Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Wat je wel hebt is dat je vanuit de auto héél soms eens het water ziet wegrenderen en meteen weer verschijnen, maar dit is vrij zelden. Vanuit een heli ziet het er iets minder mooi uit, daar verdwijnt het water en verschijnt het weer aan de lopende band! Maar dat probleem is iets wat voor later is Dit gebeurt ook vaak als je met een boot door het centrum van Algonquin vaart. (weet niet of jij Algonquin onder water hebt staan ) Dat denk ik wel dat dat ook onderwater staat. wtc ff een paar vraagjes: als Ped auto's in het water rijden gaan ze dan ook drijven? Net zoals niko in het waterrijdt? En kan je ook vloedgolven creeren? En kan je met een knop ook weer al het water weg halen? Groetjes: Mitchell/Tommy-Vercetti Bewerkt: 27 december 2008 door Tommy-Vercetti Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat denk ik wel dat dat ook onderwater staat.wtc ff een paar vraagjes: als Ped auto's in het water rijden gaan ze dan ook drijven? Net zoals niko in het waterrijdt? En kan je ook vloedgolven creeren? En kan je met een knop ook weer al het water weg halen? Groetjes: Mitchell/Tommy-Vercetti Inderdaad, Algonquin staat ook "onder water" Als Peds in het water rijden gaan ze inderdaad ook drijven! Vloedgolven kunnen gecreëert worden, maar dit moet heel voorzichtig gedaan worden, dit is iets voor later. Ik heb gisteren de golven op 5.0 gezet, en ze kwamen boven de stad uit, dus niet de bedoeling Reageren
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 lawl, tsunami's ? Doet me denken aan Sri Lanka en de Tsunami-ramp Reageren
grandpa Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Doet me meer aan een filmen denken. Dat de hele wereld er aan gaat. (weet de naam ff niet) Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 lawl, tsunami's ? Neen, iets onrealistischer Hier is de Watermod v1.0! T'heeft me wat tijd en tests gekost, maar dit is voorlopig het beste wat ik eruit kan halen! Features van de mod: - Water staat standaard 5m hoger (*) - Als jij, of andere peds in het water rijden (dat diep genoeg is uiteraard) zal je auto drijven, en kan je verdrinken. - Luchthaven blue hell is opgelost - Veel minder renderfouten Kleine "bugjes" die je nog kan tegenkomen: - Heel soms zie je eens een renderfout van het water of het land. (Maar eerder zelden) - Vanuit een heli krijg je rare zwarte vlakken boven de horizon. (*) Als je het waterlevel wil aanpassen moet je de water.dat openen en op zoek gaan naar "5.0001", pas daarin enkel de 5 aan! Dit geeft de hoogte van het water aan in meters. Hoe hoger het getal, hoe hoger het water zal staan. Voor deze mod zeg ik toch wel Copyright wtc! Want ik heb niks gebruikt van de watercode die ik op gtagames.com heb gevonden, dus deze mod is door mij gemaakt! Enkele screens: veel plezier! wtc Watermod_v1.0.zip Reageren
arjan123nl Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 lawl, tsunami's ? Neen, iets onrealistischer Hier is de Watermod v1.0! T'heeft me wat tijd en tests gekost, maar dit is voorlopig het beste wat ik eruit kan halen! Features van de mod: - Water staat standaard 5m hoger (*) - Als jij, of andere peds in het water rijden (dat diep genoeg is uiteraard) zal je auto drijven, en kan je verdrinken. - Luchthaven blue hell is opgelost - Veel minder renderfouten Kleine "bugjes" die je nog kan tegenkomen: - Heel soms zie je eens een renderfout van het water of het land. (Maar eerder zelden) - Vanuit een heli krijg je rare zwarte vlakken boven de horizon. (*) Als je het waterlevel wil aanpassen moet je de water.dat openen en op zoek gaan naar "5.0001", pas daarin enkel de 5 aan! Dit geeft de hoogte van het water aan in meters. Hoe hoger het getal, hoe hoger het water zal staan. Voor deze mod zeg ik toch wel Copyright wtc! Want ik heb niks gebruikt van de watercode die ik op gtagames.com heb gevonden, dus deze mod is door mij gemaakt! Enkele screens: veel plezier! wtc Geweldig! ik heb dan NOG wel geen IV maar het ziet er echt top uit. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Al lezende hier toch jammer dat ik de PC versie niet heb.... Mijn laptopje trekt 'm niet, ben ik bang! Ik heb de 360 versie, en ja, dan valt er weinig te modden... De voorgaande GTA's heb ik wel op de PC gehad, ook gemod en al, en tevens andere games zoals NFS III en NFS High Stakes. Maar goed, mijn reden om hier te posten, want ik dwaal af! @ wtc: Om nog even in te gaan op je snowmod. Je geeft aan dat de textures van de straten veel ctrl+c ctrl+v werk is, oftewel 1000x de zelfde texture. Over de belijning: In real life zie je op de straten altijd door warmte van auto's e.d. de belijning als eerste weer verschijnen. Dit komt, omdat het oppervlak van de belijning hoger ligt dan het asfalt, en omdat de verf die gebruikt wordt vaak vochtafstotend is, zodat de effecten van water op het wegdek worden beperkt. Je zou dus in je mod de belijning in de texture laten zien, inderdaad niet volledig, maar gedeeltelijk, door op een klein deel van de texture (één achte deel ofzo) op de belijning je snow effect met fading aan te brengen, zodat je dus niet alleen de belijning zelf daar weer terugziet, maar ook links en rechts van de belijning deels wat asfalt. Ik denk dat je dan een behoorlijk realistisch beeld terugziet. Over de gekopiëerde textures: Dat zal in Broker/Dukes en Bohan minder zijn? Thans in de 360 versie zijn de wegen hier vaak "hersteld" met planken e.d. deze nemen in real life vocht op, dus ook die planken zouden sneeuwvrij weergegeven mogen worden! Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) G E W E L D I G !! Helaas net mijn pc geformatteerd dus het zal nog wel 2 uur duren voordat ik het uit kan proberen Bewerkt: 27 december 2008 door RyanEnC Reageren
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Woow looks nice hoor Hoe staat het ervoor met de snowmod? :o Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Je moet trouwens eerst de originele files patchen met MagicIV, anders start het spel niet. Reageren
gta player Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Welk programma heb je nodig om dat bestandje uit watermod v 1.0.zip te openen ? (is al uit gepakt) Ik krijg maar 1 bestand en kan hem niet openen zit ook geen readme bij. Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 @ Jacky-2007: Goeie tips! Wanneer ik aan die fase van de mod begin zal ik dat eens bekijken hoe dat te realiseren is! @ -Haakon-: De snowmod smeekt om getest te worden, dus ik wacht daar nog steeds op @ gta player: Raar! Er zit nogtans een readme in! Je kan de watermod gewoon openen met kladblok.. wtc Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 nog een paar vraagjes aan wtc over de sneeuw mod: als auto's stil staan ligt er dan ook sneeuw op? Sneeuwt het ook echt? Zitten objecten zoals dozen enz. ook onder de sneeuw? Zijn sommige wateren bevroren? Groetjes Tommy-Vercetti. Reageren
gta player Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) mooie mod Bewerkt: 27 december 2008 door gta player Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.