Jump to content
Joriz

GTA Sin City


Rockstar heeft gisteravond bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een totaal nieuwe Grand Theft Auto voor op de Playstation 2. In Samenwerking met de Miramax Film Corp. maken ze een game gebaseerd op de gelijknamige film die sinds vandaag in de Amerikaanse bioscoop is te zien en binnenkort ook in de Nederlandse bioscopen komt. de film en ook de game speelt zich af in Sin City waar de politie zeer corrupt is en veel criminelen zijn.

Volgens Rockstar Games wordt dit de allerlaatste Grand Theft Auto voor op de Playstation 2 gebaseerd op de GTA3 engine.

Rockstar Games eindigde hun mail met de volgende boodschap: "The truce of Sin City will be shattered. There'll be arrests, there'll be deaths. Nothing can stop this."

Op de officiële website bekijken staat dat het spel in oktober uit komt. Waarschijnlijk komt er binnenkort meer informatie over GTA Sin City.

BEKIJK NU DE OFFICIELE WEBSITE!

BRON EN MEER INFO: GTAGames.nl!

Echt cool dat ze nu van een film een spel gaan maken inplaats van andersom wat ze eerst hadden gewilt alleen wat qua geld niet mogelijk was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat het domein op de naam van Joriz staat is toch wel duidelijk??

Als je de domeinen sincity.nl en gtagames.nl even natrekt zie je dat ze allebij geregistreerd zijn door ene JJ de Leeuw uit een plaats vlakbij Utrecht ( zal zijn woonplaats niet noemen, vind hij niet zo leuk misschien  ;) )

Hoe kun je dat na gaan?

Zeg ik niet.. misschien vind Joriz het namelijk niet zo'n geslaagd plan dat het hele forum weet waar hij woont, wat zijn adres is en wat zijn telefoonnummer is ;) Hij heeft ook recht op privacy :)

Oke ik zal ook niet verder zoeken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

He er zijn berichten verwijderd/aangepast :ph34r:

Maare Joriz.. het is nu wel duidelijk dat het een 1 april grap was lijkt me.. dus geef maar toe :puh:

Dat wil ik ook steeds zegge jah. maarja

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En toen was dit topic opeens dood, vind je het gek hets 6 uur geweest, iedereen is gaan ete, eet smakelijk allemaal.

ik ben al klaar mee eten ;):puh: en iedereen weet denk niets meer te vertellen waarom het fack is :puh:

Bewerkt: door kraay

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En toen was dit topic opeens dood, vind je het gek hets 6 uur geweest, iedereen is gaan ete, eet smakelijk allemaal.

Gelijk, ***

Link verwijderd.

Bewerkt: door BrokenTable

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En toen was dit topic opeens dood, vind je het gek hets 6 uur geweest, iedereen is gaan ete, eet smakelijk allemaal.

Gelijk, ***

was daar te zien??? en volgens mij mag je nie naar een andere site linken(weet het niet zeker)

Link verwijderd.

Bewerkt: door BrokenTable

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ha, krijg gelijk spijt dat ik daar ook soms rond spook op die ...site ?

Ze hebben een forum + site, en weten niet eens wat reclame verboden inhoud, stelletje kindertjes... ^_^.

Dat Joriz hier zit te "lezen" kan ook een forum bug zijn, aangezien je soms in de lijst blijft hangen als je wat doet ( volgens mij op kruisje drukken bij I.explorer/firefox/msn ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat Joriz hier zit te "lezen" kan ook een forum bug zijn, aangezien je soms in de lijst blijft hangen als je wat doet ( volgens mij op kruisje drukken bij I.explorer/firefox/msn ?

Losse opmerking tussendoor: Ik zie Joriz er inderdaad niet tussenstaan, en dat is in ieder geval geen 1 aprilgrap. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...