Jump to content

Goede, betaalbare muis


warhoofd3

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    18

  • Biocount

    8

  • De Stofzuiger

    7

  • Hayte

    5

Een optische muis geeft onderaan rood licht, een lasermuis is kleurloos :Y .

Oh dan heb ik dus een optische muis van Logitech. Het is een simpele muis maar wel een hele fijne. Mijn toetsenbord daarintegen is helemaal uitgebreid met Volume Control en WMP control erin enzo :puh::)

Link to comment
Delen op andere websites

ja de meeste optische muizen zijn al goed zat, laat je nooit verleiden door die commerciele onzin van DPI enzo, tevens kun je eens google naar "USB polling rate patcher" daarmee kan je je USB hertz mee verhogen, wat de reactietijd van de muis verlaagt, voelt wat lekkerder aan, maar kan niet elke muis aan, is wel een aanradertje ;)

Nu we hier toch over muizen ( :D ) bezig zijn...

De G9 muis van Logitech is volgens alternate een optische en laser muis, hoe kan dat? Of kun je dan instellen wanneer het optisch of laser moet zijn?

Ja klopt ja, ze zetten het er fout bij, is bij de logitech G5 ook erg vaak, maar het is gewoon een laser muis.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, pak net ff optische draad muis (Microsoft Intelli, weet niet welke), oké, niet zo heel veel verschil, ga naar menu van Fallout 3, en natuurlijk moet ik veels te veel muis bewegingen doen voor een klein stukje... gelijk alle sensitivity's op het hoogst en wat dan ook, nog steeds veels te traag...

Dus optische muizen zijn beter dan Laser muizen?

misschien in precisie, maar niet met snelheid...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al 4 jaar dezelfde muis. Een mx laser muis van logitec en ik zou echt nooit meer een andere willen. Ik weet niet of dat komt omdat ik niet game met mijn muis :7 Maar voor de dingen die ik ermee doe is hij geweldig

Net zo bij mij. Je gaat aan ze hechten en je krijgt een speciale band met je muis en je wilt hem nooit meer kwijt. Zo beginnen alle romantische liefdesverhalen. Ze is lekker snel, je kunt haar laten scrollen, je kunt haar laten klikken, je kunt met haar gooien als je boos bent, wat kan je er niet mee? <3

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, pak net ff optische draad muis (Microsoft Intelli, weet niet welke), oké, niet zo heel veel verschil, ga naar menu van Fallout 3, en natuurlijk moet ik veels te veel muis bewegingen doen voor een klein stukje... gelijk alle sensitivity's op het hoogst en wat dan ook, nog steeds veels te traag...

Dus optische muizen zijn beter dan Laser muizen?

misschien in precisie, maar niet met snelheid...

Dat is persoonlijk ja..

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, pak net ff optische draad muis (Microsoft Intelli, weet niet welke), oké, niet zo heel veel verschil, ga naar menu van Fallout 3, en natuurlijk moet ik veels te veel muis bewegingen doen voor een klein stukje... gelijk alle sensitivity's op het hoogst en wat dan ook, nog steeds veels te traag...

Dus optische muizen zijn beter dan Laser muizen?

misschien in precisie, maar niet met snelheid...

Dat is persoonlijk ja..

wacht even...

muis gaat traag in een spel-menu (een heel belangerijk element), en dan zeg jij dat het persoonlijk is?

Link to comment
Delen op andere websites

als je een goede en betaalbare muis wil zou ik je echt sterk de Microsoft Intelli 1.1 aanraden, een van de beste muizen ooit, vertrouw me ik heb er best wat research aan gedaan en ben een die hard counter-striker ;)

beste 4 muizen zijn gewoon:

Microsoft intelli 1.1

Microsoft intelli explorer 3.0

Razer Deathadder

Logitech MX518

En als je echt helemaal wilt genieten, is een muismat niet onmisbaar, een Steelpad qck+ of qck heavy zijn erg goed en gewild, en geeneens nog niet zo duur, tevens zijn ze ook lekker voor je arm, omdat ze zo groot zijn kun je ze ee nbeetje over je bureau laten hangen, en ja ze zijn van stof.

Maargoed muismat en muis is best persoonlijk, iedereen houdt van een andere ''feeling''.

Allemaal optisch inderdaad, optisch is nog altijd veel beter als Laser, aangezien in lasermuizen een technologie zit die je helpt met rechte lijnen te trekken maakt dit je precisie een stuk SLECHTER met bijvoorbeeld shooters of real time strategy games.

Zowiezo is met muizen Duur nietaltijd beter, die Intelli 1.1 kost ongeveer 25 euro ofzo, en die is echt gewoon vele malen beter als zon stomme gehypte Logitech G5 of Logitech MX revolution. Je moet ook nooit in dat grapje trappen met die muizen met superhoge DPI, das gewoon een commerciele verkooptechniek, DPI verandert je sensivity wat, verder is het totaal onbelangrijk.

Ik merk toch echt wel als ik mijn dpi verzet. 400 dpi=lage precessie dus traag reageren dus goed voor snipen,1600 dpi=hoge preciessie dsu good als automatic gun. En laser muis is veel en veel precieser dan een optische,maar soms is dat idd geen voordeel. Ik zelf vind een laser muis veel fijner dan een optische,maar dat is erg persoonlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, pak net ff optische draad muis (Microsoft Intelli, weet niet welke), oké, niet zo heel veel verschil, ga naar menu van Fallout 3, en natuurlijk moet ik veels te veel muis bewegingen doen voor een klein stukje... gelijk alle sensitivity's op het hoogst en wat dan ook, nog steeds veels te traag...

Dus optische muizen zijn beter dan Laser muizen?

misschien in precisie, maar niet met snelheid...

Dat is persoonlijk ja..

Lol nu is het weer persoonlijk.. je krabbelt steeds meer terug omdat je nu zelf al zegt dat het een persoonlijke mening is lol.. en de uitdaging over CS neem ik aan.. contact me maar half januari :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik hou zelf van wat slomer en andere van wat sneller, maar dat neemt niet weg dat een lasermuis minder precies is omdat die je helpt met rechte lijnen zoals ik al zei ;)

enne hoezo half januari?

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik hou zelf van wat slomer en andere van wat sneller, maar dat neemt niet weg dat een lasermuis minder precies is omdat die je helpt met rechte lijnen zoals ik al zei ;)

Dat heb je mij ook nooit horen zeggen.. _O_

Wat je zei kwam toen neer op van: mensen met een laser muis

kunnen niet (goed) gamen omdat die muizen kut zijn..

Maakt ook niet uit verder want dat is je persoonlijke mening :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...