Jump to content
Lantyz

Tweede patch voor GTA IV uitgegeven


gallery_1_5_7097.jpg
Een tweede patch is uitgegeven waarmee je GTA IV update naar v1.0.2.0. Deze patch zou onder andere volgende problemen op moeten lossen:
  • "Water Quality", "Shadow Quality", "Reflection Resolution", "Definition" en "VSync" opties toegevoegd aan het graphics menu
  • "Game" opties toegevoegd aan het options menu
  • Rendering & VSync geoptimaliseerd
  • Ondersteuning voor Nvidia 7000
  • Geluidsproblemen die veroorzaakt werden door patch 1 verholpen
  • Ondersteuning voor diverse controller hardware verbeterd
  • Diverse opstartproblemen verholpen
  • Het is nu verplicht om Video Editor-clips een naam te geven bij het exporteren
  • Onterechte kicks in multiplayer verholpen
  • Ondersteuning voor draadloze Xbox 360 controllers

Download de patch via Rockstargames.com.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik heb net die patch gedowload maar ik kan hem niet openen:S

wat moet ik hieraan doen???

Of meer info geven: "maar ik kan hem niet openen" is wel erg weinig.

Of het spel opnieuw installeren, dan hoef je maar 1x een patch te installeren. Dit gaat automatisch via Games for Windows LIVE. Je hebt dan beide patches tegelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien moet je dan Patch dan maar weer verwijderen, en een Bericht naar R* sturen met daarin wat het probleem is, ze antwoorden niet zo snel maar ze antwoorden hierop vast wel.

Hej hoe verwijder je de patch?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien moet je dan Patch dan maar weer verwijderen, en een Bericht naar R* sturen met daarin wat het probleem is, ze antwoorden niet zo snel maar ze antwoorden hierop vast wel.

Hej hoe verwijder je de patch?

De enige manier om de patch te verwijderen is GTA IV herinstalleren en dan eventueel weer patchen met de allereerste patch.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zijn wel mixed-feelings over de patch. De een prijst de patch de hemel in, en een ander laat hem vallen tot in de hel.

Bij mij zit het er tussenin. De performance zijn niet omhoog gegaan, maar ook niet omlaag. Merk van beide patches eigenlijk amper wat. Zonder patch had ik +/- 30 FPS, en nu nog steeds. :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had zelf mooier beeld bij de vorige patch.

Maar dit komt ook omdat ik ZICHT nu hoger heb staan en details op high in plaats van ultra high.

Zal binnen kort is kijken of ik het weer iets mooier kan krijgen.

Het is nu ook wel mooi maar het is minder zuiver dan voor heen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...