Jump to content
Joriz

GTA Sin City


Rockstar heeft gisteravond bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een totaal nieuwe Grand Theft Auto voor op de Playstation 2. In Samenwerking met de Miramax Film Corp. maken ze een game gebaseerd op de gelijknamige film die sinds vandaag in de Amerikaanse bioscoop is te zien en binnenkort ook in de Nederlandse bioscopen komt. de film en ook de game speelt zich af in Sin City waar de politie zeer corrupt is en veel criminelen zijn.

Volgens Rockstar Games wordt dit de allerlaatste Grand Theft Auto voor op de Playstation 2 gebaseerd op de GTA3 engine.

Rockstar Games eindigde hun mail met de volgende boodschap: "The truce of Sin City will be shattered. There'll be arrests, there'll be deaths. Nothing can stop this."

Op de officiële website bekijken staat dat het spel in oktober uit komt. Waarschijnlijk komt er binnenkort meer informatie over GTA Sin City.

BEKIJK NU DE OFFICIELE WEBSITE!

BRON EN MEER INFO: GTAGames.nl!

Echt cool dat ze nu van een film een spel gaan maken inplaats van andersom wat ze eerst hadden gewilt alleen wat qua geld niet mogelijk was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuke 1 April grap.

1. Het staat nergens anders op dan GTAGAMES

2. gtasincity.nl???? :blink:

3. Rockstar games is nog bezig met SAN AN op de PC dus ze kunnen nooit zo snel.

Conclusie:

Een 1 April grap van GTAGames.nl : :D

Bewerkt: door tigran

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3. Rockstar games is nog bezig met SAN AN op de PC dus ze kunnen nooit zo snel.

Hier heb je gelijk in, het kan nooit zo snel gebeuren dat een game van zo'n hoge kwaliteit heel snel uitkomt, ze zijn pas klaar met Gta op de pc dus nodige vakantie zullen ze wel hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nee het is een 1 aprilgrap van gtagames.nl want bij de officiele site staat .nl

yeah richt en rockstar zou een game maken op een engine die al 2 spellen oud is en hij word zeker ook 2 keer zo klein als gta 3 ...sure

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:lol: Gtagames, geweldig gedaan! Alle mensen die nog een beetje hoop hadden dat er ooit een GTA Sin City zou komen, hebben nu "het" bewijs :puh:...

Ik moet toegeven, dat ik eerst wel schrok. "SHIT, dus toch Sin City..."

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe verklaar je dit mailtje van Rockstar dan:

Als bewijs heb ik er een GTAgames.nl over gedaan.

Ook lopen wij altijd 2 dagen voor op nieuws met andere Nederlandse GTA site omdat wij een officiële site zijn en zeker ook 1 dag voor op Amerikaanse sites omdat we gewoon altijd snel zijn!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jullie zijn altijd snel?, waarom Post je het bericht dan een dag later dan dat je het "mailtje" gekregen hebt?

Ik heb het mailtje best wel laat gekregen. Toen lag ik al te slapen. Daarom heb ik het vanochtend meteen op internet gezet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom staat dit dan niet op de rockstar website?

Omdat ze daar sloom zijn en wij het mail altijd eerder krijgen aangezien we een officiele site zijn.

Waarom denken jullie dat dit een 1 april grap is? of nep nieuws?

Op GTAgames.nl staat alleen maar echt nieuws (die neppe specificaties voor GTA SA op de PC hebben we ook niet geplaatst). Wij kijken echt dus eerst goed of het nieuws echt is.

Ook mailt rockstar ons alleen voor het hoogst nodige marketing informatie. Ik neem aan dat ze ons niet vals zouden voor liegen.

Ik stuur ze wel effe een mailtje of het geen 1 april grap is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom denken jullie dat dit een 1 april grap is? of nep nieuws?

* Omdat het wel heel toevallig is dat deze informatie júist op 1 april bekend wordt..

* Omdat de volgende GTA zou uitkomen op de PS3

* Omdat oktober wel een beetje snel zou zijn voor de volgende GTA

Dat zouden een paar redenen kunnen zijn :rolleyes:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...