Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

Waarom word ik de hele tijd gekickt in EAF? voor MD5 tool :duh:

Ik heb het niet in andere servers.

Moet je of je tweaks (aka usersettings, aka macro, aka sound tweaks, aka iets wat je maar hebt) uitschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat we vandaag om 8 uur gingen bf2en :duh: .

Nee er stond Vrijdag 29 mei, maargoed ook geen groot succes neem ik aan, volgens mij gingen er sowieso niet veel mensen van GTAforum in de EAF server.. KillerZero en Honkbal95 zag ik wel, verder niemand. Jammer dat ik tevens niet kon, maargoed.. zo kan er dus zomaar even iets tussendoor schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat we vandaag om 8 uur gingen bf2en :duh: .

Nee er stond Vrijdag 29 mei, maargoed ook geen groot succes neem ik aan, volgens mij gingen er sowieso niet veel mensen van GTAforum in de EAF server.. KillerZero en Honkbal95 zag ik wel, verder niemand. Jammer dat ik tevens niet kon, maargoed.. zo kan er dus zomaar even iets tussendoor schieten.

o oeps dacht dat het vandaag was :$

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat we vandaag om 8 uur gingen bf2en :duh: .

Nee er stond Vrijdag 29 mei, maargoed ook geen groot succes neem ik aan, volgens mij gingen er sowieso niet veel mensen van GTAforum in de EAF server.. KillerZero en Honkbal95 zag ik wel, verder niemand. Jammer dat ik tevens niet kon, maargoed.. zo kan er dus zomaar even iets tussendoor schieten.

Ik had een war... en het blijkt dat mensen in mijn clan geen tactics willen gebruiken.. dus hebben we grandioos verloren in de vehicle war.. maar goed eigen schuld to be honest.

En ik ben gestopt met BF2. =]

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat we vandaag om 8 uur gingen bf2en :duh: .

Nee er stond Vrijdag 29 mei, maargoed ook geen groot succes neem ik aan, volgens mij gingen er sowieso niet veel mensen van GTAforum in de EAF server.. KillerZero en Honkbal95 zag ik wel, verder niemand. Jammer dat ik tevens niet kon, maargoed.. zo kan er dus zomaar even iets tussendoor schieten.

Ik had een war... en het blijkt dat mensen in mijn clan geen tactics willen gebruiken.. dus hebben we grandioos verloren in de vehicle war.. maar goed eigen schuld to be honest.

En ik ben gestopt met BF2. =]

gestopt?waarom je hebt toch een paar super accounten? :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik stoor in jullie gezellige chat maar kunnen jullie me misschien eens helpen? Ik stel het zeer op prijs :Y.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98392

weet niet waar het aan licht misschien dat iemand anders je kan helpen maar ik zou gewoon het spel kopen want het is het waard,als je dat al niet van plan was. ^_^

Ik was dat al van plan ja. :D
Link to comment
Delen op andere websites

je kan met de demo online?maar dan kan je zeker niet een rang omhoog gaan ofzo?

Nee dat kan niet met de demo, alleen met de gewone normale versie van Battlefield, tevens met die rangen vind ik het juist leuker, dat stimuleert in-principe ook een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...