HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
wtc Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Nu niet meer Klik hier! Klasse Kein Problem! Ook al heb ik geen GTA IV voor de comp, zou ik toch wel graag het resultaat willen zien als 'ie af is Er zullen zeker screens en filmpjes volgen van de eerste beta! Reageren
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
wtc Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Nog wat gehad aan dat visualpack van die regen? Ik moet 'm nog bekijken, dat zal vermoedelijk pas gebeuren na Bêta #1 Bewerkt: 22 december 2008 door wtc Reageren
kvbmaster Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ik heb het gister ook al in een andere topic vertelt maarja beter tevaak dan te weinig:P voor de mensen die problemen hebben dat je het bestand niet kan aanpassen heb ik een oplossing: - Je moet ingelogd zijn als administrator van de computer. - Je gaat naar handeling.dat en je klikt er met de rechtermuisknop erop. - Dan ga je naar eigenschappen en die klik je aan. - Nu heb je een schermpje over het bestand en je klikt op de tab Beveiliging - Ik zie zelf 3 namen van groepen of gebruikers ik zie SYSTEEM , Administrator en Gebruikers is volgensmij bij iedereen zo als ik het niet fout heb. - Je klikt op Gebruikers. - Dan moet je op bewerken drukken en daar moet je toestemming voor geven als administrator. - Dan krijg je een anders schermpje en dan vink je volledig beheer aan en dan op toepassen en ok. - Nu kan je hem normaal opslaan en bewerken enzovoort. - Je kan het ook op de hele map toepassen voor als je meerdere wilt bewerken dan hoef je dit niet iedere keer te doen. hopelijk is dit voor sommige een oplossing:) Reageren
wtc Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Voorlopig zijn er 2 eilanden gecoverd in sneeuw. Maar dit zijn enkel de textures! nog geen extraatjes, die komen later pas. Ik post dit om de geïnteresseerden een beetje te laten meevolgen met de voortgang van de Snowmod v1.0. Momenteel zijn van de "sneeuw-gecoverde" gebieden alle straten, voetpaden en grasvelden besneeuwd. Ik tracht in Bêta 1 ook nog de banden van de auto's witjes te maken, en eventueel de gevels van woningen aanpassen aan sneeuwweer. Screens volgen nadat Bêta 1 getest is. Voortgangskaart: (De witte gebieden zijn dus qua textures zo goed als afgewerkt) Mvg, wtc Reageren
HA5H Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
wtc Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Screenies? Ja ik kan nog niet importeren, dus nog niet testen en geen screens maken Reageren
HA5H Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
wtc Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Screenies? Ja ik kan nog niet importeren, dus nog niet testen en geen screens maken Kan ik je met iets helpen? Maak me een programma/tool waarmee je textures kan importeren! Reageren
wtc Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb alleen de gta3.img van GTAIV niet :/Iemand? ? Ja dat progje heb ik ook al de kans dat gta3.img in GTA 4 zit is vrees ik nogal klein Reageren
wtc Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Tussendoor werk ik ook aan een watermod, maar eer ik doorhad hoe die water.dat file in mekaar zat... Screentje: Reageren
HA5H Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
wtc Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hahahaha xDHeel Liberty City word overspoelt! Oh NOEZ! Maar heb je nog wat aan de SparkIV gehad? :o Nee, zoals ik al zei heb ik Spark IV al een poosje, maar dat programma laat je enkel toe bestanden te exporteren. Ik heb een programma nodig dat kan IMporteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.