Jump to content

Goede, betaalbare muis


warhoofd3

Recommended Posts

tja natuurlijk is je persoonlijke keuze nog altijd een van het belangrijkste, maar als je echt competitief speelt, en echt alle kleine dingen een wereld van verschil kunnen maken, dan is optisch toch beter. En dat gewoon door die technologie van laser ( die ook niet uit te zetten is wat ik ook erg stom vind ) die je helpt rechte lijnen te zetten, wat ik al meerdere malen herhaal ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    18

  • Biocount

    8

  • De Stofzuiger

    7

  • Hayte

    5

Ja ik hou zelf van wat slomer en andere van wat sneller, maar dat neemt niet weg dat een lasermuis minder precies is omdat die je helpt met rechte lijnen zoals ik al zei ;)

enne hoezo half januari?

Omdat ik dan me nieuwe pc laat bouwen :bier:

Ga het niet eens proberen met een kant en klare pc met een kaartje van nvidia geforce 7300 SE kaartje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we weer ontopic: een muis uitzoeken voor een betaalbare prijs? ^^

Een Forum is om te discussiëren, dit ging ook om de muis het verschil tussen

laser en optisch dus snap het probleem niet heel errig want deze topic gaat over een muis..

Maar ik zal er wel over kappen, zal voortaan wel voor de meeste onzin een nieuw topic maken. :tu:

>>> Door Thundercover: Ik doelde meer op jullie discussie over andere hardware vanaf bericht #32. :puh:<<<

>>>>Bio<<<<: oke :tu:

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik hou zelf van wat slomer en andere van wat sneller, maar dat neemt niet weg dat een lasermuis minder precies is omdat die je helpt met rechte lijnen zoals ik al zei ;)

enne hoezo half januari?

Met mijn laser muis op 1200-1600 zet ik echt geen rechte lijn meer hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik hou zelf van wat slomer en andere van wat sneller, maar dat neemt niet weg dat een lasermuis minder precies is omdat die je helpt met rechte lijnen zoals ik al zei ;)

enne hoezo half januari?

Met mijn laser muis op 1200-1600 zet ik echt geen rechte lijn meer hoor.

Ja omdat je zon verschrikkelijk hoge sensitiviteit gebruikt niet nee, maar nu neem je ook een extreem voorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle hulp!

Ik weet nu waar ik me een beetje op kan orienteren, en ik zal uitzoeken wat de beste keuze is. :D

Ik heb nu een Logitech G5 muis van iemand geleend, en hij bevalt goed, maar is alleen veel te duur(40 euro)

Maar ik denk dat ik met al jullie posts iets kan vidnen wat betaalbaarder en toch goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik hou zelf van wat slomer en andere van wat sneller, maar dat neemt niet weg dat een lasermuis minder precies is omdat die je helpt met rechte lijnen zoals ik al zei ;)

enne hoezo half januari?

Met mijn laser muis op 1200-1600 zet ik echt geen rechte lijn meer hoor.

Ja omdat je zon verschrikkelijk hoge sensitiviteit gebruikt niet nee, maar nu neem je ook een extreem voorbeeld.

Toch speel ik een shooter op sensiviteit.

Link to comment
Delen op andere websites

vind je 40 euro nog te veel?

juist...

Scrtz, bij de Roccat Kone kan ik niet opmaken of het lazer of optisch is...

Nu vraag ik dus aan jou, of tie goed is of niet :puh:

Het is een laser muis, ik raadt persoonlijk laser sterk af, maar mocht je een grafisch ontwerper ofzo zijn, dan is een laser muis wel goed ja.

hier een review over de Roccat kone:

http://tweakers.net/productreview/8872

Muis kost rond de 60 euro, vind ik persoonlijk toch wat te duur, moet je zelf weten maar voor 30-40 heb je al een van de 4 meest gewilde muizen ;)

>>> Door Thundercover: Let wat meer op of je niet per ongeluk dubbelpost. Dubbelposts samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...