Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst:
Kun je me dan misschien ff aanwijzen waar dat staat in de regels. Kort en krachtig kan toch ook ! En sommige dingen kun je nou niet bepaald argumenteren zoals vieze homo's.

Nee, want je spreekt weer niet voor jezelf, daarnaast, je geeft niet eens argumenten, enigste wat je brult is 'homo's zijn vies!'.

• Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:
Welkom in het vernieuwde Opinie, het deel van het Forum waar je terecht kunt voor wat serieuzere dingen. Bespreken van nieuws, serieuze zaken uit het echte leven en discussies mogen hier allemaal geplaatst worden. Vanzelfsprekend gelden in dit Forum de normale Forumregels, maar daarnaast zijn er nog wat regels waar je je in Opinie aan dient te houden:
  • Bij het voeren van discussies respecteer je elkanders mening. Natuurlijk mag je tegen die mening ingaan aangezien het discussies zijn, maar onderbouw je mening dan met duidelijke argumenten. Ga elkaar niet persoonlijk aanvallen, maar hou iedereen in zijn/haar waarde.
  • Er is hier ruimte voor serieuze onderwerpen, ook uit het persoonlijke leven van leden. Problemen en dergelijke waar je over wilt praten mogen gepost worden. Als je reageert op zo'n topic, onthoud dan dat het een serieus topic is en hou het ook serieus. Het is beter om niet te reageren op een serieus topic als je niets nuttigs toe hebt te voegen, aangezien de topicstarter daar toch niets mee kan.

• Ga niet lukraak nieuwsberichten kopiëren en plakken op het Forum. Wil je het over een bepaald nieuwsfeit hebben, vertel dat dan even na en geef je eigen mening over het onderwerp. Daar kunnen we weer mee dan een gekopieerd nieuwsbericht met daaronder de vraag Wat vinden jullie hiervan?

Hou je hier a.u.b. aan, zodat Opinie een mooi en overzichtelijk Forum blijft. Voor vragen of opmerkingen over iets dat met dit deel van het Forum te maken heeft kun je terecht bij één van de drie Moderators van de verschillende Lifestyle Fora: GTA-Sheep, Ikkes en Mania-92.

Geplaatst:
Ik heb hier geloof ik al eens eerder in gepost. Ik moet zeggen dat ik eerst wel een afkeer had tegen homo's waarom weet ik niet, Maar dankzij Fiegel5 is dit erg verandert. Gewoon mensen als elk anders. En ik respecteer het. Ik heb er niet persoonlijk voor gekozen dat ik er bang voor was of hoe je het ook wil noemen, maar ik denk dat het komt door de straat en door de bevolking er zijn heel veel mensen die een afkeer hebben tegen een andere aard en dat sluimert er in, maar daar ben ik nu overheen. Iedereen mag zijn wat hij of zei wil :Y

Ga spelen ga , wat wil fiegel hier aan veranderen. Iedereen heeft gewoon een mening en hij kan moeilijk iedereen overtuigen. Maar eerlijk , hoe kun je homo worden als je Mariah Carey hebt gezien ? HOE HOE ?? Hoe denk je dan ??

Dude begrijp gewoon even dat er mannen/jongens zijn die niet op vrouwen vallen. Niet iedereen is hetzelfde! :puh: Wat maakt het nu uit? Laat ze in hun waarden. je zegt toch ook niet dat je het niet begrijpt als hetero vrouwen Mariah Carey niet lekker vinden? En ja, natuurlijk heb je recht op je eigen mening, maar dat hebben we allemaal, dus ook wij mogen zeggen wat we van jou mening vinden. ^_^ Ik vind het nogal kortzichtig eerlijkgezegt. Maarja, de één begrijpt dat soort dingen sneller dan de ander. ;)

Geplaatst:

Wet neuu , ik ben serieus. Ik vind homo's gewoon smerig. Daarin tegen heb ik niks tegen lesbo's. Ik kan het moeilijk aan jullie uitleggen omdat ik het me zelf ook moeilijk kan duidelijk maken waarom het zo is. Als ik homo's zie krijg ik een gevoel zo van : ielgg smerig. Omdat ik het gewoon op een of ander manier heel vies vind.

Geplaatst:
Ik heb hier geloof ik al eens eerder in gepost. Ik moet zeggen dat ik eerst wel een afkeer had tegen homo's waarom weet ik niet, Maar dankzij Fiegel5 is dit erg verandert. Gewoon mensen als elk anders. En ik respecteer het. Ik heb er niet persoonlijk voor gekozen dat ik er bang voor was of hoe je het ook wil noemen, maar ik denk dat het komt door de straat en door de bevolking er zijn heel veel mensen die een afkeer hebben tegen een andere aard en dat sluimert er in, maar daar ben ik nu overheen. Iedereen mag zijn wat hij of zei wil :Y

Ga spelen ga , wat wil fiegel hier aan veranderen. Iedereen heeft gewoon een mening en hij kan moeilijk iedereen overtuigen. Maar eerlijk , hoe kun je homo worden als je Mariah Carey hebt gezien ? HOE HOE ?? Hoe denk je dan ??

Dude begrijp gewoon even dat er mannen/jongens zijn die niet op vrouwen vallen. Niet iedereen is hetzelfde! :puh: Wat maakt het nu uit? Laat ze in hun waarden. je zegt toch ook niet dat je het niet begrijpt als hetero vrouwen Mariah Carey niet lekker vinden? En ja, natuurlijk heb je recht op je eigen mening, maar dat hebben we allemaal, dus ook wij mogen zeggen wat we van jou mening vinden. ^_^ Ik vind het nogal kortzichtig eerlijkgezegt. Maarja, de één begrijpt dat soort dingen sneller dan de ander. ;)

Technisch gezien is gay zijn een handicap omdat je in de evolutie d'r niks aan hebt...

Maar als ik er geen last van heb maakt 't niet uit voor mij:P

En je kan best gay zijn als je mariah carey hebt gezien ik ken heel veel betere chicks.

Geplaatst:
Technisch gezien is gay zijn een handicap omdat je in de evolutie d'r niks aan hebt...

En je kan best gay zijn als je mariah carey hebt gezien ik ken heel veel betere chicks.

Homoseksueel zijn heeft inderdaad geen voordeel, maar biseksualiteit zeker wel.

In de natuur is er vaak een paringsritueel. Dat ritueel kost veel tijd en energie. Door bisexualiteit kunnen mannetjes aan hun trekken komen, zonder het paringsritueel. Dit geeft bisexuele mannetjes meer kans om te overleven, en verder te groeien.
Geplaatst: (bewerkt)

Homo's zijn er voor een reden net als hetero's. Als er alleen maar hetero's waren, zou de wereld behoorlijk overbevolkt zijn. In de natuur heeft alles z'n reden, en homo's horen er gewoon bij.

Wet neuu , ik ben serieus. Ik vind homo's gewoon smerig. Daarin tegen heb ik niks tegen lesbo's. Ik kan het moeilijk aan jullie uitleggen omdat ik het me zelf ook moeilijk kan duidelijk maken waarom het zo is. Als ik homo's zie krijg ik een gevoel zo van : ielgg smerig. Omdat ik het gewoon op een of ander manier heel vies vind.

Ikzelf zou het ook niet fijn vinden als een homo aan me zat, maar waarom zou hij me aanraken? :puh: Als ie dat deed ligt dat aan hem, niet aan "de homo's"

Je hoeft ze toch niet smerig te vinden? Alsof iedere homosexuele jongen je zomaar in je achterste zou nemen. :schater:

Ik begrijp best dat het als hetero (wat ik ook ben) onwennig kan zijn als je twee mannen of jongens ziet zoenen, maar zolang jij zelf niet hoeft te zoenen met ze is dat toch ok?

Als je homo's vies vind, zou je dieren ook vies moeten vinden aangezien zij ook sexueele gevoelens voor elkaar hebben. :puh:

Maar serieus. Je mag het best onprettig vinden of "vies" maar breng het dan even anders over, aangezien hier ook homosexueele leden op het forum zijn, die zich beledigt kunnen voelen. Sommigen hebben er zelf nog moeite mee.

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Wel eens aan gedacht dat lesbiennes hetzelfde zijn als homo's?

Ze vallen ook op hun eigen geslachten, maar ik denk dat je een rukkertje bent die alles kort door de bocht neemt en er niet verder over nadenkt.

Geplaatst:

@ d0m1n4t0r, als ik jou posts zo lees, krijg ik niet echt hoogte van jou gedrag. Het ene moment flip je enorm, het andere moment wil je andermans mening niet lezen, omdat je te lui bent? En de volgende keer lijk je weer redelijk je mening te onderbouwen. Waarom ben je op die manier bezig? Ik neem aan dat jij ook serieus genomen wilt worden, of niet soms? Zoals al eerder gezegd je waant je nu in een discussie, waarom zou je andermans posts niet willen lezen? Wij lezen toch ook mekaars meningen?

Het komt een beetje dubbel over in jou ogen zijn lesbiennes prima maar homo's vies, dat klopt niet helemaal. Maar als ik het zo begrijp form jij meteen een seksueel beeld en daar baseer jij je mening tegenover holebi's, of naja homo's op. Als dat zo is, lijkt mij dat een volstrekt verkeerde beredenering. Want dan heb ik zo het idee, dat jij bepaalde gevoelens nog niet helemaal begrijpt. Liefde gaat namelijk niet alleen maar om seksueel contact, er komt nog zoveel meer bij, op het gebied van interesse, hechte vriendschap, humor enzovoort. Tenminste in de meeste relaties (en dan bedoel ik serieus gezien) zijn dat allemaal verschillende aspecten die een goede relatie maken. Ach misschien vind je het gek klinken, maar des te ouder je wordt des te beter je zoiets zal begrijpen. Ik wil er maar mee zeggen, een beetje respect is wel op zijn plaats. Dat jij seksueel gezien homo's smerig vind prima, maar hoe jij je mening uit gaat nogal over de grens, omdat jij je mening puur op dat beeld baseert...

Geplaatst:

Mij kan het niets schelen of je homo-, bi-, of heteroseksueel bent. Ik persoonlijk ben hetero, en heb niets tegen homo's. Wel wat tegen die homo look-a-likes zoals Gordon. Zij trekken naar mijn mening die toch al niet zo goede naam van homoseksuelen door het slijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ach nightflower xD Iedereen was zo lekker bezig met die korte en krachtige reacties kom jij weer met je verhaaltje. Vrouwen geven mij gewoon een kick en er is niks beters dan 2 vrouwen die met elkaar bezig zijn.

En gelukkig zijn als homo kan ik niet echt een voordeel noemen. Want dat is iets wat bij iedereen verschillend is, niet iedereen is er blij mee als hij homo is. Het brengt daarin tegen wel een groot nadeel mee en dat is dat je je niet kunt voortplanten als je het niet goed met vrouwen kunt vinden.

PS : Ik heb soms niks te doen ga ik domme reacties posten. Vind het nou eenmaal leuk om te zien hoe kwaad mensen worden :puh: Gaat bij sommige kort door de bocht maar ach ja let er niet te veel op xD

Bewerkt: door d0m1n4t0r
Geplaatst:
Ach nightflower xD Iedereen was zo lekker bezig met die korte en krachtige reacties kom jij weer met je verhaaltje. Vrouwen geven mij gewoon een kick en er is niks beters dan 2 vrouwen die met elkaar bezig zijn.

En gelukkig zijn als homo kan ik niet echt een voordeel noemen. Want dat is iets wat bij iedereen verschillend is, niet iedereen is er blij mee als hij homo is. Het brengt daarin tegen wel een groot nadeel mee en dat is dat je je niet kunt voortplanten als je het niet goed met vrouwen kunt vinden.

Niet iedereen is er blij mee als zij lesbisch is, ook 2 vrouwen kunnen zich niet voortplanten. Dus ik begrijp die hele beredenering van jou niet. Maar nogmaals volgens mij denk jij alleen op seksueel gebied en dat is nogal oppervlakkig.

PS : Ik heb soms niks te doen ga ik domme reacties posten. Vind het nou eenmaal leuk om te zien hoe kwaad mensen worden :puh: Gaat bij sommige kort door de bocht maar ach ja let er niet te veel op xD

Vind het persoonlijk nogal zielig en laf overkomen als je woede zaait over het internet. En daar ook nog naar hartenlust van geniet? Al heb ik zeker nog meer te vertellen als meisje zijnde. Maar lange verhalen interesseren jou toch niet ;)

Geplaatst:
Het brengt daarin tegen wel een groot nadeel mee en dat is dat je je niet kunt voortplanten als je het niet goed met vrouwen kunt vinden.

Dat hebben lesbiennes toch ook?

Geplaatst:
Homo heeft wél een voordeel: Gelukkig zijn..

Kan als hetero ook,dus dat is geen voordeel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...