Jump to content
Lantyz

Tweede patch voor GTA IV uitgegeven


gallery_1_5_7097.jpg
Een tweede patch is uitgegeven waarmee je GTA IV update naar v1.0.2.0. Deze patch zou onder andere volgende problemen op moeten lossen:
  • "Water Quality", "Shadow Quality", "Reflection Resolution", "Definition" en "VSync" opties toegevoegd aan het graphics menu
  • "Game" opties toegevoegd aan het options menu
  • Rendering & VSync geoptimaliseerd
  • Ondersteuning voor Nvidia 7000
  • Geluidsproblemen die veroorzaakt werden door patch 1 verholpen
  • Ondersteuning voor diverse controller hardware verbeterd
  • Diverse opstartproblemen verholpen
  • Het is nu verplicht om Video Editor-clips een naam te geven bij het exporteren
  • Onterechte kicks in multiplayer verholpen
  • Ondersteuning voor draadloze Xbox 360 controllers

Download de patch via Rockstargames.com.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi! Ga hem meteen installeren als ik weer achter de computer zit waar ik GTA IV op heb staan.. :puh: Ik heb de Shadow altijd op 0/16 staan, omdat dat fps vreet. Zien de shadows er dan dus ook beter uit?

Ook hoop ik een betere fps te krijgen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de patch maakt bij mij maar 1 verschil dat de schaduwen niet als gekken alle kanten op schieten maar frame's is er geen verschil nog steeds op 20 :( maakt bij mij ook bijna niet uit of ik alles op low zet of alles op highest en very high voor de frame's

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk, Maar ik denk niet dat het alle problemen oplost. En nee, Ik heb hem, niet voor de PC, Maar ik denk zelf dat hij nog slechter draait dan eerst. Want als je hem eerst op minimum kon spelen, Kun je hem vast niet meer spelen. Misschien lukt het, Maar ik denk van niet :N . Want de graphics gaan weer omhoog als ik het goed begrijp. En tevens is het wel erg amateuristisch van Rockstar om de eerste patch te ver*kloten.

Ik heb nou die path gedownload en nou kan ik hem al helemaal niet meer spelen echt *.....*.

(Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?!)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ligt eraan waar je hem hebt opgeslagen, zoek dat op en dan Verwijderen, of via Software en dan de Patch zoeken.

oke ga ff probere,thanks.

Hij doet weer, verry veel thanks.

maar nou heb ik weer dat ik de stemmenvan de persoon waarmee ik bel niet hoor!

(heeft iemand daar een tip voor?)

Bewerkt: door ddevries

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

bij mij is die tweede patch slecht afgelopen..

het is helemaal donker en er lijken olievlekken ofzo op niko te hangen...

gelukkig is dit slechts op mn slechte pc.. :)

bij mn vader heb ik de patch nog ni geinstalleerd

p.s. die "slechte pc" is namelijk een beetje te slecht eigenlijk voor gta iv voldoet niet aan de minimum vereisten :)

laten we hopen dat de patch beter werkt bij mn pa :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

bij mij is die tweede patch slecht afgelopen..

het is helemaal donker en er lijken olievlekken ofzo op niko te hangen...

gelukkig is dit slechts op mn slechte pc.. :)

bij mn vader heb ik de patch nog ni geinstalleerd

p.s. die "slechte pc" is namelijk een beetje te slecht eigenlijk voor gta iv voldoet niet aan de minimum vereisten :)

laten we hopen dat de patch beter werkt bij mn pa :dans:

Ja bij mij is het heel slecht af gelopen eerst deed het geluid het niet meer maar nu start ie helemaal niet meer op,

echt *......*

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige waarvan na het installeren van deze patch z'n controller niet meer werkt? (rumblepad 2)

Nee hoor ook ik heb het probleem, hij deed het prima voor deze update maar nu helemaal niks meer.

Heb de support site v rockstar bekeken, die melden daar dat de rumble pad2 en andere controllers nu officieel ondersteund worden maar dat ze deze DEFAULT op UIT hebben gezet !!! ( te gek voor woorden!)

Je kunt het weer AAN zetten door een command line in de snelkoppeling naar het .exe bestand toe te voegen maar dit heb ik geprobeerd en werkt dus niet !

Ik wacht op een reactie van Rockstar UK via de mail.

After Title Update 1.0.2.0 is applied, Direct Input support can be enabled by using the commandline �usedirectinput. The following Direct Input controllers are now supported:

Supported Controllers:

Logitech Dual Action

Logitech RumblePad 2

Logitech Cordless RumblePad 2

Saitek P2500

Supported Wheels:

Note: Controls are unmapped, user must map controls using Manufacturer's mapping software.

Logitech G25 Racing Wheel

Logitech Wingman Formula GP Wheel

Logitech MOMO Racing

MOMO Force

Driving Force Pro

Driving Force

Formula Force

For more information on how to enter commandline arguments please view the GTA IV readme file under the benchmarking and commandline sections.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Srry, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar de 2e Patch van GTA IV, staat niet bij of hij hem ondersteund.

Je leest het verkeerd denk ik.

Hij heeft het over de Logitech Rumble pad2 die vanaf de release gewoon werkte in de game maar na de 2e patch officieel ondersteund word ALLEEN standaard niet is ingeschakeld, zie mijn uitleg eerder in dit forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...