Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb een gigantisch handige bug. Op de PS2 werkt deze. Ik weet niet of dit ook op de PC zo is.

Zo werkt deze:

Speel San Andreas 1 keer uit en begin nu met Kattie en Barbara te daten. Je kan in deze savegame nu niet meer je wapens verliezen als je busted of wasted bent. :Y

Als je nu een nieuw spel MET DE MEMORY CARD NOG IN JE PLAYSTATION opstart dan kan je in dit nieuwe spel ook niet meer je wapens verliezen ook al ben je nog niet eens met het daten begonnen. Want op een of andere manier behoud je de extra dat je je wapens niet meer verliest in deze savegame. Het is dus vanuit een je oudere savegame overgenomen.

:D

Deze bug is vaker voorgekomen.

Zeker handig voor op PS2.

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

heliwi7.png

fietsit5.png

quadch6.png

Beste leden. Ik denk dat ik weer iets heb, wat sommigen van jullie misschien wel leuk vindt. Als je met gta de code bubblecars intypt, en je gaat in een voertuig zitten en je rijdt vervolgens tegen een ander voertuig aan, dan gaat het voertuig waar je tegenaan rijdt opeens omhoog de lucht in. Nu ben ik snel uit m'n auto gestapt, een jetpack genomen met de code rocketman en snel op het voertuig gevlogen, dat de lucht in ging. De resultaten zijn in de bovenste links te zien. :tu:

Geplaatst:

Inderdaad, geinig trucje. Echter komt dit erg dicht in de buurt van een glitch/bug, dus had je dit beter in het "Glitches & Bugs" topic kunnen posten, aangezien dit soort trucjes hier vaker gemeld worden.

Ik zal je topic daarom even samenvoegen met het hierboven genoemde topic, aangezien het niet echt de bedoeling is, dat er voor al dit soort trucjes nieuwe topics geopend worden. ;)

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker,en als het een Bugje is dan is het een hele kleine:

Kijk.Normaal moet Las Brujas volgens mij toch het spookstadje voorstellen,mat allemaal van die houten huisjes.Maar als ik in het stadje kom staat er:El Castillo Diablo.

Misschien een heel klein bigje

Mvg:Gino :cya:

Geplaatst:

Ik Had er Ook een gevonde (Ik weet niet of het 1 glitch is of bugs ) Maar :

Ik Liep in 1 stadje (Bij die Grote Schotel) Ik Sprong toen op 1 moter maar die gast pakt hem af en ik ren de pray en sprey (ofzo :bonk: ) En toen Sloeg ik hem daar Dood maar toen bleef die meneer leven en het richt sterretje was al zwart en ik kon hem zovaak slaan als ik wou ??

(Heb Geen Screen *PS2* :$ )

Gtakiller94! :cya:

Geplaatst:

Ik had ook wel een raar geval:

Ik zat toevallig in een Coach en zie de zon opkomen. Ik heb de hele zonsopkomst bekeken en wou dit nog wel eens zien, dus ik druk op F1 voor een replay. Maar dan zie ik opeens dat die Coach in de echte game anders was dan in de replay, nl. dat er van achter, op de echte game, Bikini Line stond en op de replay stond er 'Big Tours' dus ik denk dat de R* geen rekening heeft gehouden met dat voertuigen soms een andere 'bekleding' hebben en die er dan zijn in verheten te zetten.

Hier een screenshot met de twee verschillende bussen:

gallery40.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had de onweerstaanbare drang om het volgende met jullie te delen, getiteld: 'in hogere sferen'

post-58866-1185731419.jpg

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

bij de EE '' there are no easter eggs up here go away'' op die rode bridge

moet je zorge dat je jetpack hebt

en je gaat daar een beetje naar onder

zodat je net 1 stand onder die zit van waar die EE zit

en als het goed is kun je dan airwalken, bij mij lukt het maar kan ook een glitch zijn natuurlijk..

Geplaatst:
bij de EE '' there are no easter eggs up here go away'' op die rode bridge

moet je zorge dat je jetpack hebt

en je gaat daar een beetje naar onder

zodat je net 1 stand onder die zit van waar die EE zit

en als het goed is kun je dan airwalken, bij mij lukt het maar kan ook een glitch zijn natuurlijk..

Als je de missie Yay Ka-Boom-Boom nog niet hebt gehaald is er een onzichtbare barriërre voor/over de Gant Bridge om te voorkomen dat je al in The Desert en in Las Venturas kan komen. Overigens kan dit ook zonder cheats, namelijk met de Maverick (helikopter) die op de luchthaven van San Fierro staat. Dit is overigens geen glitch of bug maar opzettelijk geplaatst door R*. Ná het behalen van bovengenoemde missie heb je toegang tot de rest van San Andreas en verdwijnen de laatste barriërres.
Geplaatst:
ik had laatst ook wel iet raar; ik spawn een hydra, ik stijg op, en dan komt het puntje van de linkervleugel tegen een palmboomtak en het hele vliegtuig ontploft :blink:

ja maar als je in het echt met het puntje botst dan schuurt heel je vleugel er af en dan stort je nog neer(als je blijft hangen dan niet)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik had ook wel een raar geval:

Ik zat toevallig in een Coach en zie de zon opkomen. Ik heb de hele zonsopkomst bekeken en wou dit nog wel eens zien, dus ik druk op F1 voor een replay. Maar dan zie ik opeens dat die Coach in de echte game anders was dan in de replay, nl. dat er van achter, op de echte game, Bikini Line stond en op de replay stond er 'Big Tours' dus ik denk dat de R* geen rekening heeft gehouden met dat voertuigen soms een andere 'bekleding' hebben en die er dan zijn in verheten te zetten.

Hier een screenshot met de twee verschillende bussen:

gallery40.jpg

Heb je dat nummerbord al gezien?

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

een vriend van mij had met de "cars floar away when hit" cheat met een auto tegen een Hydra getikt zodat hij zo hoog kon vliegen als hij kon. Toen hij al vrij hoog was, hij was echt verticaal omhoog aan het vliegen, stapte hij uit en in plaats van dat het vliegtuig kantelt en neerstort kon hij gewoon op de zijkant van die vleugel blijven staan(op de dunne rand) en het vliegtuig bleef gewoon naar boven vliegen :bonk: µ

(het is echt gebeurd, ik zat erbij :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...