Jump to content

GTA IV Modding


wtc

Recommended Posts

Nog even snel over de watermod...

Mijn aanpassing van de water.dat file zag er goed uit, maar ik kon het waterlevel niet meer naar boven krijgen! Ik heb dan op gtaforums.com een topic gevonden waar ook iemand bezig was met het waterlevel te verhogen. Ik heb zijn code gebruikt (die gelijkaardig was) maar die werkte wel! Alleen zitten er nog wat foutjes in, dus die ga ik er eerst uithalen. Dan wordt het moeilijk, van wie is die mod? :D Hij heeft hem natuurlijk gemaakt, dus hij krijgt de credits! ;) maar ik zet hem eerst op punt ;)

Alsvast een screen:

hw2mf9.jpg

w800.png

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    82

  • HA5H

    37

  • grandpa

    31

  • TaartJJ~!

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog even snel over de watermod...

Mijn aanpassing van de water.dat file zag er goed uit, maar ik kon het waterlevel niet meer naar boven krijgen! Ik heb dan op gtaforums.com een topic gevonden waar ook iemand bezig was met het waterlevel te verhogen. Ik heb zijn code gebruikt (die gelijkaardig was) maar die werkte wel! Alleen zitten er nog wat foutjes in, dus die ga ik er eerst uithalen. Dan wordt het moeilijk, van wie is die mod? :D Hij heeft hem natuurlijk gemaakt, dus hij krijgt de credits! ;) maar ik zet hem eerst op punt ;)

Alsvast een screen:

hw2mf9.jpg

w800.png

wtc

Ziet er gaaf uit!

Maar rijden de auto,s ook onderwater?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er gaaf uit!

Maar rijden de auto,s ook onderwater?

Ja, en dat is nou een van de "bugs" ;) dat wil ik er graag uit, want is niet bepaald realistisch... Ook is een bepaald gebied aan de luchthaven nog niet echt in orde. Daar kijk je recht in de Blue Hell, dus ook daar werk ik nog wat aan ;)

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er gaaf uit!

Maar rijden de auto,s ook onderwater?

Ja, en dat is nou een van de "bugs" ;) dat wil ik er graag uit, want is niet bepaald realistisch... Ook is een bepaald gebied aan de luchthaven nog niet echt in orde. Daar kijk je recht in de Blue Hell, dus ook daar werk ik nog wat aan ;)

wtc

Ah oke nogmaals ziet er echt super uit :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even snel over de watermod...

Mijn aanpassing van de water.dat file zag er goed uit, maar ik kon het waterlevel niet meer naar boven krijgen! Ik heb dan op gtaforums.com een topic gevonden waar ook iemand bezig was met het waterlevel te verhogen. Ik heb zijn code gebruikt (die gelijkaardig was) maar die werkte wel! Alleen zitten er nog wat foutjes in, dus die ga ik er eerst uithalen. Dan wordt het moeilijk, van wie is die mod? :D Hij heeft hem natuurlijk gemaakt, dus hij krijgt de credits! ;) maar ik zet hem eerst op punt ;)

Alsvast een screen:

hw2mf9.jpg

w800.png

wtc

tof tof, hebben hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ -Haakon-:

Das... Lullig! :bonk:

@ Grandpa:

Wat wil je precies openen?

Hahaha ja toch :puh:

Maarja ik begin wel opnieuw met die stukjes.

Trouwens, zal ik de credits ook vertalen? :/

dus deze:

ù 2007-2008 Rockstar Games, Inc. Rockstar Games, Rockstar North, the Rockstar Games ü logo, the Rockstar North ü logo, Grand Theft Auto, and the Grand Theft Auto logo are trademarks and/or registered trademarks of Take-Two Interactive Software. Microsoft, Xbox, Xbox 360, Xbox LIVE, and the Xbox logos are trademarks of the Microsoft group of companies. ëAll other marks and trademarks are properties of their respective owners. All rights reserved. The content of this videogame is purely fictional, and is not intended to represent or depict any actual event, person, or entity. ëAny similarity between any depiction in this game and any actual event, person, or entity is purely coincidental. ëThe makers and publishers of this videogame do not in any way endorse, condone or encourage engaging in any conduct depicted in this videogame. Unauthorized copying, reverse engineering, transmission, public performance, rental, pay for play, or circumvention of copy protection is strictly prohibited.
Link to comment
Delen op andere websites

@ -Haakon-:

Kan je altijd doen als je je verveelt :schater:

Hier is een eerste "screen" van de snowmod. Letwel, dit is in Photoshop gemaakt, en dit is een fictief kruispunt! Ik heb gewoon wat textures aan mekaar geplakt om een klein beetje een idee te krijgen hoe het er zou kunnen gaan uitzien.

Waar ik nu aan twijfel... Die gele lijnen, laten staan of niet? Langs de ene kant ziet alles er dan zo wit en kaal uit, maar langs de andere kant is het zo onrealistisch als lijnen niet besneeuwd zijn... Meningen graag! ;)

De fictieve screen:

86667923yw3.jpg

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Eh, wij in Nederland gooien ook nog wel eens zout op de wegen, om ze vrij te houden van sneeuw (weet niet hoe dat in België geregeld is) Ik denk ook niet dat alle wegen in Liberty City besneeuwd zullen zijn vanwege al het verkeer.

Link to comment
Delen op andere websites

@ -Haakon-:

Kan je altijd doen als je je verveelt :schater:

Hier is een eerste \"screen\" van de snowmod. Letwel, dit is in Photoshop gemaakt, en dit is een fictief kruispunt! Ik heb gewoon wat textures aan mekaar geplakt om een klein beetje een idee te krijgen hoe het er zou kunnen gaan uitzien.

Waar ik nu aan twijfel... Die gele lijnen, laten staan of niet? Langs de ene kant ziet alles er dan zo wit en kaal uit, maar langs de andere kant is het zo onrealistisch als lijnen niet besneeuwd zijn... Meningen graag! ;)

De fictieve screen:

86667923yw3.jpg

wtc

Ik zou zeggen laat ze ook besneeuwen, anders is het zo dom dat al de wegen besneeuwt zijn behalve dan die strepen. Je kan mss hier en daar is een gele lijn niet laten besneeuwen. zodat er niet overal sneeuw ligt.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...