Loewie Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Forumnaam: Loewie SAMP-Naam: Loewie Wat ga ik doen: scripte EDIT: Maar ben nu druk bezig met men 2 servers te maken. Maar ik wil wel meedoen. Bewerkt: 19 oktober 2008 door Loewie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beany Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Beste iedereen. door een foutje is mijn gta:SA cd gebroken Ik zal zo snel mogelijk SA opnieuw aanschaffen. alleen dat gaat vandaag niet lukken. morgen denk ik wel. Dat is balen! Hoop voor je dat je snel een nieuwe cd kunt kopen, ze zijn gelukkig niet zo duur meer nu! Ik wil me ook wel als tester aanmelden, ik heb al gelezen dat het natuurlijk nog wel een tijd duurt voordat hij "af" is. Af word hij natuurlijk nooit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik heb nog een aantal dingen gevonden die best wel 'echt' lijken, ik zou zeggen zoek even de server van GtaWorldmods op, ik ga geen ip geven want dan overtreed ik een regel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké? Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen Op een vliegveld map ik zo in een paar dagen een heel stunt paradijs. En dan maak ik het nog werkend met voertuigen en dergelijke... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké? Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen Op een vliegveld map ik zo in een paar dagen een heel stunt paradijs. En dan maak ik het nog werkend met voertuigen en dergelijke... Kun jij van LSX een Stunt Paradijs maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik heb morgen SA weer in huis! maar ik heb morgen ook weer school dus dan heb ik niet egt time Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké? Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen Op een vliegveld map ik zo in een paar dagen een heel stunt paradijs. En dan maak ik het nog werkend met voertuigen en dergelijke... Kun jij van LSX een Stunt Paradijs maken? LSX?? Vraag me maar x op MSN.. moet nu eten (L) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 btw, Remcconen, ben jij een beetj f1 freak? en Fan van Kimi? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké? Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen Op een vliegveld map ik zo in een paar dagen een heel stunt paradijs. En dan maak ik het nog werkend met voertuigen en dergelijke... Kun jij van LSX een Stunt Paradijs maken? LSX?? Vraag me maar x op MSN.. moet nu eten (L) LSX is Los Santos Internatiol Airport. Het is afkorting LSX ik weet niet waarom Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké? Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen Op een vliegveld map ik zo in een paar dagen een heel stunt paradijs. En dan maak ik het nog werkend met voertuigen en dergelijke... Kun jij van LSX een Stunt Paradijs maken? LSX?? Vraag me maar x op MSN.. moet nu eten (L) LSX is Los Santos Internatiol Airport. Het is afkorting LSX ik weet niet waarom Wordt gemaakt, stuur je wel een paar x wat screenies Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Wordt gemaakt, stuur je wel een paar x wat screenies Ok. Ik ga morgen voor voertuigen kijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjan123 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Zamg0d1 Kom ik nou nog in het lijstje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Zamg0d1 Kom ik nou nog in het lijstje? Ik heb besloten om het lijstje pas te in te gaan vullen als er resultaten zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Forumnaam: Traser SAMP-Naam: Traser - [AVt]Traser Wat ga ik doen: Photoshoppen, (zie Grafisch forum gedeelte voor voorbeelden) Ook ben ik Moderator op 2 RPG servers, dus het is mogelijk om mij als moderator aan te stellen. Mvg -T Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Misschien kan ik van mijn clanserver op SA:MP nog wat ideetjes (en eventueel hele maps!) afluizen, als jullie en (vooral) zij daar mee akkoord gaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts