Jump to content

The Sims 3

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk niet dat ps3 heeft hetzelfde besturing als pc want ps3 heeft geen muispijl en pc wel en er is nog niet aankondigen dat de sims 3 gaat komen op ps3.

De sims 2 erop uit had wel zo'n besturing. :Y

• Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

30

• .NightFlower

17

• AXIO

16

• gammie_

8

Geplaatst:

ik ga de sims 3 zeker kopen omdat ik alle voorgangers al heb en ik wil een complete verzameling!

de sims 3 lijkt me wil leuk.mooie effecten enzo :D

Geplaatst:
End Of The Riot: Ik heb de sims erop op ps2. Er is geen muispijl wel loodrechte straal.

Volgens mij heeft elke console Sims zo'n straal, maar een pijl werkt ook niet echt lekker met een console ^_^

Geplaatst:
de sims 3 lijkt me wil leuk.mooie effecten enzo :D
Daar is niet veel aan veranderd als ik het zo bekijk, gewoon wat vernieuwingen
Geplaatst:

2 dingen zijn er wel wat duidelijker voor me geworden, je kan meubels schuin zetten, dat was volgens mij niet zo in sims 2, en dan gezichten zien er wat nep en lelijk uit

Geplaatst:

De Sims vind ik ook niks aan. Ten eerste vind ik de makers ervan erg goedkoop en slecht. Dat is natuurlijk niet echt een reden om het niet te spelen maar helaas zie je die eigenschappen ook weer goed terug in het spel vaak. Je hebt in ieder geval niet echt een doel in De Sims en daarom heb ik het amper tot nooit gespeeld omdat je gewoon je tijd zit te verdoen vind ik. Kun je beter iets anders doen wat wel een beetje nuttig is voor nu of later in plaats van een beetje anderen mensen besturen. Zeg nou zelf, wat voor nut heeft dat nou?

Mvg,

Hackman

Geplaatst: (bewerkt)
Het huis ontwerpen opzich is wel leuk, alleen alles erom heen is niks.

Ik kan totaal geen huizen bouwen. :7

Huizen inrichten lukt wel. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:
Het huis ontwerpen opzich is wel leuk, alleen alles erom heen is niks.

Ik kan totaal geen huizen bouwen. :7

Huizen inrichten lukt wel. :Y

Huis inrichten is 1 van de saaite dingen :puh: duurt allemaal zolang, ik bouw ook liever huizen
Geplaatst:

Wat is er nou leuken dan een huis bouwen/ontwerpen? Meestal laat ik er maar 1 gastje in wonen, en die wordt dan ontslagen en gaat dood door vuur. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...