WackoX Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 We hebben al een host gevonden , 24/7 dedicated met FTP (upload & download programma) Nu nog maximaal 20 slots, maar kan uitgebreid worden als er meer komen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Link Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Link voor wat? FTP? ik denk dat we eerst moeten bespreken wie dat allemaal krijgen (o.a. de scripters) Tzou niet leuk zijn als iedereen bij het script kan komen en aanpassen, downloaden, etc. Bewerkt: 26 november 2008 door WackoX Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 Link voor wat? FTP? ik denk dat we eerst moeten bespreken wie dat allemaal krijgen (o.a. de scripters)Tzou niet leuk zijn als iedereen bij het script kan komen en aanpassen, downloaden, etc. Dat snap ik.... Maar ik wil wel de link voor FTP alvast. Dan kan ik het een beetje uitvogelen. Maar moet mijn PC aanstaan om bij die script bestanden te kunnen komen ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 Het programma werkt net als een bestand van de ene, naar de andere map verplaatsen, alleen moet de (SA:MP) server dan wel aanstaan. link voor FlashFXP Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) OK.... Wie heeft voortgang? Ik wilde vragen of WackoX aan het Racing gedeelte zou willlen gaan werken. En of alle andere Scripters mij een PB zouden willen sturen met wat ze willen gaan doen. Remcconen jij mag als je wilt WackoX helpen of anders aan Roleplay gaan werken Bewerkt: 30 november 2008 door zamg0d1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) OK.... Wie heeft voortgang? Ik wilde vragen of WackoX aan het Racing gedeelte zou willlen gaan werken. En of alle andere Scripters mij een PB zouden willen sturen met wat ze willen gaan doen. Remcconen jij mag als je wilt WackoX helpen of anders aan Roleplay gaan werken *Plaatje* Op dit plaatje wil ik even reageren. Stunting-racing gaat dus plaatsvinden in Las Venturas. Echter, Las Venturas is dé plek om een Death Match te spelen. Ik spreek uit ervaring, ik speel alleen Death Matches die in Las Venturas plaats vinden, die in Los Santos zijn saai en hebben duidelijk een ongeschikte locatie. Voor een onderdeel als Death Match zou ik toch Las Venturas voorzien. Akkoord, Las Venturas heeft mooie plekjes om in te stunten, maar Death Match is toch véél belangrijker? Ik maak geen filmpjes, maar ik heb al mooie achtervolgingen meegemaakt in en rond Verdant Meadows. En in en rond The Strip onstaan er mooie gevechten. Ik zeg dit als iemand die graag Death Match's speelt. Mvg, MP. Bewerkt: 1 december 2008 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 OK.... Wie heeft voortgang? Ik wilde vragen of WackoX aan het Racing gedeelte zou willlen gaan werken. En of alle andere Scripters mij een PB zouden willen sturen met wat ze willen gaan doen. Remcconen jij mag als je wilt WackoX helpen of anders aan Roleplay gaan werken *Plaatje* Op dit plaatje wil ik even reageren. Stunting-racing gaat dus plaatsvinden in Las Venturas. Echter, Las Venturas is dé plek om een Death Match te spelen. Ik spreek uit ervaring, ik speel alleen Death Matches die in Las Venturas plaats vinden, die in Los Santos zijn saai en hebben duidelijk een ongeschikte locatie. Voor een onderdeel als Death Match zou ik toch Las Venturas voorzien. Akkoord, Las Venturas heeft mooie plekjes om in te stunten, maar Death Match is toch véél belangrijker? Ik maak geen filmpjes, maar ik heb al mooie achtervolgingen meegemaakt in en rond Verdant Meadows. En in en rond The Strip onstaan er mooie gevechten. Ik zeg dit als iemand die graag Death Match's speelt. Mvg, MP. Uhm... Tja dat zal ik met WackoX en Remcconen overleggen. Het nadeel is dat TDM al gescript is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juwayri Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Ik zou het zo houden. Stunting en Race in Las Venturas is veel leuker. Denk aan de strip en de grote garage, ultieme drift/race locaties. En als we het om zouden ruilen zou het stunten dus in LS komen. Nou, No Way Bewerkt: 1 december 2008 door Juwayri Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik zou het zo houden. Stunting en Race in Las Venturas is veel leuker. Denk aan de strip en de grote garage, ultieme drift/race locaties. En als we het om zouden ruilen zou het stunten dus in LS komen. Nou, No Way Uhm.... Tja... Ik weet nu niet meer wat te doen En btw ik heb gister SA gekocht dus ik kan SAMP doen En als we dan die server gebruiken van .... (?) om te testen enzo komt die dan wel in de Serverlist te staan? En dan zegmaar met WW? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juwayri Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik zou het zo houden. Stunting en Race in Las Venturas is veel leuker. Denk aan de strip en de grote garage, ultieme drift/race locaties. En als we het om zouden ruilen zou het stunten dus in LS komen. Nou, No Way Uhm.... Tja... Ik weet nu niet meer wat te doen En btw ik heb gister SA gekocht dus ik kan SAMP doen En als we dan die server gebruiken van .... (?) om te testen enzo komt die dan wel in de Serverlist te staan? En dan zegmaar met WW? Gewoon de map zo houden en dus stunting en racen in LV (en evt. in SF) En ik ben testserver Als je wilt kan ik al vast een FTP server op zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik zou het zo houden. Stunting en Race in Las Venturas is veel leuker. Denk aan de strip en de grote garage, ultieme drift/race locaties. En als we het om zouden ruilen zou het stunten dus in LS komen. Nou, No Way Uhm.... Tja... Ik weet nu niet meer wat te doen En btw ik heb gister SA gekocht dus ik kan SAMP doen En als we dan die server gebruiken van .... (?) om te testen enzo komt die dan wel in de Serverlist te staan? En dan zegmaar met WW? Gewoon de map zo houden en dus stunting en racen in LV (en evt. in SF) En ik ben testserver Als je wilt kan ik al vast een FTP server op zetten. Doe maar. Kan ik er dan al inkomen zegmaar? Dus via SAMP Serverlist? En is er een mogelijkheid om zoals Covesight heeft om een Inlog Systeem te maken? Ik ben nu bij NeoSyp aan het zeuren voor dat script :P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Ik heb nog een klein ideetje voor de Death Match die zich dus in Los Santos gaat afspelen. Ik ben echt een liefhebber van luchtvoertuigen, de luchthaven van Los Santos is echt ondermaats. Dus mijn vraag is: Spawnen er Rustlers, Hunters, Hydra's op de luchthaven? Bewerkt: 3 december 2008 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb nog een klein ideetje voor de Death Match die zich dus in Los Santos gaat afspelen. Ik ben echt een liefhebber van luchtvoertuigen, de luchthaven van Los Santos is echt ondermaats. Dus mijn vraag is: Spawnen er Rustlers, Hunters, Hydra's op de luchthaven? Uhm... Nog niet... Maar ik ga aan WackoX vragen of het mogelijk is om te zorgen dat je met bepaalde voertuigen (vliegen) bommen zou kunnen laten vallen en of dat te scripten zou zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb nog een klein ideetje voor de Death Match die zich dus in Los Santos gaat afspelen. Ik ben echt een liefhebber van luchtvoertuigen, de luchthaven van Los Santos is echt ondermaats. Dus mijn vraag is: Spawnen er Rustlers, Hunters, Hydra's op de luchthaven? Uhm... Nog niet... Maar ik ga aan WackoX vragen of het mogelijk is om te zorgen dat je met bepaalde voertuigen (vliegen) bommen zou kunnen laten vallen en of dat te scripten zou zijn moet je doen!, ik zal ook wel ff kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts