Jump to content
Joriz

GTA Sin City


Rockstar heeft gisteravond bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een totaal nieuwe Grand Theft Auto voor op de Playstation 2. In Samenwerking met de Miramax Film Corp. maken ze een game gebaseerd op de gelijknamige film die sinds vandaag in de Amerikaanse bioscoop is te zien en binnenkort ook in de Nederlandse bioscopen komt. de film en ook de game speelt zich af in Sin City waar de politie zeer corrupt is en veel criminelen zijn.

Volgens Rockstar Games wordt dit de allerlaatste Grand Theft Auto voor op de Playstation 2 gebaseerd op de GTA3 engine.

Rockstar Games eindigde hun mail met de volgende boodschap: "The truce of Sin City will be shattered. There'll be arrests, there'll be deaths. Nothing can stop this."

Op de officiële website bekijken staat dat het spel in oktober uit komt. Waarschijnlijk komt er binnenkort meer informatie over GTA Sin City.

BEKIJK NU DE OFFICIELE WEBSITE!

BRON EN MEER INFO: GTAGames.nl!

Echt cool dat ze nu van een film een spel gaan maken inplaats van andersom wat ze eerst hadden gewilt alleen wat qua geld niet mogelijk was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

haha sorry maar ik denk wel dat het gta sincity wordt met GTA SA op de pc zijn ze alklaar en dat gaat nu rond elk werelddeel ik de winkel liggen GTA SC :rolleyes: droom er al van :puh: maar ik denk wel dat die op oktober 2005 in de winkels ligt en die groote dat kan de ps2 heus wel aan want granttrismo 4 is nog groter dan SA dus waarom geen SC <_< mar GTA SC de site is wel wat raar jah er staat gtasincity.nl dat klopt toch nie :blink:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...