Smeets Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 pak een helicopter met de marverick lukte et mij met die ga je in de pay & spray bij sunshine auto's als je dat lukt word de heli gerepareerd en hij heeft wielen als het dan lukt om uit de pay&spray te komen (LASTIG) dan heb je dus een heli met wielen je hebt er niet veel aan.. je kan er wel wat handiger mee landen maar verder ik heb geen screen-shots omdat ik VC op ps2 heb het is niet speciaal maar ik wilde het gwoon melden!! Reageren
Trax Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Juist. Dit staat GRANDIOOS verkeerd. Moved [EDIT door Lantyz: Niet alleen dat, een nieuw topic was ook niet nodig. Topic samengevoegd] Reageren
Baffie Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 pak een helicopter met de marverick lukte et mij met die ga je in de pay & spray bij sunshine auto's als je dat lukt word de heli gerepareerd en hij heeft wielen als het dan lukt om uit de pay&spray te komen (LASTIG) dan heb je dus een heli met wielen je hebt er niet veel aan.. je kan er wel wat handiger mee landen maar verder ik heb geen screen-shots omdat ik VC op ps2 heb het is niet speciaal maar ik wilde het gwoon melden!! Ik heb het wel eens uitgeprobeerd op PC, maar het werkt helemaal niet, eerst met een sparrow/sea sparrow in de spray 'n' go in de Sunyard, maar als je eruit komt zitten er geen wielen ofzo onder. Ik geloof dat pas als ik er een screen van gezien heb. Reageren
need my speed Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 pak een helicopter met de marverick lukte et mij met die ga je in de pay & spray bij sunshine auto's als je dat lukt word de heli gerepareerd en hij heeft wielen als het dan lukt om uit de pay&spray te komen (LASTIG) dan heb je dus een heli met wielen je hebt er niet veel aan.. je kan er wel wat handiger mee landen maar verder ik heb geen screen-shots omdat ik VC op ps2 heb het is niet speciaal maar ik wilde het gwoon melden!! Ik heb het wel eens uitgeprobeerd op PC, maar het werkt helemaal niet, eerst met een sparrow/sea sparrow in de spray 'n' go in de Sunyard, maar als je eruit komt zitten er geen wielen ofzo onder. Ik geloof dat pas als ik er een screen van gezien heb. Misschien is het alleen op de Playstation? Reageren
Quatroking Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Hint: De meeste zeggen dat de Tank onverwoestbaar is: niet zo! De Tank is Schade en kogel vrij, maar niet beveiligd voor vuur! blijf de hele tijd met een vlammenwerper de Tank laten vikken en hij explodeert! of je doet gewoon de bigbang code.... Reageren
Baffie Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 Je meent het, die kenden de meesten al, maar die kun je alleen gebruiken als je hem op een open plekje hebt waar niemand bij staat, als ze met het leger achter je aan zitten heb je er niet zoveel aan, dan kun je beter zélf in een tank gaan rijden, of de lucht in gaan. Trouwens, als de tank ondersteboven gaat, vat hij ook gewoon vlam en ben je hem alsnog kwijt. Er is wel een keer dat dít heel handig is namelijk in de missie Sir, Yes Sir!, aangezien je dan waarschijnlijk nog geen 90 pakketjes hebt, kun je de tank jatten, vervolgens hem in een garage zetten (niet van de colonel, maar gewoon één van jezelf) en vervolgens óf hem in de fik steken, óf de tank uit zichzelf laten ontploffen wat na verloop van tijd gebeurt. Dan heb je hem ook meteen, en kun je de Vigilante missie ermee doen, aangezien je de hunter waarschijnlijk ook nog niet hebt.... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 je kunt in een ontplofte auto rijden! dan moet je een auto kapen, in als tommie bezig is het ventje uit de auto te trekken, snel op esc drukken en dan de 'bigbang' cheat doen, daarna weer resume. maar de auto brand dan nog, dus zodra tommie echt helemaal in de auto zit, moet je weer op esc drukken en dan de 'aspirine' cheat doen. druk daarna weer op resume en je rijd in een ontplofte auto! owja, hij kan wel kapot gaan. Reageren
Baffie Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Dat ASPIRINE heeft nog veel meer voordelen, ik dacht dat die hier nog niet in stond, deze cheat werkte in GTA3 ook onder de naam GESUNDHEIT, als je in een auto zit (waar je graag in wil blijven zitten), en de auto begint te roken of in de fik vliegt moet je de cheat ASPIRINE gebruiken, de auto wordt dan weer helemaal volwaardig aangezien, de uiterlijke gebreken (deuren eruit, ramen kapot, achterklep enz.) blijf je nog wel gewoon zien, lekke banden worden gelukkig wél opgepomd. Dit werkt alleen niet méér als je op Esc en ASPIRINE gebruikt als de auto al ontploft is. Heel handig voor als je in de Romero's Hearse/Spand Express of een dergelijke auto zit. Reageren
Gangsta Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 lekke banden worden gelukkig wél opgepomd. Dit werkt alleen niet méér als je op Esc en ASPIRINE gebruikt als de auto al ontploft is. Wat raar. Ik heb geprobeerd, toen ik een lekke band had, ASPIRINE cheat de doen, maar ze waren niet opgepompt. :huh: Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 leuke trucjes.. kga weer is vc doen om ze te proberen Reageren
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 lekke banden worden gelukkig wél opgepomd. Dit werkt alleen niet méér als je op Esc en ASPIRINE gebruikt als de auto al ontploft is. Wat raar. Ik heb geprobeerd, toen ik een lekke band had, ASPIRINE cheat de doen, maar ze waren niet opgepompt. :huh: Bij mij gebeurt dit ook niet :blink: Als ik de cheat doe dat m'n auto weer heel is blijven de banden lek <_< Reageren
Baffie Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Dat kán gewoon niet, als je ASPIRINE intoetst, worden je banden ook weer heel, en dat gebeurt bij jou ook gewoon. En er is ook geen cheat dat je auto weer heel wordt, er is alleen een cheat dat je zélf weer heel wordt, het voordeel van die cheat is dat hetzelfde met de auto gebeurt waar je in zit. Ik heb nog een ander leuk trucje, maar je moet er wel de 100% voor hebben: Ga met een boot naar The Mansion toe, leg de boot aan en ga naar de kamer waar de body-guards zitten, huur er 1, 2 of 3 in en loop naar beneden, helemaal naar beneden bij het trapgat. Ga daar naar buiten en stap in de boot, de bodyguards zullen je proberen te volgen, maar ze flikkeren allemaal in het water, heel grappig. :lol: :lol: :lol: Bewerkt: 13 juli 2005 door Baffie Reageren
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik weet er nog 1 pas ontdekt: stap in een auto waar 2 mensen in zitten en doe het bij de bestuurdersstoel en rij snel weg (zodat die andere er nog in zit) stop een stukje verder en zodra hij of zij is uitgestapt maar nog niet de deur dicht heeft gegooid schiet je haar dood (via drive-by) dan blijft de deur open staan maar neit op de manier dat hij de hele tijd als je een bocht neem dat hij dan weer terug klapt. Reageren
Timos Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik weet er nog 1 pas ontdekt: stap in een auto waar 2 mensen in zitten en doe het bij de bestuurdersstoel en rij snel weg (zodat die andere er nog in zit) stop een stukje verder en zodra hij of zij is uitgestapt maar nog niet de deur dicht heeft gegooid schiet je haar dood (via drive-by) dan blijft de deur open staan maar neit op de manier dat hij de hele tijd als je een bocht neem dat hij dan weer terug klapt. Of je rijd tegen een muurtje aan met je linkerdeur en zorgt dat hij los gaat zitten, is een stuk makkelijker :lol: Reageren
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ja maar als je een bocht neemt dan beweegt hij (hij gaat weer terug en weer opene de hele tijd) als je dit doet dan blijft hij altijd zo ook al neem je een haarspeldbocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.