Fireman Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb een vraag (ik wou er eigenlijk een nieuwe topic voor maken maar het kan hier ook wel) Wat vinden jullie de beste glitch/bug en waarom? Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 mijn favoriete bug is als je een manetje doodsgiet hij dan blijft verderlopen,dan kan je van die bompakketjes erop plakken en dan vliegen maar! greetz,MM Reageren
RoadKill Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 soms heb ik het dat wanneer ik een auto steel, cj die gast eruit slaat, maar blijft staan en beweegt niet meer Reageren
GTAgangster92 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 soms heb ik het dat wanneer ik een auto steel, cj die gast eruit slaat, maar blijft staan en beweegt niet meer Dat is alleen als je twee keer op de knop van het instappen drukt, of als je bezig ben de man eruit te slaan dat je dan een andere knop indrukt . Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 dat er een politie helikopter in de grond zit en je ziet alleen het bovenste. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Is het niemand op gevallen dat het rechter licht van een politie Ranger erg klein/gedempt is? Dan heb ik het over het licht wat de lamp uitstraald he! Alleen 's nachts te zien. En deze?: Pak Granaten of Remote Satchtel Explosives en ga naar de Ammu Nation. Gooi een granaat/Remote Explosive naar het kereltje achter de toonbank en zoek dekking maar wel zo dat je hem nog kan zien. Als je Remote Explosive laat/Als de granaat ontploft zal het mannetje op de toonbank vliegen en nog een seconden of 2 schieten en dan pas neer vallen. ASPHALT Bewerkt: 2 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Hier nog wat bugs/glitches: Een keer deed ik de Beat-the-cock race die begint op het strand van Los Santos, en toen kon ik wel heel makkelijk winnen. Op het punt dat je namelijk uit het water moet en moet gaan fietsen, bleven alle andere deelnemende gassies gewoon doodleuk staan . Toen kon ik in mn eentje makkelijk de race afmaken . In het noordoosten van SF heb je allemaal van die betonnen aanlegsteigers. Bij een van die steigers (ik weet niet meer precies welke) is er op het punt waar twee stijgers bij elkaar komen een gat in de zeebodem. Als je daar doorheen zwemt kom je onder SA, en na een paar tellen vallen sta je weer op straat. Direct aan het strand in Los Santos (Santa Veronica beach of zoiets) ligt een savehuis met garage. Wat leip is is dat als je auto al voor een deel in de garage staat, de rest van de auto een beetje in de grond zakt . het is dan best lastig om hem weer los te krijgen. Reageren
Baffie Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Hier nog wat bugs/glitches:Een keer deed ik de Beat-the-cock race die begint op het strand van Los Santos, en toen kon ik wel heel makkelijk winnen. Op het punt dat je namelijk uit het water moet en moet gaan fietsen, bleven alle andere deelnemende gassies gewoon doodleuk staan . Toen kon ik in mn eentje makkelijk de race afmaken . Die had ik eerder altijd op m'n laptop, die was heel wat slomer dan m'n PC van nu, volgensmij ligt dat meer aan je PC dan dat het een onregelmatig voorkomende bug/glitch is, ik vond het toen ook zo bijzonder, maar bij mij bleven ze altijd staan, ik dacht dus dat het normaal was... Nu niet meer nadat ik hem op m'n eigen PC heb gedaan, maar toch. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) In de missie Wear Flowers In Your Hair moet je Jethro en Dwaine gaan ophalen. De eerste is de man met het amerika-print hoofddoekje, The Truth noemt hem Jethro. Maar op de artwork wallpaper waar Jethro en Dwaine opstaan heeft de man met de amerika-print hoofddoek het naambordje Dwaine ipv Jethro, en de blonde man die dus Dwaine zou moeten zijn heeft het naambordje Jethro. Edit: Nvm, er zijn blijkbaar bewerkte wallpapers in omloop, het waqs toch omgekeerd. Bewerkt: 12 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Ben007 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ik heb ook iets raar Ik rij deus rond in de politiegarage in Los Santos.Ik kom aan het eind van de garage en opeens zie ik stuk vaneen Shamal uit de grond steken.Echt raar je zag de vleugels niet,alleen de rompen het uiteinde van de vleugels. Reageren
megamaggot Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 dit krijg je als je bent neergeschoten door de politie en je shamal is ontploft. ls je in het echt opgepakt wordt dan staat je auto normaal ook in de politiegarage,als je wordt neergeschoten op een boot of je vliegtuig ontploft komt het voertuig ook in de garage te staan. de shamal zie je maar voor de helft omdat de garage volgens mij gewoon te klein is,een helikopter kan er makkelijk in staan. greetz,MM Reageren
Ben007 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ah dat wist ik niet thx megamaggot Reageren
spoeky Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik was net met een cementtruc aan het rijden en kwam er een tram aan. ik ging er met de cement truc voor rijden oppeens bleeft de cement truc in de tram hangen en stond de tram stil ik vond het best grappig om te posten. maar t is gewoon een bug zie hier de foto's >>> Door Dizzee: Samengevoegd met Bugs & glitches topic<<< Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Dit hoort mischien beter thuis in het bbug and glitches topic. Maar het ziet er wel grappig uit,hoe ben je eruit gekomen? Door de deur natuurlijk ,de eerste keer toen ik het zag dacht ik dat je met het gedeelte van de deur vaststondt. greetz,MM >>> Door Dizzee: Samengevoegd bericht i.v.m cement truck voor de tram<<< Bewerkt: 23 augustus 2006 door Dizzee Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 haha inderdaad wel grappig maar inderdaad gewoon een bug >>> Door Dizzee: Samengevoegd bericht i.v.m cement truck voor de tram<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.