Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst:
ik zal ook mijn mening maar eens zeggen,

ik ben hetro. en ik vind homo's echt niks.

ik ben meer van het type met de mening ''homoseksualiteit is een ziekte'' maarja, das mijn mening.

voor de mensen die het niet snappen, zo ben ik op gevoed. maarja,

I (L) vrijheid van meninguiting.

Waarom zou homoseksualiteit een ziekte zijn? Beargumenteer dat eens.

zo is hij gewoon opgevoed,met dat idee.

Dan kun je het alsnog wel beargumenteren...

• Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:
Je gaat iemand die een meisje leuk vind ook niet vragen waarom hij haar leuk vind....

Dit kan wel weer deels beargumenteert worden :7 Lief, slim, grappig, schattig, enzovoort.

Jah maar alsnog , niet elke meisje die aardig,grappig of schattig is vind je leuk. Er zit gewoon iets speciaals in waarover je , je mening geeft op basis van je gevoel....

Geplaatst:
Je gaat iemand die een meisje leuk vind ook niet vragen waarom hij haar leuk vind....

Dit kan wel weer deels beargumenteert worden :7 Lief, slim, grappig, schattig, enzovoort.

Jah maar alsnog , niet elke meisje die aardig,grappig of schattig is vind je leuk. Er zit gewoon iets speciaals in waarover je , je mening geeft op basis van je gevoel....

En zo dat dat ook bij jongens, niks raars dus..

Geplaatst:

Zolang ze niet voor m'n neus zitten te muilen of teveel lichaamscontact zoeken met mij, vind ik 't compleet kunnen.

En met muilen bedoel ik geweldig hard zitten tongen in 't openbaar. Hand in hand lopen en naast elkaar zitten en een gewone kus geven gaat er nog door, maar de rest hoef ik niet te zien. En ze moeten ook niet te handtastelijk zijn, maar gewoon doen zoals andere vrienden. :Y

Ik ken er zelf ook wel eentje, en die is wel compleet verwijfd. Vorig jaar dacht iedereen dat hij homo was, dit jaar heeft hij zich geuit. Maar goed, niet iedereen is zo. :D

Ik heb er niets tegen zolang ze bovenstaande dingen niet doen, en zich ook niet vreemd gaan gedragen fzo.

Geplaatst:

Homo's en lesbiennes kunnen dit toch ook van elkaar vinden? Dus eigenlijk is het compleet normaal.

Geplaatst: (bewerkt)
ik zal ook mijn mening maar eens zeggen,

ik ben hetro. en ik vind homo's echt niks.

ik ben meer van het type met de mening ''homoseksualiteit is een ziekte'' maarja, das mijn mening.

voor de mensen die het niet snappen, zo ben ik op gevoed. maarja,

I (L) vrijheid van meninguiting.

Homosexualiteit is geen ziekte. Het is zelfs nodig! Als er geen homosexualtiteit was, werd onze bevolking veel te groot. Ze vallen niet op mensen van het andere geslacht. Hoe kun je zo iets nu een ziekte noemen? Iedereen is uniek. Wie weet, kom je er op een dag achter dat je bi sexueel bent. Noem je dat dan nog steeds een ziekte? Alles in de natuur heeft een reden, dus ook homosexualiteit.

Tip: Zie homo's lesbienes niet als vieze of rare mensen en accepteer ze zoals ze zijn, aangezien ze niet anders zijn dan wij. Je hoeft tenslotte niet met ze in het bed te duiken! :cya:

Ps: Sommige vrienden van me blijken bi te zijn, maar hebben het vaak over "lekkere wijfen"[/font] of hun lingerie :puh: Je merkt niets aan ze en zijn gewoon zoals hetero's. (sorry voor de dames op dit forum! Ikzelf praat niet zo eigenlijk. :schater: )

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Ik heb er wel respect voor (diegene heeft overgins niet zelf voor gekozen). Maar toch blijf ik het eng en vies vinden als een homo naast me staat.

Vooral omdat ie gemakkelijk homosexuele gevoelens kan krijgen (Net zoals wij bij een lekkere chick staan).

Natuurlijk zeg ik niet dat alle homo's zo zijn, maar ik ben er toch wel erg voorzichtig mee.

Apple-Mac

Geplaatst:

En zo dat dat ook bij jongens, niks raars dus..

Ik heb het over het beschrijven van je mening. Dus niet over leuk vinden want de gevoelens van jongens en jongens vind ik maar eng.

Geplaatst:

Ik heb hier geloof ik al eens eerder in gepost. Ik moet zeggen dat ik eerst wel een afkeer had tegen homo's waarom weet ik niet, Maar dankzij Fiegel5 is dit erg verandert. Gewoon mensen als elk anders. En ik respecteer het. Ik heb er niet persoonlijk voor gekozen dat ik er bang voor was of hoe je het ook wil noemen, maar ik denk dat het komt door de straat en door de bevolking er zijn heel veel mensen die een afkeer hebben tegen een andere aard en dat sluimert er in, maar daar ben ik nu overheen. Iedereen mag zijn wat hij of zei wil :Y

Geplaatst:
Ik heb hier geloof ik al eens eerder in gepost. Ik moet zeggen dat ik eerst wel een afkeer had tegen homo's waarom weet ik niet, Maar dankzij Fiegel5 is dit erg verandert. Gewoon mensen als elk anders. En ik respecteer het. Ik heb er niet persoonlijk voor gekozen dat ik er bang voor was of hoe je het ook wil noemen, maar ik denk dat het komt door de straat en door de bevolking er zijn heel veel mensen die een afkeer hebben tegen een andere aard en dat sluimert er in, maar daar ben ik nu overheen. Iedereen mag zijn wat hij of zei wil :Y

Ga spelen ga , wat wil fiegel hier aan veranderen. Iedereen heeft gewoon een mening en hij kan moeilijk iedereen overtuigen. Maar eerlijk , hoe kun je homo worden als je Mariah Carey hebt gezien ? HOE HOE ?? Hoe denk je dan ??

Geplaatst:

Ga spelen ga , wat wil fiegel hier aan veranderen. Iedereen heeft gewoon een mening en hij kan moeilijk iedereen overtuigen. Maar eerlijk , hoe kun je homo worden als je Mariah Carey hebt gezien ? HOE HOE ?? Hoe denk je dan ??

Er zijn gewoon mannen die vrouwen niet geil vinden. Begrijp dat gewoon eens.

Geplaatst:
Is dat van bij de geboorte al?

Denk het zelf wel, alleen bij sommige komt dat volgens mij sneller naar boven dan bij een ander, en wanneer ze het durven te vertellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...