Jump to content
Joriz

GTA Sin City


Rockstar heeft gisteravond bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een totaal nieuwe Grand Theft Auto voor op de Playstation 2. In Samenwerking met de Miramax Film Corp. maken ze een game gebaseerd op de gelijknamige film die sinds vandaag in de Amerikaanse bioscoop is te zien en binnenkort ook in de Nederlandse bioscopen komt. de film en ook de game speelt zich af in Sin City waar de politie zeer corrupt is en veel criminelen zijn.

Volgens Rockstar Games wordt dit de allerlaatste Grand Theft Auto voor op de Playstation 2 gebaseerd op de GTA3 engine.

Rockstar Games eindigde hun mail met de volgende boodschap: "The truce of Sin City will be shattered. There'll be arrests, there'll be deaths. Nothing can stop this."

Op de officiële website bekijken staat dat het spel in oktober uit komt. Waarschijnlijk komt er binnenkort meer informatie over GTA Sin City.

BEKIJK NU DE OFFICIELE WEBSITE!

BRON EN MEER INFO: GTAGames.nl!

Echt cool dat ze nu van een film een spel gaan maken inplaats van andersom wat ze eerst hadden gewilt alleen wat qua geld niet mogelijk was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Die plaatjes zijn nep want als je op een nieuws kop klikt krijg je rechtsboven waar nu dat plaatje staat een plaatje van het spel te zien en dit plaatje wat je bij Sin City ziet is van DONOR @ LA FABRIQUE, TOKYO kijk maar op de site.

sorry voor het dubbel posten maar jullie moesten het weten :D

Dat deden ze ook met San andreas voordat ze het officieel bekend maakten... toen haalden ze even de kop van midnight club 3 dub edition weg om te testen

sorry hoor maar ik geloof je niet

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Whuahahah, wat een grap zeg, lachde me dood toen ik dit hoorde, ten eerste, er zijn heel veel bekende gta site's die de nieuws ook meteen op hun site gingen zetten als ze het hadden, dat is niet zow, het is een .nl, kom is op. Als je nou een .com had geregisteerd, dan kon je mischien nog een paar mensen foppen, maar met een .nl, kom is op zeg, ikhad meer verwacht. Dit is de eerste 1 april grap die ik tegen kom, en zeer lauw ook. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 pagina's in een dag :blink:

Als er iemand hier goeie 1 april grappen kan maken dan is het Joriz wel :D

Zo zie je maar er zijn zat mensen die erin trappen <_<

Dennizzz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn toen ik het op de site zag, trapte ik erin, maar meteen toen ik de .nl zag, veranderde ik het naar .com en kwam nix te staan, vanaf toen dacht ik, kom is op, waarom zal r* een .nl domein registeren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die plaatjes zijn nep want als je op een nieuws kop klikt krijg je rechtsboven waar nu dat plaatje staat een plaatje van het spel te zien en dit plaatje wat je bij Sin City ziet is van DONOR @ LA FABRIQUE, TOKYO kijk maar op de site.

sorry voor het dubbel posten maar jullie moesten het weten :D

Dat deden ze ook met San andreas voordat ze het officieel bekend maakten... toen haalden ze even de kop van midnight club 3 dub edition weg om te testen

sorry hoor maar ik geloof je niet

Hoeft ook niet, ik weet dat ik het heb gezien, en dat jullie me niet geloven kan me niks schelen..... ik heb het wel gezien lekker puh :puh:

@ OG Loc, waarom hebben ze san andreas op 21 juni 2004 aangekondigd?(of daar ergens in de buurt) Waarom niet 2 dagen later?, nou omdat ze daar zin in hadden, mensen worden toch ook geboren op 1 april, waarom niet 2 dagen later, omdat dat niet nodig is, Als jij op 1 april thuis zit denk je toch ook niet, "dat hoort niet zo het is 1 april, waarom niet 2 dagen later" Nou omdat dat geen zin heeft

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 pagina's in een dag :blink:

Als er iemand hier goeie 1 april grappen kan maken dan is het Joriz wel :D

Zo zie je maar er zijn zat mensen die erin trappen <_<

Dennizzz

haha, met dit grap trekken ze wel veel members op het forum om eerlijk te zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...