Preddy Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Heb ik ook gezien ja... vond het nogal flauw om zo onsportief erbij neer te gaan, maar wel grappig dat Lindgren precies hetzelfde deed daarna. Als je erbij nagaat dat de grensrechter gewoon op 2 meter afstand stond is het eigenlijk onbegrijpelijk dat er nog niet zoiets bestaat als een videobeelden bij belangrijke beslissingen gebruiken. Dan zou je die van Excelsior geel voor een schwalbe moeten geven . Vond PSV trouwens prachtig, hopelijk kunnen ze zulk spel volhouden. En ik snap dat er niet al teveel tegengewerkt werd, maar ze maken de doelpunten wel zeer fraai. Reageren
RTS Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Jahoooooor 2-1 winst voor Groningen op Roda JC. En guess who........SUAREZ! in de laatste minuut weer 0-1 achter en 2-1 winnen Reageren
Wrieh Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 altijd in die laatste minuten suarez:P Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 O, o FC Groningen! Zo goed team en nu! 7-1 verloren tegen Twente. Jammer maar ja. PSV tegen Ajax vieze mazzel dat ze wonnen. Ajax was beter en had meer kansen. Reageren
Preddy Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 O, o FC Groningen! Zo goed team en nu! 7-1 verloren tegen Twente. Jammer maar ja. PSV tegen Ajax vieze mazzel dat ze wonnen. Ajax was beter en had meer kansen. Dat laatste is onzin. Ajax had meer balbezit maar had 0 opgelegde kansen. Ik bedoel, Gomes hoefde maar 2 keer in actie te komen (vanuit de samenvatting gezien). Daarbij komt dat PSV speelt als een Italiaanse ploeg, de tegenstander denkt wat te kunnen halen, maar aan het eind van de wedstrijd staat er toch een resultaat in het voordeel van PSV op het bord. Ik zal geen woorden vuilmaken aan Groningen, gewoon vergeten die wedstrijd en thuis die tukkers verslaan. Reageren
Wrieh Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) lekkere wedstrijd feyenoord-az AZ JE MOET JE SCHAMEN AL DIE KANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! az zon goeie club en dan verliezen van Feyenoord Bewerkt: 19 november 2006 door jensbrinkman Reageren
-Badboy- Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ajax-Fc Twente 1-1 En Ado Den Haag tegen Vitesse 0-3 De wedstrijd was in de 66 minuut al gestaakt ! Er waren supportes van Ado Den Haag op gelopen. Dat vind ik echt asociaal. De suppert waren pissig geworden op de Ado Den Haag spelers omdat ze het niet goed genoeg deden. Dan vind ik het echt dom dat het veld maar gaat op lopen en gaat schreeuwen tegen de spelers die voor jou club voetballen. Reageren
RTS Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 FC Groningen - Willem II 4-1 Wat een goal de 1-0 van Suarez! Die komt in de top 10 van mij Verder weer een leuke wedstrijd. Reageren
Preddy Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 FC Groningen - Willem II 4-1 Wat een goal de 1-0 van Suarez! Die komt in de top 10 van mij Verder weer een leuke wedstrijd. Belachelijke actie van die supporters om eerste 7 minuten niet te gaan zitten. Fluitconcert was op zn plek. Engelaar toch met het mooiste doelpunt dit weekend Reageren
Thabit Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 FC Groningen - Willem II 4-1 Wat een goal de 1-0 van Suarez! Die komt in de top 10 van mij Verder weer een leuke wedstrijd. Belachelijke actie van die supporters om eerste 7 minuten niet te gaan zitten. Fluitconcert was op zn plek. Engelaar toch met het mooiste doelpunt dit weekend Het was wel een machtig mooi gezicht toen die supporters de tribune wel opkwamen, met z'n allen springen over alle stoeltjes enzo RTS, hoor jij ook bij de Z-Side? Reageren
RTS Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Nope Ik zit er tegenover, achter het andere doel. Ach ja ik weet niet wat ik van die actie moet zeggen. Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant wat overdreven na 1 nederlaag. Reageren
Wrieh Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Jammer dat gronignen neit emer ongeslagen is echt jammer. Ook jammer dat we verloren met 3-0. Tegen Psv er weer tegen aan!!!!!!!!! Reageren
Preddy Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Sankoh moet eens gaan beginnen te verdedigen in plaats van wat hij de laatste 3 wedstrijden heeft gedaan. Hij laat zich steeds veel te makkelijk aftroeven, is te laat of sukkelt achter de bal aan als ie 'm kwijt is. Reageren
Thabit Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ajax 2 - 2 AZ. Vet jammer, dat gelijkspel. Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 PSV lachende derde (of eerste). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.