wtc Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Nog even snel over de watermod... Mijn aanpassing van de water.dat file zag er goed uit, maar ik kon het waterlevel niet meer naar boven krijgen! Ik heb dan op gtaforums.com een topic gevonden waar ook iemand bezig was met het waterlevel te verhogen. Ik heb zijn code gebruikt (die gelijkaardig was) maar die werkte wel! Alleen zitten er nog wat foutjes in, dus die ga ik er eerst uithalen. Dan wordt het moeilijk, van wie is die mod? Hij heeft hem natuurlijk gemaakt, dus hij krijgt de credits! maar ik zet hem eerst op punt Alsvast een screen: wtc Reageren
wtc Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 wtcI hope so Ik ben nu nog steeds druk bezig met het vertalen van GTA IV in het Nederlandss Tuurlijk! Textures van de snowmod staan nu helemaal klaar voor import! Veel succes met vertalen! Reageren
arjan123nl Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Nog even snel over de watermod...Mijn aanpassing van de water.dat file zag er goed uit, maar ik kon het waterlevel niet meer naar boven krijgen! Ik heb dan op gtaforums.com een topic gevonden waar ook iemand bezig was met het waterlevel te verhogen. Ik heb zijn code gebruikt (die gelijkaardig was) maar die werkte wel! Alleen zitten er nog wat foutjes in, dus die ga ik er eerst uithalen. Dan wordt het moeilijk, van wie is die mod? Hij heeft hem natuurlijk gemaakt, dus hij krijgt de credits! maar ik zet hem eerst op punt Alsvast een screen: wtc Ziet er gaaf uit! Maar rijden de auto,s ook onderwater? Reageren
wtc Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ziet er gaaf uit!Maar rijden de auto,s ook onderwater? Ja, en dat is nou een van de "bugs" dat wil ik er graag uit, want is niet bepaald realistisch... Ook is een bepaald gebied aan de luchthaven nog niet echt in orde. Daar kijk je recht in de Blue Hell, dus ook daar werk ik nog wat aan wtc Reageren
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 wtcI hope so Ik ben nu nog steeds druk bezig met het vertalen van GTA IV in het Nederlandss Tuurlijk! Textures van de snowmod staan nu helemaal klaar voor import! Veel succes met vertalen! Hahaha bedankt Reageren
arjan123nl Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ziet er gaaf uit!Maar rijden de auto,s ook onderwater? Ja, en dat is nou een van de "bugs" dat wil ik er graag uit, want is niet bepaald realistisch... Ook is een bepaald gebied aan de luchthaven nog niet echt in orde. Daar kijk je recht in de Blue Hell, dus ook daar werk ik nog wat aan wtc Ah oke nogmaals ziet er echt super uit . Reageren
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Even een bericht aan wtc: OMFG, heb ik een heel deel vertaald... klik op F4. IK BEN NU ZO F*CKING #$$#%$#%$%$%#%$. Echt waar En chagrijnig Reageren
grandpa Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 hey WTC Hoe krijg jij die IMG files. Ik krijg allesn maar WTD files doe ik iets verkeerd? Reageren
wtc Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 @ -Haakon-: Das... Lullig! @ Grandpa: Wat wil je precies openen? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Nog even snel over de watermod...Mijn aanpassing van de water.dat file zag er goed uit, maar ik kon het waterlevel niet meer naar boven krijgen! Ik heb dan op gtaforums.com een topic gevonden waar ook iemand bezig was met het waterlevel te verhogen. Ik heb zijn code gebruikt (die gelijkaardig was) maar die werkte wel! Alleen zitten er nog wat foutjes in, dus die ga ik er eerst uithalen. Dan wordt het moeilijk, van wie is die mod? Hij heeft hem natuurlijk gemaakt, dus hij krijgt de credits! maar ik zet hem eerst op punt Alsvast een screen: wtc tof tof, hebben hebben Reageren
HA5H Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ -Haakon-:Das... Lullig! @ Grandpa: Wat wil je precies openen? Hahaha ja toch Maarja ik begin wel opnieuw met die stukjes. Trouwens, zal ik de credits ook vertalen? :/ dus deze: ù 2007-2008 Rockstar Games, Inc. Rockstar Games, Rockstar North, the Rockstar Games ü logo, the Rockstar North ü logo, Grand Theft Auto, and the Grand Theft Auto logo are trademarks and/or registered trademarks of Take-Two Interactive Software. Microsoft, Xbox, Xbox 360, Xbox LIVE, and the Xbox logos are trademarks of the Microsoft group of companies. ëAll other marks and trademarks are properties of their respective owners. All rights reserved. The content of this videogame is purely fictional, and is not intended to represent or depict any actual event, person, or entity. ëAny similarity between any depiction in this game and any actual event, person, or entity is purely coincidental. ëThe makers and publishers of this videogame do not in any way endorse, condone or encourage engaging in any conduct depicted in this videogame. Unauthorized copying, reverse engineering, transmission, public performance, rental, pay for play, or circumvention of copy protection is strictly prohibited. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Trouwens, zal ik de credits ook vertalen? :/ Lol, wie kijkt er naar de credits? Reageren
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ -Haakon-: Kan je altijd doen als je je verveelt Hier is een eerste "screen" van de snowmod. Letwel, dit is in Photoshop gemaakt, en dit is een fictief kruispunt! Ik heb gewoon wat textures aan mekaar geplakt om een klein beetje een idee te krijgen hoe het er zou kunnen gaan uitzien. Waar ik nu aan twijfel... Die gele lijnen, laten staan of niet? Langs de ene kant ziet alles er dan zo wit en kaal uit, maar langs de andere kant is het zo onrealistisch als lijnen niet besneeuwd zijn... Meningen graag! De fictieve screen: wtc Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Eh, wij in Nederland gooien ook nog wel eens zout op de wegen, om ze vrij te houden van sneeuw (weet niet hoe dat in België geregeld is) Ik denk ook niet dat alle wegen in Liberty City besneeuwd zullen zijn vanwege al het verkeer. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) @ -Haakon-:Kan je altijd doen als je je verveelt Hier is een eerste \"screen\" van de snowmod. Letwel, dit is in Photoshop gemaakt, en dit is een fictief kruispunt! Ik heb gewoon wat textures aan mekaar geplakt om een klein beetje een idee te krijgen hoe het er zou kunnen gaan uitzien. Waar ik nu aan twijfel... Die gele lijnen, laten staan of niet? Langs de ene kant ziet alles er dan zo wit en kaal uit, maar langs de andere kant is het zo onrealistisch als lijnen niet besneeuwd zijn... Meningen graag! De fictieve screen: wtc Ik zou zeggen laat ze ook besneeuwen, anders is het zo dom dat al de wegen besneeuwt zijn behalve dan die strepen. Je kan mss hier en daar is een gele lijn niet laten besneeuwen. zodat er niet overal sneeuw ligt. Bewerkt: 26 december 2008 door SNIPER44 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.