als een onbekende homo je komt aanraken. Jullie kunnen dan wel meteen over homo sexuele apen beginnen of dergelijke dieren die elkaar anaaltjes geven maar daar neem ik geen voorbeeld aan. Je kunt me idioot noemen maar ik ga mensen niet vergelijken met dieren als het gaat om sex. Dieren doen alles op hun instinct , mensen moeten hun verstand gebruiken.

Homo zijn is gwn niet normaal , je kunt het ontkennen maar mensen zijn gemaakt om met het tegenovergestelde geslacht zich te voortplanten. Het is gwn fucking smerig, vind je het gek dat iedereen ervan op zal kijken als 1 man bij een andere man op schoot zit in de bus. Als een man dat bij een vrouw doet is het ook raar in de bus maar niet smerig. Dat is mijn mening , Homo's zijn smerig.

Hoe kun je kiezen voor een man als al die geile chicky's rondlopen.

Geplaatst:
De opmerking als me maar niet aanraken is inderdaad een idiote opmerking.

Bij je eerste zin ga je al de fout in , nergens in mijn tekst heb ik het over aanraken. En is een groot verschil tussen vriendelijk aanraken en als een onbekende homo je komt aanraken. Jullie kunnen dan wel meteen over homo sexuele apen beginnen of dergelijke dieren die elkaar anaaltjes geven maar daar neem ik geen voorbeeld aan. Je kunt me idioot noemen maar ik ga mensen niet vergelijken met dieren als het gaat om sex. Dieren doen alles op hun instinct , mensen moeten hun verstand gebruiken.

Dieren hebben ook een redelijke hoeveelheid verstand. Mieren enz. werken vermoedelijk wel op hun instinct, maar dieren als kraaien niet. Een recent onderzoek heeft uitgewezen dat kraaien wel degelijk na kunnen denken. Ook kunnen kraaien, net als ons, eerdere ervaringen gebruiken bij het oplossen van puzzels.

Ook was er een onderzoek met hommels: Om de 2 seconden viel er een druppel honing uit een rietje. De hommel vloog elke keer net voordat er weer een druppel kwam naar het rietje. Dit geeft dus aan dat hommels een ontwikkelde intelligentie hebben, omdat zij dus na kunnen denken.

Dieren zijn, met deze twee experimenten in aanmerking genomen, dus enigzins als mensen. Bovendien zijn apen ongeveer onze broers/zussen als je de evolutie in aanmerking neemt: Zij hebben veel dezelfde intelligentie.

Homo zijn is gwn niet normaal , je kunt het ontkennen maar mensen zijn gemaakt om met het tegenovergestelde geslacht zich te voortplanten. Het is gwn fucking smerig, vind je het gek dat iedereen ervan op zal kijken als 1 man bij een andere man op schoot zit in de bus. Als een man dat bij een vrouw doet is het ook raar in de bus maar niet smerig. Dat is mijn mening , Homo's zijn smerig.

Dit is gewoonweg racistisch. Ik moet je vragen dit soort opmerkingen in vervolg voor je te houden en je gewoon uit te drukken. Ik vindt dit uitermate kwetsend.

En je "mening" is geen mening als er geen argumenten bij zitten. Hoezo zijn homo's smerig? Kijk even naar mijn vorige post betreffende "smerige homo's".

En betreffende je laatste opmerking: Ik vind je uitermate kortzichtig. Er zijn nou eenmaal mensen die op mannen vallen. Die mannen houden niet van vrouwen; daar kan je niks aan doen. En ga me nou niet vertellen dat jij alleen maar op vrouwen geilt: Iedereen kijkt wel eens naar een mooie man.

Geplaatst:
Bij je eerste zin ga je al de fout in , nergens in mijn tekst heb ik het over aanraken. En is een groot verschil tussen vriendelijk aanraken en als een onbekende homo je komt aanraken.

Dus als iemand jou een hand geeft op een begrafenis/feest die homo is weiger je zijn hand? Enkel omdat hij homo is? En je vrienden, die jou dan "vriendschappelijk aanraken" kunnen ook homo gaan. Maakt het wat uit van wie je een hand krijgt. Van een homo of een hetero? Denk niet dat homo's meteen aan seks beginnen en jou op seksuele wijzen gaan betasten.

Jullie kunnen dan wel meteen over homo sexuele apen beginnen of dergelijke dieren die elkaar anaaltjes geven maar daar neem ik geen voorbeeld aan. Je kunt me idioot noemen maar ik ga mensen niet vergelijken met dieren als het gaat om sex. Dieren doen alles op hun instinct , mensen moeten hun verstand gebruiken.

Misschien moet jij je verstand maar een aanzetten. Je hebt hier nog altijd over mensen die buiten hun gaarheid nog altijd mensen zijn. Je het het niet over een vlieg, je hebt het nog altijd over mensen. Daar mag je ook wel eens bij stilstaan.

Homo zijn is gwn niet normaal , je kunt het ontkennen maar mensen zijn gemaakt om met het tegenovergestelde geslacht zich te voortplanten.

Ik ging dus de eerste zin niet de fout in, je moet niet denken aan seks in het leven. Het gaat erom dat je gelukkig bent. Dat je leeft hoe je wilt leven. Of dat nu met een jongen of een meisje is. Seks is bijzaak. Dat jouw hoofd alleen maar naar voortplanten en seks uitgaat kan ik ook niet helpen.

Het is gwn fucking smerig, vind je het gek dat iedereen ervan op zal kijken als 1 man bij een andere man op schoot zit in de bus. Als een man dat bij een vrouw doet is het ook raar in de bus maar niet smerig. Dat is mijn mening , Homo's zijn smerig.

Denk na hoe je zoiets verwoord kerel, je kunt het vies vinden. Maar dan is het niet smerig, het is iets wat veel voorkomt in het dagelijkse leven. Niks geks dus, een jongen gaat echt bij een andere jongen op schoot zitten hoor. Dat valt gewoon teveel op, en je wilt liever niet opvallen omdat mensen dan je gaan uitschelden e.d. En wat dan nog trouwens? Hetero's mogen elkaar toch ook zoenen openbaar. Waarom homo's niet?

Omdat je daar voor valt? Maar verder ga ik niet op in. Je valt op een dag gewoon voor een jongen. Dat doe je, dat heb je. Dan interesseren vrouwen je niks meer..

Maakt mij het een reet uit of twee meisjes/jongens met elkaar staan te tongen of een jongen en een meisje met elkaar, gast, als het zo smerig is, steek dan je ogen uit. Niemand dwingt je om ernaar te kijken. Heb je 's nachts nachtmerries erover? Psycholoog. Ik haat het zo als mensen tegen homo's/lesbiennes zijn, ik ben geen homo, maar een beetje respect opbrengen aub? Wie weet wordt jij later een homo, dat weet je nu nog niet hoor...En waarom zou homohuwelijk niet mogen? Een relatie die lekker gaat, dat ontaardt in een mooie trouwpartij, er is toch niets mooiers dan een verliefd stel dat gaat trouwen? Hetero's zouden dan wel mogen trouwen? Onzin.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Maakt mij het een reet uit of twee meisjes/jongens met elkaar staan te tongen of een jongen en een meisje met elkaar, gast, als het zo smerig is, steek dan je ogen uit. Niemand dwingt je om ernaar te kijken. Heb je 's nachts nachtmerries erover? Psycholoog. Ik haat het zo als mensen tegen homo's/lesbiennes zijn, ik ben geen homo, maar een beetje respect opbrengen aub? Wie weet wordt jij later een homo, dat weet je nu nog niet hoor...En waarom zou homohuwelijk niet mogen? Een relatie die lekker gaat, dat ontaardt in een mooie trouwpartij, er is toch niets mooiers dan een verliefd stel dat gaat trouwen? Homo's/lesbiennes zouden mogen trouwen? Onzin.

Een beetje in contrast met de rest van je post.

Geplaatst:

Heb geen enkele homo als vriend. Men beste vriendin daarentegen is wel Bi. Welja ik heb haar al zien kussen met een meisje. So what? Zolang homo's, lesbiennes en biseksuelen maar gelukkig zijn toch? Want wie zijn wij om hun het recht te ontzeggen dat ze laten zien dat ze elkaar graag zien. Liefde is iets moois of dat nu tussen een meisje en een meisje gaat of een jongen en een meisje. Wat is het verschil? Ze zien elkaar graag toch? Dat is toch het belangrijkste?

Wat betreft die Homohuwelijken etc. Daar ben ik 100% voor. Iedereen moet de kans krijgen om te trouwen als zij dat willen. ALs zij elkaar graag zien en ze willen trouwen laat ze toch lekker. Ze doen er toch niks mis mee?

En dat kussen in het openbaar vind ik ook 100% kunnen. Als hetero's het mogen. Homo's enzo dan toch ook? Wat is het verschil? Ik vind het trouwens even erg als ik een hetero-koppel uitgebreid zie lebberen als een homo-koppel hoor.

Hierbij komt nog is dat homo's mega vriendelijke mensen zijn. Men oma en bomma kennen een homo koppel en die hebben een café. Ben er ook al geweest. Heb nog nooit in zo'n gastvrij café geweest en zo vriendelijk bediend geweest.

Conclusie:

Bi/homo/lesbie mij maakt het niet uit als je maar gelukkig bent!

Geplaatst:

Ik heb geen problemen met homo's of lesbiennes, ik heb wel problemen met potten en flikkers, ik vind dat een homoseksuele ook normaal kan gedragen en niet als een flikker met zijn dinges moet gaan pronken door als een idioot op de gay parade moet gaan staan.

Ik vind het niet echt lekker uitzien om twee jongens te zien kussen, vrouwen eigenlijk ook niet, maar dat zie ik wel liever dan twee dudes.

Van mij mogen ze ook best trouwen, en kinderen adopteren, maar hier heb ik mijn twijfels over, zoals als een jongen bij een homo gezin zou komen, of een meisje bij een lesbienne gezin.

En niet dat ze niet extreem flikker/pot achtig zijn, zodat de adoptiekinderen eventueel erg voor hun zouden kunnen schamen.

Daarnaast vind ik het nergens opslaan dat sommige mensen homo's/lesbiennes afkeuren op iets waar ze niks aan kunnen doen, maar de kans is groot dat ze dat niet inzien omdat ze zelf geen homo/lesbienne zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...