Jump to content

GTA IV Modding


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    82

  • HA5H

    37

  • grandpa

    31

  • TaartJJ~!

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahahaha xD

Heel Liberty City word overspoelt! Oh NOEZ! :schater:

Maar heb je nog wat aan de SparkIV gehad? :o

Nee, zoals ik al zei heb ik Spark IV al een poosje, maar dat programma laat je enkel toe bestanden te exporteren. Ik heb een programma nodig dat kan IMporteren ;)

Hij is geupdate trouwens naar versie 0.5

Maar kijk dit dan:

sparkiv-050-main.jpg

Daar staat bovenin toch duidelijk Import?

Link to comment
Delen op andere websites

Tussendoor werk ik ook aan een watermod, maar eer ik doorhad hoe die water.dat file in mekaar zat... :7

Screentje:

hw4ib0.jpg

:cya:

ik zou eerder denken dat dit nederland is nadat de dijken zijn doorgebroken

ziet er mooi uit :puh:.... alleen wat ik me zit af te vragen ... waarom nou perse dat paaltje omgegooid is :? dat snap ik niet helemaal :(

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

Tussendoor werk ik ook aan een watermod, maar eer ik doorhad hoe die water.dat file in mekaar zat... :7

Screentje:

[screen]

:cya:

ik zou eerder denken dat dit nederland is nadat de dijken zijn doorgebroken

ziet er mooi uit :puh: .... alleen wat ik me zit af te vragen ... waarom nou perse dat paaltje omgegooid is :? dat snap ik niet helemaal :(

ja... dat vind ik ook niet kunnen, heeft dat paaltje jou ook wat misdaan?

maarja ontopic: ziet er nice uit dat water, wanneer kan je screenies maken van je snowmod?

Link to comment
Delen op andere websites

@ -Haakon-:

Owja, nieuwe versie! Zal hem dadelijk uittesten, maar heb de maker van het programma gecontacteerd en hij vertelde mij dat hij niet teveel tijd ging steken van het importeren van files. Er staat wel degelijk een knop import, maar dat is jammer genoeg om andere bestanden (extenties) te importeren!

Maar zoals ik al zei ik test het dadelijk uit! Fingers crossed!

@ RyanEnC:

Wel met de kerstdagen ben ik 2 dagen van huis geweest, dus niet veel kunnen aan werken, maar ondertussen heb ik weer even tijd, dus probeer hem af te krijgen. Probleem ik dat ik het niveau plots niet hoger krijg dan het originele! :duh: De tunnel staat nu wel onder water (omdat die onder zeeniveau ligt) maar dat is het ook :7

I'll keep you up to date! ;)

@ grandpa:

Gewoon installer uitvoeren. Zorg wel eerst dat je Magic IV geïnstalleerd hebt!

@ game~skater:

Zodra ik een tool hem om m'n bestanden te importeren! ;)

wtc

:cya:

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

@ game~skater:

Zodra ik een tool hem om m'n bestanden te importeren! ;)

wtc

:cya:

Luister eens naar wat Haakon heeft gezegd:

Nee, zoals ik al zei heb ik Spark IV al een poosje, maar dat programma laat je enkel toe bestanden te exporteren. Ik heb een programma nodig dat kan IMporteren ;)

Hij is geupdate trouwens naar versie 0.5

Maar kijk dit dan:

sparkiv-050-main.jpg

Daar staat bovenin toch duidelijk Import?

...

BTW Die watermod is echt ownage! Hoop dat het een beetje lukt want het is wel lol om daarmee te spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ -Haakon-:

Owja, nieuwe versie! Zal hem dadelijk uittesten, maar heb de maker van het programma gecontacteerd en hij vertelde mij dat hij niet teveel tijd ging steken van het importeren van files. Er staat wel degelijk een knop import, maar dat is jammer genoeg om andere bestanden (extenties) te importeren!

Maar zoals ik al zei ik test het dadelijk uit! Fingers crossed!

@ RyanEnC:

Wel met de kerstdagen ben ik 2 dagen van huis geweest, dus niet veel kunnen aan werken, maar ondertussen heb ik weer even tijd, dus probeer hem af te krijgen. Probleem ik dat ik het niveau plots niet hoger krijg dan het originele! :duh: De tunnel staat nu wel onder water (omdat die onder zeeniveau ligt) maar dat is het ook :7

I'll keep you up to date! ;)

@ grandpa:

Gewoon installer uitvoeren. Zorg wel eerst dat je Magic IV geïnstalleerd hebt!

@ game~skater:

Zodra ik een tool hem om m'n bestanden te importeren! ;)

wtc

:cya:

En?

Gelukt? :D

@ game~skater:

Zodra ik een tool hem om m'n bestanden te importeren! ;)

wtc

:cya:

Luister eens naar wat Haakon heeft gezegd:

Nee, zoals ik al zei heb ik Spark IV al een poosje, maar dat programma laat je enkel toe bestanden te exporteren. Ik heb een programma nodig dat kan IMporteren ;)

Hij is geupdate trouwens naar versie 0.5

Maar kijk dit dan:

sparkiv-050-main.jpg

Daar staat bovenin toch duidelijk Import?

...

BTW Die watermod is echt ownage! Hoop dat het een beetje lukt want het is wel lol om daarmee te spelen. :puh:

Wrm die ... ?

Wat heb ik verkeerd gezegd?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dvt:

Ik had op -Haakon- geantwoord dat ik het ging testen! ;) Want importeren kon ook al met versie 0.4 en 0.4.5!

Tenzij jij mij kan bewijzen dat ik idd texturefiles kan importeren in een IMG file? Maar denk ik niet, want het lukt niet, ook niet met v0.5 ;) (zie hiervoor hieronder ^_^ )

@ -Haakon-

Moest het op mij bedoeld zijn, die "..." heb ik niet geschreven! ^_^

Ik heb v0.5 eens bekeken, en we boeken zeker vooruitgang! :tu: De maker van het tooltje is echt mooi werk aan het leveren! Alleen kan importeren nog niet :N

Wat jij liet zien op screens is inderdaad om te importeren! En je kan ook importeren! maar alleen de verkeerde files ;) Ik kan bvb wel een IMG file importeren, maar daar ben ik niks mee... Ik probeer het uit te leggen:

- Ik open met Spark IV de originele IMG file waar alle textures inzitten (van wegen ed.)

- Ik exporteer alles textures uit de IMG file in een map. Dan heb ik allemaal BMP bestanden.

- De BMP's bewerk ik dan met oa photohsop en maak ze "besneeuwd".

- Dan moet ik de BMP's terug in die IMG importeren, en daar knel het net! Ik kan wel IMG's importeren in de game, maar geen bestanden uit de IMG weer in de IMG! En zolang dat niet kan, kan ik de sneeuwtextures niet importeren en moet ik wachten om een eerste "testrun" te doen! ;)

Maar zoals ik al zei, ik heb met de ontwerper van Spark IV gesproken, en hij gaat niet veel tijd steken in de mogelijkheid om bestanden in een IMG te importeren. Daar is naar het schijnt iemand anders aan aan het werken! Dus hopen dat het heel erg snel uitkomt! :eten:

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dvt:

Ik had op -Haakon- geantwoord dat ik het ging testen! ;) Want importeren kon ook al met versie 0.4 en 0.4.5!

Tenzij jij mij kan bewijzen dat ik idd texturefiles kan importeren in een IMG file? Maar denk ik niet, want het lukt niet, ook niet met v0.5 ;) (zie hiervoor hieronder ^_^ )

@ -Haakon-

Moest het op mij bedoeld zijn, die "..." heb ik niet geschreven! ^_^

Ik heb v0.5 eens bekeken, en we boeken zeker vooruitgang! :tu: De maker van het tooltje is echt mooi werk aan het leveren! Alleen kan importeren nog niet :N

Wat jij liet zien op screens is inderdaad om te importeren! En je kan ook importeren! maar alleen de verkeerde files ;) Ik kan bvb wel een IMG file importeren, maar daar ben ik niks mee... Ik probeer het uit te leggen:

- Ik open met Spark IV de originele IMG file waar alle textures inzitten (van wegen ed.)

- Ik exporteer alles textures uit de IMG file in een map. Dan heb ik allemaal BMP bestanden.

- De BMP's bewerk ik dan met oa photohsop en maak ze "besneeuwd".

- Dan moet ik de BMP's terug in die IMG importeren, en daar knel het net! Ik kan wel IMG's importeren in de game, maar geen bestanden uit de IMG weer in de IMG! En zolang dat niet kan, kan ik de sneeuwtextures niet importeren en moet ik wachten om een eerste "testrun" te doen! ;)

Maar zoals ik al zei, ik heb met de ontwerper van Spark IV gesproken, en hij gaat niet veel tijd steken in de mogelijkheid om bestanden in een IMG te importeren. Daar is naar het schijnt iemand anders aan aan het werken! Dus hopen dat het heel erg snel uitkomt! :eten:

wtc

I hope so ;)

Ik ben nu nog steeds druk bezig met het vertalen van GTA IV in het Nederlandss :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...