Jump to content
Joriz

GTA Sin City


Rockstar heeft gisteravond bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een totaal nieuwe Grand Theft Auto voor op de Playstation 2. In Samenwerking met de Miramax Film Corp. maken ze een game gebaseerd op de gelijknamige film die sinds vandaag in de Amerikaanse bioscoop is te zien en binnenkort ook in de Nederlandse bioscopen komt. de film en ook de game speelt zich af in Sin City waar de politie zeer corrupt is en veel criminelen zijn.

Volgens Rockstar Games wordt dit de allerlaatste Grand Theft Auto voor op de Playstation 2 gebaseerd op de GTA3 engine.

Rockstar Games eindigde hun mail met de volgende boodschap: "The truce of Sin City will be shattered. There'll be arrests, there'll be deaths. Nothing can stop this."

Op de officiële website bekijken staat dat het spel in oktober uit komt. Waarschijnlijk komt er binnenkort meer informatie over GTA Sin City.

BEKIJK NU DE OFFICIELE WEBSITE!

BRON EN MEER INFO: GTAGames.nl!

Echt cool dat ze nu van een film een spel gaan maken inplaats van andersom wat ze eerst hadden gewilt alleen wat qua geld niet mogelijk was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wacht wacht???? dus je zegt omdat jullie een officiele gta site zijn jullie het bericht eerder krijgen als de makers zelf? wat een onzin

EDIT: HET IS ECHT WAAR HET STAAT ZELFS OP DE OFFICIELE SITE

prooof8ia.th.jpg

EDIT2: Nu niet meer :huh:  :(  :(  :( het is er af gehaald......

EDIT3: Beter kwaliteit van de zojuist genomen screen van de rockstar site die er nu weer is afgehaald:

proof1ez.th.png

Neem eens de moeite om dit te bekijken ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja maar met photoshop kan je dat wel veranden

edit: Die plaatjes zijn nep want als je op een nieuws kop klikt krijg je rechtsboven waar nu dat plaatje staat een plaatje van het spel te zien en dit plaatje wat je bij Sin City ziet is van DONOR @ LA FABRIQUE, TOKYO kijk maar op de site.

Bewerkt: door Wesley

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

heb ik ook gekeken, maar wieweet heb jij dat ook bewerkt ofzo...

joriz zeg nou eens wat

ik word ongeduldig en dan ga ik slaan.....

  Heet hier iemand Joris toevallig ? Jij mischien Joriz ? smile.gif

zit hij er dan zo uit

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die plaatjes zijn nep want als je op een nieuws kop klikt krijg je rechtsboven waar nu dat plaatje staat een plaatje van het spel te zien en dit plaatje wat je bij Sin City ziet is van DONOR @ LA FABRIQUE, TOKYO kijk maar op de site.

sorry voor het dubbel posten maar jullie moesten het weten :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die plaatjes zijn nep want als je op een nieuws kop klikt krijg je rechtsboven waar nu dat plaatje staat een plaatje van het spel te zien en dit plaatje wat je bij Sin City ziet is van DONOR @ LA FABRIQUE, TOKYO kijk maar op de site.

sorry voor het dubbel posten maar jullie moesten het weten :D

Dat deden ze ook met San andreas voordat ze het officieel bekend maakten... toen haalden ze even de kop van midnight club 3 dub edition weg om te testen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik laat em vandaag geen 2de keer meer vangen net zoals www.ivanhoejupiler.be mijn favorieten pc websiet zei da zei gehackt waren ze maakten zelf een ebwijs logje en lieten vanalles raars gebeuren me de website en toen iedereen het geloofde zeiden ze dat het ee, grap was :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...