End Of The Riot Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik denk niet dat ps3 heeft hetzelfde besturing als pc want ps3 heeft geen muispijl en pc wel en er is nog niet aankondigen dat de sims 3 gaat komen op ps3. De sims 2 erop uit had wel zo'n besturing. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik ga de sims 3 zeker kopen omdat ik alle voorgangers al heb en ik wil een complete verzameling! de sims 3 lijkt me wil leuk.mooie effecten enzo Reageren
Robbie007 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Misschien ga ik het kopen, alleen als het op de psp of ps2 uit zal komen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 End Of The Riot: Ik heb de sims erop op ps2. Er is geen muispijl wel loodrechte straal. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 End Of The Riot: Ik heb de sims erop op ps2. Er is geen muispijl wel loodrechte straal. Volgens mij heeft elke console Sims zo'n straal, maar een pijl werkt ook niet echt lekker met een console Reageren
AXIO Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 de sims 3 lijkt me wil leuk.mooie effecten enzo Daar is niet veel aan veranderd als ik het zo bekijk, gewoon wat vernieuwingen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Nieuw filmpje van Ign.com Maar er valt niet veel nieuws te zien. Reageren
AXIO Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 2 dingen zijn er wel wat duidelijker voor me geworden, je kan meubels schuin zetten, dat was volgens mij niet zo in sims 2, en dan gezichten zien er wat nep en lelijk uit Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Je kunt al meubels schuin zetten bij de sims2. Je moet de code gebruiken. Reageren
Robbie007 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Misschien als ie uitkomt voor psp Reageren
Hackman Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 De Sims vind ik ook niks aan. Ten eerste vind ik de makers ervan erg goedkoop en slecht. Dat is natuurlijk niet echt een reden om het niet te spelen maar helaas zie je die eigenschappen ook weer goed terug in het spel vaak. Je hebt in ieder geval niet echt een doel in De Sims en daarom heb ik het amper tot nooit gespeeld omdat je gewoon je tijd zit te verdoen vind ik. Kun je beter iets anders doen wat wel een beetje nuttig is voor nu of later in plaats van een beetje anderen mensen besturen. Zeg nou zelf, wat voor nut heeft dat nou? Mvg, Hackman Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het huis ontwerpen opzich is wel leuk, alleen alles erom heen is niks. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Het huis ontwerpen opzich is wel leuk, alleen alles erom heen is niks. Ik kan totaal geen huizen bouwen. Huizen inrichten lukt wel. Bewerkt: 20 januari 2009 door End Of The Riot Reageren
AXIO Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Het huis ontwerpen opzich is wel leuk, alleen alles erom heen is niks. Ik kan totaal geen huizen bouwen. Huizen inrichten lukt wel. Huis inrichten is 1 van de saaite dingen duurt allemaal zolang, ik bouw ook liever huizen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Wat is er nou leuken dan een huis bouwen/ontwerpen? Meestal laat ik er maar 1 gastje in wonen, en die wordt dan ontslagen en gaat dood door vuur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.