Jump to content
Lantyz

Tweede patch voor GTA IV uitgegeven


gallery_1_5_7097.jpg
Een tweede patch is uitgegeven waarmee je GTA IV update naar v1.0.2.0. Deze patch zou onder andere volgende problemen op moeten lossen:
  • "Water Quality", "Shadow Quality", "Reflection Resolution", "Definition" en "VSync" opties toegevoegd aan het graphics menu
  • "Game" opties toegevoegd aan het options menu
  • Rendering & VSync geoptimaliseerd
  • Ondersteuning voor Nvidia 7000
  • Geluidsproblemen die veroorzaakt werden door patch 1 verholpen
  • Ondersteuning voor diverse controller hardware verbeterd
  • Diverse opstartproblemen verholpen
  • Het is nu verplicht om Video Editor-clips een naam te geven bij het exporteren
  • Onterechte kicks in multiplayer verholpen
  • Ondersteuning voor draadloze Xbox 360 controllers

Download de patch via Rockstargames.com.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ha het leeuwendeel hier zijn leuke reacties :) ik ga hem ook downloaden, ben benieuwd!! Super in elk geval van R* :tu: .

Ik heb ook het probleem dat ik geen bellers hoor, misschien helpt surround uitzetten inderdaad ook bij mij! Maar weet iemand hoe ik dat uitzet? Ik heb een Realtek geluidsomgevingssoftware en Logitech speakers... alvast bedankt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hallo allemaal, misschien heeft iemand het al gevraagd , ik heb nu die 2e patch er op gezet,maar nu werkt mijn controller niet meer met gta IV voor de pc , ik heb een logitech rumblepad 2(patch 1 werkte hij wel)

Heeft iemand een oplossing???

Alvast bedankt.

Marcel

een documentje aanmaken commandline.txt met daarin: -usedirectinput

dit in de map stoppen waar gtalauncher.exe staat

en normaal zou hij dan bij weer moeten werken (bij mij werkt dit )

werkt perfect, thanks.

Zag nog opmerking staan over de manier van R*; dit werkt stuk makkelijker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van de 7 FPS ben ik nu naar 10 gegaan (wow, fantastisch!). :7

Kan iemand mij vertellen wat "Definition" is?

Mvg,

Flitskikker

Definition is een soort van blur die je krijgt, vooral als je je muis gaat bewegen.

Daarmee krijg je wel wat meer FPS, maar het ziet er niet uit. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om surround uit te zetten moet je gewoon naar de options gaan en dan naar sound. Als het goed is staat dan daar ergens surround en dan moet je even tussen de mogelijkheden scrollen totdat je headphones hebt. Of in ieder geval een optie zonder 'surround'.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vraagje: bevat deze patch ook alle fixes uit de eerste patch of moet je ze eigenlijk beide installeren?
Als je het spel nu zou installeren dan kan je nu maar 1 patch (online) installeren. Die patch is een combinatie van beide patches.

Deze 2de patch moet je dus apart installeren nadat je de eerste al geïnstalleerd had. Ik denk dat je de eerste sowieso nodig hebt als je ook deze wilt installeren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

beter doet rockstar pas spelletjes verkopen als ze normaal werken.. ok crashes minder.. maar ze zijn er nog.. ook kan ik niet alles op high spelen want dan crashed die als je 1x gas geeft in een auto..

XP - SP3(d0h)

Intel Core 2 Duo CPU

E8400 @ 3.00GHZ

RAM 4 GB

Ati Radeon EAH4850

alle drivers&patches up2date..

en zelfs met deze patch werkt hij heel netjes uitgedrukt niet zo heel goed..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hallo allemaal, misschien heeft iemand het al gevraagd , ik heb nu die 2e patch er op gezet,maar nu werkt mijn controller niet meer met gta IV voor de pc , ik heb een logitech rumblepad 2(patch 1 werkte hij wel)

Heeft iemand een oplossing???

Alvast bedankt.

Marcel

een documentje aanmaken commandline.txt met daarin: -usedirectinput

dit in de map stoppen waar gtalauncher.exe staat

en normaal zou hij dan bij weer moeten werken (bij mij werkt dit )

Nou ik heb het diverse keren geprobeerd maar bij mij werkt dat niet , heb het voorbeeld van KoE-Mzungu, helemaal gevolgt maar ik krijg hem niet meer werkend met de controller.

Ik heb nu GTA opnieuw geinstalleerd met patch 1 en nu werkt hij gewoon weer, alleen windows livew wil dat ik hem update, dus nu kunnen we niet meer op internet.

Is er iemand die het wel gelukt is met windows vista en op een laptop......

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de fps mag dan wel omhoog zijn gegaan, het spel zelf ziet er gewoon nogsteeds niet uit helaas :(

ingeleiks ik heb het idee dat xe de beeldopbouw iets langzamer laten lopen zodat de mensen met een laag videokaartje sneller moet lopen hoezo sneller starten als die juist meer vraagt aan je pc met een nieuwe instelling?

viel mij op dat in ene de dingen die je al meteen hoort te zien aankomen in de verte later komt dan normaal

duss :duh:

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...