Jump to content

Goede, betaalbare muis


warhoofd3

Recommended Posts

Hoi,

ik zat me eens af te vragen waarom ik GTA IV met gemak op de Xbox uitspeelde, maar in de PC versie al doodging in de eerste missies.

En wat bleek: ik kan gwn niet richten :7

Ik had Far Cry(waar ik ook niet eens het eerste level kon halen) ff met de (dure) muis van mijn broer geprobeerd, en het ging een stuk beter. Ik speelde de eerste 2 levels zonder moeite uit! en dat is heel wat voor mij.

Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe muis, waarmee je een beetje fatsoenlijk kunt richten. Maximale prijs 20 euro, weet iemand misschien iets?

Bedankt,

Timmyhawky

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    18

  • Biocount

    8

  • De Stofzuiger

    7

  • Hayte

    5

Hoi,

ik zat me eens af te vragen waarom ik GTA IV met gemak op de Xbox uitspeelde, maar in de PC versie al doodging in de eerste missies.

En wat bleek: ik kan gwn niet richten :7

Ik had Far Cry(waar ik ook niet eens het eerste level kon halen) ff met de (dure) muis van mijn broer geprobeerd, en het ging een stuk beter. Ik speelde de eerste 2 levels zonder moeite uit! en dat is heel wat voor mij.

Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe muis, waarmee je een beetje fatsoenlijk kunt richten. Maximale prijs 20 euro, weet iemand misschien iets?

Bedankt,

Timmyhawky

Ik heb een muis van Ednet. Een klein gewoon dingetje. Heb er geen problemen en ik schiet zo iedereen dood.

Je moet niet echt naar de prijs kijken eerder naar de kwaliteit. Eventueel eens vragen welke muis nou het beste is om te gamen in die prijsklassen. Alhoewel ik niet denk dat je een gamemuis zal kunnen kopen aangezien die dingen toch al snel tegen de €100 oplopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Logitec 250RX, niet echt een game muis, maar met 5 knoppen en laseraansturing is hij toch best lekker. Ik zelf speel er op proffessioneel niveau First Person Shooters mee. Hij kost trouwens maar een tientje (of 2) ofzo.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

als je een goede en betaalbare muis wil zou ik je echt sterk de Microsoft Intelli 1.1 aanraden, een van de beste muizen ooit, vertrouw me ik heb er best wat research aan gedaan en ben een die hard counter-striker ;)

beste 4 muizen zijn gewoon:

Microsoft intelli 1.1

Microsoft intelli explorer 3.0

Razer Deathadder

Logitech MX518

En als je echt helemaal wilt genieten, is een muismat niet onmisbaar, een Steelpad qck+ of qck heavy zijn erg goed en gewild, en geeneens nog niet zo duur, tevens zijn ze ook lekker voor je arm, omdat ze zo groot zijn kun je ze ee nbeetje over je bureau laten hangen, en ja ze zijn van stof.

Maargoed muismat en muis is best persoonlijk, iedereen houdt van een andere ''feeling''.

Allemaal optisch inderdaad, optisch is nog altijd veel beter als Laser, aangezien in lasermuizen een technologie zit die je helpt met rechte lijnen te trekken maakt dit je precisie een stuk SLECHTER met bijvoorbeeld shooters of real time strategy games.

Zowiezo is met muizen Duur nietaltijd beter, die Intelli 1.1 kost ongeveer 25 euro ofzo, en die is echt gewoon vele malen beter als zon stomme gehypte Logitech G5 of Logitech MX revolution. Je moet ook nooit in dat grapje trappen met die muizen met superhoge DPI, das gewoon een commerciele verkooptechniek, DPI verandert je sensivity wat, verder is het totaal onbelangrijk.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

G5= lasermuis = waardeloos voor first person shooters ;)

ik heb laser muis (van Logitech, geen idee welke) en ik ben goed in shooters en Strategy games...

dus weet niet wat jij allemaal loopt te roepen, maar er klopt volgens mij geen .... van...

Link to comment
Delen op andere websites

G5= lasermuis = waardeloos voor first person shooters ;)

ik heb laser muis (van Logitech, geen idee welke) en ik ben goed in shooters en Strategy games...

dus weet niet wat jij allemaal loopt te roepen, maar er klopt volgens mij geen .... van...

Ben het helemaal met je eens Hayte.. tis ook persoonlijke smaak..

Zelf vind ik me muis goed voor shooters.. nergens problemen mee :)

Link to comment
Delen op andere websites

G5= lasermuis = waardeloos voor first person shooters ;)

ik heb laser muis (van Logitech, geen idee welke) en ik ben goed in shooters en Strategy games...

dus weet niet wat jij allemaal loopt te roepen, maar er klopt volgens mij geen .... van...

ik baseer het op feiten, maargoed je zult wel niet echt competitief spelen dan, kijk naar professionals zoals van counter-strike 1.6, die spelen ALLEMAAL met optische muizen, zoals de microsoft intelli 1.1/3.0 en mx518 en razer deathadder ;)

heb je uberhaupt ooit een andere muis geprobeert? een degelijke optische muis? want iedereen kan wel schreeuwen dat zijn of haar muis goed is, maar als je nooit wat anders geprobeert hebt, slaat het ook totaal nergens op.

Ik had zelf vroeger dus een Lasermuis, ik dacht nieuw is beter en aangezien laser dus het nieuwste was, wou ik dus zo'n muis, ik kocht dus de Logitech MX400 en vond m geweldig, na een half jaar ofzo ging die kapot ( tja das gewoon pech hebben ), en ging reviews lezen van muizen op verschillende sites, optisch bleek toch een stuk beter te zijn, vooral omdat zoals ik al zei, laser een technologie ingebouwd heeft die je helpt rechte lijnen te trekken, probeer het maareens in paint met je lasermuis, je trekt hem precies recht, dat lukt met een optische muis niet, omdat die vele malen meer preciezer is. het kan ook nog helpen om je USB polling rate hertz omhoog te halen. Dit staat standaard op 125hz = 5ms responsetijd, dus hoe hoger je hertz hoe beter je muis reageert, Let op dat niet elke muis dit aankan. Bovengenoemde muizen in elk geval wel. Speel zelf met 500hz = 2ms responsetijd, omdat bij 1000 hz = 1ms je muis kapot kan gaan.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

G5= lasermuis = waardeloos voor first person shooters ;)

ik heb laser muis (van Logitech, geen idee welke) en ik ben goed in shooters en Strategy games...

dus weet niet wat jij allemaal loopt te roepen, maar er klopt volgens mij geen .... van...

ik baseer het op feiten, maargoed je zult wel niet echt competitief spelen dan, kijk naar professionals zoals van counter-strike 1.6, die spelen ALLEMAAL met optische muizen, zoals de microsoft intelli 1.1/3.0 en mx518 en razer deathadder ;)

heb je uberhaupt ooit een andere muis geprobeert? een degelijke optische muis? want iedereen kan wel schreeuwen dat zijn of haar muis goed is, maar als je nooit wat anders geprobeert hebt, slaat het ook totaal nergens op.

Ik had zelf vroeger dus een Lasermuis, ik dacht nieuw is beter en aangezien laser dus het nieuwste was, wou ik dus zo'n muis, ik kocht dus de Logitech MX400 en vond m geweldig, na een half jaar ofzo ging die kapot ( tja das gewoon pech hebben ), en ging reviews lezen van muizen op verschillende sites, optisch bleek toch een stuk beter te zijn, vooral omdat zoals ik al zei, laser een technologie ingebouwd heeft die je helpt rechte lijnen te trekken, probeer het maareens in paint met je lasermuis, je trekt hem precies recht, dat lukt met een optische muis niet, omdat die vele malen meer preciezer is. het kan ook nog helpen om je USB polling rate hertz omhoog te halen. Dit staat standaard op 125hz = 5ms responsetijd, dus hoe hoger je hertz hoe beter je muis reageert, Let op dat niet elke muis dit aankan. Bovengenoemde muizen in elk geval wel. Speel zelf met 500hz = 2ms responsetijd, omdat bij 1000 hz = 1ms je muis kapot kan gaan.

Dus je wilt nu zeggen dat ik slecht ben in spelletjes (of niet prof ben) omdat ik een verkeerde muis heb volgens jou? lol.

Heb meerdere muizen gehad ook een optische..

Ik daag je uit om UT tedoen of BF 2 of BF 2142.. moet je alleen ff wachten tot begin januarie want dan heb ik me pc..(of een ander spel contact me maar als je durft)

En nee... nu niet met smoesjes komen, wees een vent en neem de uitdaging aan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt een hekel aan laser muizen, ze kunnen plotseling naar een andere kant springen als het vlak waar je muis op zit een kleine oneffenheid heeft, het is veel gevoeliger voor stof.

Ik blijf lekker bij mijn optische muis, is veel makkelijker te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

G5= lasermuis = waardeloos voor first person shooters ;)

ik heb laser muis (van Logitech, geen idee welke) en ik ben goed in shooters en Strategy games...

dus weet niet wat jij allemaal loopt te roepen, maar er klopt volgens mij geen .... van...

ik baseer het op feiten, maargoed je zult wel niet echt competitief spelen dan, kijk naar professionals zoals van counter-strike 1.6, die spelen ALLEMAAL met optische muizen, zoals de microsoft intelli 1.1/3.0 en mx518 en razer deathadder ;)

heb je uberhaupt ooit een andere muis geprobeert? een degelijke optische muis? want iedereen kan wel schreeuwen dat zijn of haar muis goed is, maar als je nooit wat anders geprobeert hebt, slaat het ook totaal nergens op.

Ik had zelf vroeger dus een Lasermuis, ik dacht nieuw is beter en aangezien laser dus het nieuwste was, wou ik dus zo'n muis, ik kocht dus de Logitech MX400 en vond m geweldig, na een half jaar ofzo ging die kapot ( tja das gewoon pech hebben ), en ging reviews lezen van muizen op verschillende sites, optisch bleek toch een stuk beter te zijn, vooral omdat zoals ik al zei, laser een technologie ingebouwd heeft die je helpt rechte lijnen te trekken, probeer het maareens in paint met je lasermuis, je trekt hem precies recht, dat lukt met een optische muis niet, omdat die vele malen meer preciezer is. het kan ook nog helpen om je USB polling rate hertz omhoog te halen. Dit staat standaard op 125hz = 5ms responsetijd, dus hoe hoger je hertz hoe beter je muis reageert, Let op dat niet elke muis dit aankan. Bovengenoemde muizen in elk geval wel. Speel zelf met 500hz = 2ms responsetijd, omdat bij 1000 hz = 1ms je muis kapot kan gaan.

Dus je wilt nu zeggen dat ik slecht ben in spelletjes (of niet prof ben) omdat ik een verkeerde muis heb volgens jou? lol.

Heb meerdere muizen gehad ook een optische..

Ik daag je uit om UT tedoen of BF 2 of BF 2142.. moet je alleen ff wachten tot begin januarie want dan heb ik me pc..(of een ander spel contact me maar als je durft)

En nee... nu niet met smoesjes komen, wees een vent en neem de uitdaging aan :tu:

ik had het over je muis maargoed, kom maar counter-strike 1.6 dan, speel niet zo flut spel zoals battlefield.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...