Jump to content
Joriz

GTA Sin City


Rockstar heeft gisteravond bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een totaal nieuwe Grand Theft Auto voor op de Playstation 2. In Samenwerking met de Miramax Film Corp. maken ze een game gebaseerd op de gelijknamige film die sinds vandaag in de Amerikaanse bioscoop is te zien en binnenkort ook in de Nederlandse bioscopen komt. de film en ook de game speelt zich af in Sin City waar de politie zeer corrupt is en veel criminelen zijn.

Volgens Rockstar Games wordt dit de allerlaatste Grand Theft Auto voor op de Playstation 2 gebaseerd op de GTA3 engine.

Rockstar Games eindigde hun mail met de volgende boodschap: "The truce of Sin City will be shattered. There'll be arrests, there'll be deaths. Nothing can stop this."

Op de officiële website bekijken staat dat het spel in oktober uit komt. Waarschijnlijk komt er binnenkort meer informatie over GTA Sin City.

BEKIJK NU DE OFFICIELE WEBSITE!

BRON EN MEER INFO: GTAGames.nl!

Echt cool dat ze nu van een film een spel gaan maken inplaats van andersom wat ze eerst hadden gewilt alleen wat qua geld niet mogelijk was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lees dit maar eens:

Voor diegene die het nog iet wisten gaat GTAGames.nl en GTA-PC Spot samen werken oftewel we gaan de sites samensmelten, na bijna 2 jaar op het internet gaat GTA-PC Spot(voorheen Vice-PC) dan uiteindelijk toch verdwijnen maar op GTAGames.nl komt nu alle informatie te staan plus veel meer nieuwere informatie downloads en nu kunnen wij ook eerlijk zeggen dat we nu echt riant de grootste Nederlandse GTA site zijn: GTAgames.nl met meer dan 1000 leden in het forum en dagelijks 1000'en verschillende bezoekers. Uiteraard doe ik dit alleen maar omdat ik samen met Joriz en Le Freak van GTAGames.nl een dedicated server in Amsterdam heb gehuurd waarop onze site kan staan en hierdoor kan er veel en veel meer op de site plus een mta server die 100Mbit snel is en 24 uur per dag online is en open is voor 26 personen per keer en natuurlijk omdat wij nu altijd het nieuws van Rockstar zelf krijgen waardoor wij altijd het nieuwste nieuws hebben.

Nu hoop ik dat iedereen veel heeft gehad aan de informatie van GTA-PC Spot en ik hoop jullie allemaal terug te zien op GTAGames.nl

Van marius

Bron: kijk hier

Edit:Oeps dit bewijst niks

Bewerkt: door josie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk dat joriz nix meer zegt tot vanavond 8uur dan zegt ie eindelijk

1 APRIL

waarom 8 uur, omdat dan de TMF-awards beginnen???

ag ik zei maar wat joh

ps. en dat is 7

Bewerkt: door Wesley

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lees dit maar eens:

[s]Voor diegene die het nog iet wisten gaat GTAGames.nl en GTA-PC Spot samen werken oftewel we gaan de sites samensmelten, na bijna 2 jaar op het internet gaat GTA-PC Spot(voorheen Vice-PC) dan uiteindelijk toch verdwijnen maar op GTAGames.nl komt nu alle informatie te staan plus veel meer nieuwere informatie downloads en nu kunnen wij ook eerlijk zeggen dat we nu echt riant de grootste Nederlandse GTA site zijn: GTAgames.nl met meer dan 1000 leden in het forum en dagelijks 1000'en verschillende bezoekers. Uiteraard doe ik dit alleen maar omdat ik samen met Joriz en Le Freak van GTAGames.nl een dedicated server in Amsterdam heb gehuurd waarop onze site kan staan en hierdoor kan er veel en veel meer op de site plus een mta server die 100Mbit snel is en 24 uur per dag online is en open is voor 26 personen per keer en natuurlijk omdat wij nu altijd het nieuws van Rockstar zelf krijgen waardoor wij altijd het nieuwste nieuws hebben.
Nu hoop ik dat iedereen veel heeft gehad aan de informatie van GTA-PC Spot en ik hoop jullie allemaal terug te zien op GTAGames.nl[/s]

Van marius

Bron: kijk hier

Edit:Oeps dit bewijst niks

niet zo slim hé

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de pagina's worden zal gemaaktik kan neit mer volgen me lezen voor ik pagina 7 heb gelezen word zeker pagina 8 al gemaakt

het lokt wel veel mensen ik zelf lees ook neit alleen ik post ook zoals je ziet :lol:

vind het erg goed gevonden als ik dit nu op 2 april had gepost dan had ik je geloofd :D

joriz is slim en wacht en laat iedereen maar raden ;)

wat het zal zijn en zoals al gezegt om 20:00 of 00:00 zegt hij 1 april :puh:

Bewerkt: door kurt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De domein is geregisteerd met CPanel programma, en dat doet R* nooit. De ip van die domein is: 193.151.74.193

kunnen we niet kijken waar dat ip vandaan komt?

WHUAHAHHA, ze hebben alleen de domein geregisteerd, de host zit waar ze nu gtagames hosten, waarom, awnt gtagames heeft dezelfde ip: 193.151.74.195

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De domein is geregisteerd met CPanel programma, en dat doet R* nooit. De ip van die domein is: 193.151.74.193

kunnen we niet kijken waar dat ip vandaan komt?

WHUAHAHHA, ze hebben alleen de domein geregisteerd, de host zit waar ze nu gtagames hosten, waarom, awnt gtagames heeft dezelfde ip: 193.151.74.195

oke joriz, nou is je grap bekent, het is officieel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Joriz, zeg nou maar gewoon dat het een april garp is, het heeft je alleen de geld gekost voor de domein, maar het is heel lauwe actie, echt waar. Haha, praat is, waarom ben je opeens stil en kijk je alleen mee B)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...