Jump to content
Lantyz

Tweede patch voor GTA IV uitgegeven


gallery_1_5_7097.jpg
Een tweede patch is uitgegeven waarmee je GTA IV update naar v1.0.2.0. Deze patch zou onder andere volgende problemen op moeten lossen:
  • "Water Quality", "Shadow Quality", "Reflection Resolution", "Definition" en "VSync" opties toegevoegd aan het graphics menu
  • "Game" opties toegevoegd aan het options menu
  • Rendering & VSync geoptimaliseerd
  • Ondersteuning voor Nvidia 7000
  • Geluidsproblemen die veroorzaakt werden door patch 1 verholpen
  • Ondersteuning voor diverse controller hardware verbeterd
  • Diverse opstartproblemen verholpen
  • Het is nu verplicht om Video Editor-clips een naam te geven bij het exporteren
  • Onterechte kicks in multiplayer verholpen
  • Ondersteuning voor draadloze Xbox 360 controllers

Download de patch via Rockstargames.com.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat ziet er dus uit als een patch zoals hij zal moeten zijn.

Nu hopen dat ik fatsoenlijke fps krijg(dus gen 18) en dat het er goed uitziet.

Ik vind het geweldig dat ze nu al die functies hebben toegevoegd en ik hoop dat er AA bij zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

agh wees blij dat ze nog aan een patch werken en er zullen er nog wel meer volgen er zullen altijd wel bugjes in spel zitten en er zijn genoeg andere games waar je veel patches krijgen ( zo als battle field enzzz en soms zit er gelijk

wat extra bij , maps , tools enzzz ) alleen zal dat voor gta 4 nog niet zo zijn

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De shadows zijn nog neit echt verbeterd maar de lagg is sterk vermindert en de snelheid van het spel is duidelijk sneller geworden multyplayer ga ik nu uitproberen ik vind dat de mensen die van die opmerkingen maken dat rockstar er niks van kan het zelf maar is moet proberen ik wens ze veeel suc6 als ze nog neit eens weten hoe ze moeten modden laat staan dat ze zon mega mega groot spel in elkaar kunne zette dit was mijn reactie _O_:tu: ROCKSTAR :tu:_O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

[*]Ondersteuning voor draadloze Xbox 360 controllers

Als het goed is zou hij wel moeten werken, wat speel je dan?

Xbox 360: Draadloos of mét draad?

nee ik speel met een logitech rumblepad 2 die na de eerste patch wel werd ondersteund

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige waarvan na het installeren van deze patch z'n controller niet meer werkt? (rumblepad 2)

neup, hier ook nada niks meer met 'n rumblepadje.... terwijl 'ie 't wel eerst deed na patch 1

goeie patch NOT

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...