Jump to content

Goede, betaalbare muis


warhoofd3

Recommended Posts

vind je 40 euro nog te veel?

juist...

Scrtz, bij de Roccat Kone kan ik niet opmaken of het lazer of optisch is...

Nu vraag ik dus aan jou, of tie goed is of niet :puh:

Het is een laser muis, ik raadt persoonlijk laser sterk af, maar mocht je een grafisch ontwerper ofzo zijn, dan is een laser muis wel goed ja.

hier een review over de Roccat kone:

http://tweakers.net/productreview/8872

Muis kost rond de 60 euro, vind ik persoonlijk toch wat te duur, moet je zelf weten maar voor 30-40 heb je al een van de 4 meest gewilde muizen ;)

>>> Door Thundercover: Let wat meer op of je niet per ongeluk dubbelpost. Dubbelposts samengevoegd.<<<

Waarom zou een grafisch ontwerper wel een laser muis willen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    18

  • Biocount

    8

  • De Stofzuiger

    7

  • Hayte

    5

Heb je eigenlijk een bron van die rechte lijnen?

Ik heb zelf een lasermuis gehad, en kon er perfect een rechte lijn mee trekken, nu met mijn optische muis kan dit niet meer.

Google ook maareens wat rond, je vind genoeg ''bronnen'' die zeggen dat het zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk heeft dit topic mijn intresse wel gewekt,maar die intelli zie ik regelmatig voor 100-160 euro voorbij komen. Is dat een speciale versie of is ie gewoon zo duur?

ja je bedoelt zeker de intelli 1.1 SE ( Special edition ) die wordt idd voor verschrikkelijk veel geld verkocht ja, en wordt al tijdje niet meer gemaakt.

en de intell 1.1/3.0 SS (SteelSeries) versies worden ook weleens voor veel geld verkocht.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Voor gaming raadt ik je draadloos sterk af, er zullen best redelijke draadloze muizen zijn, maar ze zullen toch soms hangen, en om nu dagelijks te gaan aankloten met het opladen van je accu/batterij zou ik ook niet zo zien zitten.

Gewoon een met draad pakken, draad 8er je bureau vastplakken of er wat op zetten en je zult er nooit meer last van hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...