Moonbeam Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb dit toen ik . 100 jaar geleden, ook de hoods nog moest veroveren ook een paar keer gehad dus ik denk/weet dat het gewoon weer zo'n 'algemene' bug is. Waarom maak je hier btw een topic over aan? Wil je weten of je spel stuk is, hoe je het kan voorkomen of denk je dat het een EE is ofzo? Mvg, Moonbeam Reageren
Preddy Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hij dacht waarschijnlijk dat hij iets abnormaals had ontdekt en wilde dat met ons delen, is dat nou zo'n fout? Dergelijke bugs kan je echter ook kwijt in het Glitches & Bugs topic, waar ik een post heb uitgevist die iets dergelijks ook beschrijft, alhier. Maar toch leuk gevonden >>> Door GTA-Sheep: Inderdaad is dit beschouwen als een glitch of bug en ik heb het topic in zijn geheel maar even samengevoegd met de reeds bestaande variant<<< Reageren
Mb. Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik sprong van een berg af ( Links boven op de map, waar je als je naar beneden springt de zee ingaat ) met een quad. Ik lande niet, maar ik viel, en ik kon onderwater rijden met mijn quad! Ik upload even het filmpje. Reageren
justinW Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik had ook een echt vreemde glitch, toen ik eens cheats gebruikte van "snellere gameplay" op de Las Venturas Ring Road, toen reden er auto's letterlijk in elkaar Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ik weet niet of dit al bekend was maar ik post het toch maar even: Ik was SA dus aan het spelen en druk of F1 (replay) - Als je een jetpack op had zie je die nietmeer.. xD - Als je parachute springt zie je dat de parachute in de hand wordt gehouden en dat je heel raar valt.. xD Zie hier ook de filmpjes die ervan gemaakt heb: Jetpack Parachute Reageren
Bling Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dit was helaas al bekend, althans bij wel wel in ieder geval. In de replay zitten nou eenmaal veel foutjes, als je bijvoorbeeld een lantaanpaal omrijdt en dit gaat bekijken via de replay mode, dan zie je gewoon dat de auto dwars door de lantaarnpaal heen rijd. De replay neemt namelijk dit niet op, hij laat gewoon de omgeving voor hoe het standaard hoort te zijn. Het enigste wat hij opneemt zijn de bewegingen van CJ en de bewegingen van de auto en het overige verkeer. Niks aan te doen dus. Reageren
M__K Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 het siet er wel raar uit vooral die jetpack.... Reageren
356 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 die met die parachute snap ik nog niet helemaal. lollig filmpjes! Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 in gta 3 ook al als je mensen verbrande en dan replay stonden die zwarte pieten weer gewoon recht Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Als je op een motor ofzo (ik deed het op een freeway, dat ziet het leukste uit) de jetpack code doet dan krijgt cj die jetpack op zn rug terwijl hij op de motor zit. en als je dan een keer schiet dan zit cj niet eens meer met zn handen aan t stuur IS dit al bekend?? >>> Door Dutchy3010: Je kunt voortaan hier je Glitches & Bugs melden. Welkom op het forum trouwens .<<< Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Geen idee of dit al bekend was (ik denk het niet overigens), maar dit is weer zo'n zinloos topic, dus hier mag een op. Een tip als je nog meer van dit soort dingen wilt melden kun je dat beter doen in het bugs en glitches topic. Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Dit was idd al bekend, maar welkom op het forum! en sander je kan wel iets aardiger doen hoor, hij wist het niet, en hij is nieuw, en je mag ook niet om slotjes vragen. martyceha, je kan het nogmaals in dit topic zeggen dan hoor je wel wat de rest erover weet. >>> Door Dutchy3010: Of ik voeg ze gewoon even samen .<<< Bewerkt: 12 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
kevin software Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 lollig hoor maar op welke plek ben je met de paracute met moter er bij Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 lollig hoormaar op welke plek ben je met de paracute met moter er bij Zo te zien op een gebouw tussen de twee bruggen in San Fierro. Reageren
yvea0 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Duik onder water en druk dan op F1 Je zult merken, Alles beweegt of je onder water bent. heb helaas geen screens, het is toch makelijk zelf uit te vinden >>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met het reeds bestaande Glitches & Bugs topic.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.