Jump to content

Kans op een derde wereldoorlog?


ikt

Recommended Posts

Ik weet niet wat jij dan aanneemt want dat staat er niet in hoor, daar word zoiezo niet in gescholden. Toen onze profeet met de Koran kwam verwachtte hij dat alle mensen met andere geloof over zouden stappen naar het Islam. Koran is sindsdien nooit verandert dus het vertelt niks over de gebeurtenissen van nu. Ik heb vertalingen van de Koran gelezen en uit de echte Koran en het slaat nergens op, stukjes worden weg gelaten. Dingen worden anders verteld waardoor ze anders overkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    10

  • Sa_bulldog

    7

  • Nissan

    7

  • Mocrosahbi

    7

Het is net als de bijbel , oude of nieuwe versie ik leg uit heel erg kort uit:

Oude versie is tijdens de religiueze oorlog gemaakt daarom staan er haatteksten tegen andere geloven in, zo goed?

Nee, niet goed. In de bijbel staat in iedere druk hetzelfde, alleen in andere woorden. En nu wil jij mij wijs gaan maken dat de koran aan de omstandigheden aangepast wordt? Dus de het hele islamitische geloof veranderd afhankelijke van de situatie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat jij dan aanneemt want dat staat er niet in hoor, daar word zoiezo niet in gescholden. Toen onze profeet met de Koran kwam verwachtte hij dat alle mensen met andere geloof over zouden stappen naar het Islam. Koran is sindsdien nooit verandert dus het vertelt niks over de gebeurtenissen van nu. Ik heb vertalingen van de Koran gelezen en uit de echte Koran en het slaat nergens op, stukjes worden weg gelaten. Dingen worden anders verteld waardoor ze anders overkomen.

Klopt dat bedoel ik ook een beetje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom? genoeg moslimhaters hier zeg, Wow.

Israel bombardeert een land zonder leger, er heerst armoede, vernielen moskeeen, vernielen alles in gaza. Wat doen ze daar nog dan? ze willen heel palestina hebben. het is niet van hun het is van de palestijnen. Kijk maar het verdrag in 1947. Iran wilt israel van de kaart vegen om dat, ik ben het niet mee eens wat iran doet maar de regering van israel is ook fout. Velen delen mijn mening. de bevolking moet gewoon rustig blijven, net als conflict Turken Koerden waarom doen ze dat laat ze samenleven ^_^ Net als de joden & palestijnen israel moet het land niet inpikken en afzetten. Leef gewoon samen, klaar niks aan de hand.

Dus als jij een fout maakt mag ik je meteen in elkaar slaan tot je dood valt? Zo werkt dat niet toch? Kom op zeg Iran wilt een MASSAVERNIETIGENDE wapen op Israël gooien. Laat ze dit dan diplomatisch oplossen. Tevens ik een moslimhater? Dat zijn jou woorden, maar dat heb ik nooit en ook nooit gezegd.

@d0m1n4t0r: Hoezo ik achter Israël sta? Omdat ze zich prima mogen verdedigen tegen een MASSAVERNIETIGENDE wapen! Zelfs de hele VN en NAVO is er gewoon op tegen dat Iran er mee bezig gaat met atoombommen, maar die doen er gewoon op dit moment niet veel aan, Iran gaat tenminste gewoon door. Van mij mogen ze Iran prima aanpakken, als het niet diplomatisch kan. Dan maar op de harde manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta vierkant achter Israël. waarom? De rest is onredelijk. Neem de Palestijnen, een van hun regeer doelen is "vernietiging van de staat Israël", dan kan je toch moeilijk dat land binnenstappen en iedereen omhelzen? Alle omliggende landen steunen de Palestijnen, dus moet Israël af en toe wel eens ingrijpen en de armen aanpakken die met RPGs op Israël schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij lieg je of heb je de oude versie gelezen ;)

Oude versie of niet, ik neem aan dat er nog steeds hetzelfde staat, maar dan in andere woorden. Of wordt de Koraan per druk aangepast zodat mensen het leuker vinden om het te lezen?

Het is net als de bijbel , oude of nieuwe versie ik leg uit heel erg kort uit:

Oude versie is tijdens de religiueze oorlog gemaakt daarom staan er haatteksten tegen andere geloven in, zo goed?

Ik denk niet dat de Bibliotheek maar wat lulkoek neerzet in hun boeken??

Ik sta vierkant achter Israël. waarom? De rest is onredelijk. Neem de Palestijnen, een van hun regeer doelen is "vernietiging van de staat Israël", dan kan je toch moeilijk dat land binnenstappen en iedereen omhelzen? Alle omliggende landen steunen de Palestijnen, dus moet Israël af en toe wel eens ingrijpen en de armen aanpakken die met RPGs op Israël schieten.

Ik vind dat ze beiden schuld hebben. De Palestijnen omdat ze Israël aanvallen en Israël omdat ze zomaar eventjes de Gazastrook binnenvallen. Beiden zijn schuldig, discussie gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta vierkant achter Israël. waarom? De rest is onredelijk. Neem de Palestijnen, een van hun regeer doelen is "vernietiging van de staat Israël", dan kan je toch moeilijk dat land binnenstappen en iedereen omhelzen? Alle omliggende landen steunen de Palestijnen, dus moet Israël af en toe wel eens ingrijpen en de armen aanpakken die met RPGs op Israël schieten.

Ik vind dat ze beiden schuld hebben. De Palestijnen omdat ze Israël aanvallen en Israël omdat ze zomaar eventjes de Gazastrook binnenvallen. Beiden zijn schuldig, discussie gesloten.

Zo jij bent makkelijk. Discussie gesloten? Denk niet dat jij dat kan bepalen het is jou mening, maar dat wil niet zeggen dat iemand anders gaan niet op kan ingaan. Beetje kortzichtig, maar goed. Een conflict in dat soort landen is snel aan het handje vooral omdat er bijna al oorlog is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo jij bent makkelijk. Discussie gesloten? Denk niet dat jij dat kan bepalen het is jou mening, maar dat wil niet zeggen dat iemand anders gaan niet op kan ingaan. Beetje kortzichtig, maar goed. Een conflict in dat soort landen is snel aan het handje vooral omdat er bijna al oorlog is.

Je bent gewoon veel te serieus, ik maak een grapje, mag ik? Dat hele Midden-Oosten is een grote puinhoop. Je hebt er Hezbollah, Al-Qaida en nog meer splintergroepen. Je hebt er landen die het normaal vinden ''eventjes'' een heel land uit te roeien. Obama wil de VS erbuitenhouden, en dat is maar goed ook. Als Bush er nog was, die zou gelijk zeggen: als jullie die bom gooien vernietigen we jullie land!! En dan zou hij nog meer geld gaan verspillen aan onnodige oorlogen. Israël heeft het wel een KLEIN BEETJE uitgelokt, aangezien zij zomaar Gaza binnenvielen en de hele Palestijnse bevolking uitmoordden. Maar ik vind een A-Bomb wat overdreven..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom? genoeg moslimhaters hier zeg, Wow.

Israel bombardeert een land zonder leger, er heerst armoede, vernielen moskeeen, vernielen alles in gaza. Wat doen ze daar nog dan? ze willen heel palestina hebben. het is niet van hun het is van de palestijnen. Kijk maar het verdrag in 1947. Iran wilt israel van de kaart vegen om dat, ik ben het niet mee eens wat iran doet maar de regering van israel is ook fout. Velen delen mijn mening. de bevolking moet gewoon rustig blijven, net als conflict Turken Koerden waarom doen ze dat laat ze samenleven ^_^ Net als de joden & palestijnen israel moet het land niet inpikken en afzetten. Leef gewoon samen, klaar niks aan de hand.

Dus als jij een fout maakt mag ik je meteen in elkaar slaan tot je dood valt? Zo werkt dat niet toch? Kom op zeg Iran wilt een MASSAVERNIETIGENDE wapen op Israël gooien. Laat ze dit dan diplomatisch oplossen. Tevens ik een moslimhater? Dat zijn jou woorden, maar dat heb ik nooit en ook nooit gezegd.

@d0m1n4t0r: Hoezo ik achter Israël sta? Omdat ze zich prima mogen verdedigen tegen een MASSAVERNIETIGENDE wapen! Zelfs de hele VN en NAVO is er gewoon op tegen dat Iran er mee bezig gaat met atoombommen, maar die doen er gewoon op dit moment niet veel aan, Iran gaat tenminste gewoon door. Van mij mogen ze Iran prima aanpakken, als het niet diplomatisch kan. Dan maar op de harde manier.

Ik denk niet dat ze dat zomaar doen hoor, dan vernietigen ze ook een groot deel van eigen volk, alle omliggende gebieden worden sterk aangetast door zo'n bom.

Mocht Iran serieus zijn, dan kunnen ze altijd nog overgaan tot het platgooien van iran.

Een derde wereldoorlog zit er serieus aan te komen, iran en noord korea dreigen met dergelijke bommen, mochten ze dat doen, dan breekt de pleuris echt uit. Een Atoombom of zelfs een waterstof bom heeft tegenwoordig genoeg kracht ok van een klein gat als noord korea een atlantis te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is net als de bijbel , oude of nieuwe versie ik leg uit heel erg kort uit:

Oude versie is tijdens de religiueze oorlog gemaakt daarom staan er haatteksten tegen andere geloven in, zo goed?

Nee, niet goed. In de bijbel staat in iedere druk hetzelfde, alleen in andere woorden. En nu wil jij mij wijs gaan maken dat de koran aan de omstandigheden aangepast wordt? Dus de het hele islamitische geloof veranderd afhankelijke van de situatie?

Lees maar eens de eerste bijbel, in de echte oorspronkelijke taal(Latijns ofzo) en dan de Nederlandse versie van nu, er zit zeker wel verschil in, in het vertalen kunnen er fouten gemaakt worden.

En er hoeft maar een fout gemaakt te worden, en het word heel anders opgevat.

Ik kan dan niet Arabisch lezen of spreken, maar voor zelfde geld is de verschil in letters tussen haat en liefde heel klein, en dan hoeft er maar bij de vertaling een leesfout gemaakt te worden, en dan kan het er compleet anders staan.

En Wesley_GTA, waar staat dat hij zegt dat als iemand een fout maakt, diegene gelijk in elkaar mag slaan of dergelijke?

Daarnaast, waarom zouden ze een kernbom/massavernietigende bom erop afvuren?

Ja, veeg de onschuldige mensen maar van de kaart, tja, dat boeit niet, want wie weet dat ze kernbommen hebben.

En sowieso, de kans op een derde wereldoorlog?

Kans is heel groot.

En die theorie over dat water van Groot duimpje(of was het Klein duimpje?) is ook best logisch, IMO.

Link to comment
Delen op andere websites

Schoon water is belangrijker dan olie en lastiger te krijgen. In het overgrote deel van de wereld is zelfs kraanwater ondrinkbaar, terwijl water toch echt een levensbehoefte is.

Oorlogen zouden kunnen ontstaan doordat landen rivieren indammen zodat buurlanden een minder brede rivier krijgen en zo te weinig zoet water binnenkrijgen.

Zeker lastiger te krijgen dan olie ja... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Schoon water is belangrijker dan olie en lastiger te krijgen. In het overgrote deel van de wereld is zelfs kraanwater ondrinkbaar, terwijl water toch echt een levensbehoefte is.

Oorlogen zouden kunnen ontstaan doordat landen rivieren indammen zodat buurlanden een minder brede rivier krijgen en zo te weinig zoet water binnenkrijgen.

Zeker lastiger te krijgen dan olie ja... :7

Water zelf niet nee, maar water dat te drinken is, is moeilijk vindbaar, zoals gezegd, in Amerika kun je niet zomaar uit de kraan drinken, heel weinig landen kunnen dit zonder ziek te worden.

Olie is ook zeker zeer moeilijk te verkrijgen, vandaar de hoge brandstofprijs bijvoorbeeld, waarom denk je dat Amerika zoveel oliebronnen wilt?

Link to comment
Delen op andere websites

Schoon water is belangrijker dan olie en lastiger te krijgen. In het overgrote deel van de wereld is zelfs kraanwater ondrinkbaar, terwijl water toch echt een levensbehoefte is.

Oorlogen zouden kunnen ontstaan doordat landen rivieren indammen zodat buurlanden een minder brede rivier krijgen en zo te weinig zoet water binnenkrijgen.

Zeker lastiger te krijgen dan olie ja... :7

Water zelf niet nee, maar water dat te drinken is, is moeilijk vindbaar, zoals gezegd, in Amerika kun je niet zomaar uit de kraan drinken, heel weinig landen kunnen dit zonder ziek te worden.

Olie is ook zeker zeer moeilijk te verkrijgen, vandaar de hoge brandstofprijs bijvoorbeeld, waarom denk je dat Amerika zoveel oliebronnen wilt?

In marokko bijv moet je niet uit de kraan drinken of je wordt ziek wij kopen het uit flessen enzo ^_^

Ik heb geluk dat ik hier NL woon want hier heb je schoon drinkwater en schoon water uit de kraan :D

Of water uit bronnen, oases enzo

Bewerkt: door Mocrosahbi
Link to comment
Delen op andere websites

Schoon water is belangrijker dan olie en lastiger te krijgen. In het overgrote deel van de wereld is zelfs kraanwater ondrinkbaar, terwijl water toch echt een levensbehoefte is.

Oorlogen zouden kunnen ontstaan doordat landen rivieren indammen zodat buurlanden een minder brede rivier krijgen en zo te weinig zoet water binnenkrijgen.

Zeker lastiger te krijgen dan olie ja... :7

Water zelf niet nee, maar water dat te drinken is, is moeilijk vindbaar, zoals gezegd, in Amerika kun je niet zomaar uit de kraan drinken, heel weinig landen kunnen dit zonder ziek te worden.

Olie is ook zeker zeer moeilijk te verkrijgen, vandaar de hoge brandstofprijs bijvoorbeeld, waarom denk je dat Amerika zoveel oliebronnen wilt?

Nee echt?

Alsof het grondwater hier zomaar opgedronken kan worden...

Bewerkt: door killerfist
Link to comment
Delen op andere websites

Schoon water is belangrijker dan olie en lastiger te krijgen. In het overgrote deel van de wereld is zelfs kraanwater ondrinkbaar, terwijl water toch echt een levensbehoefte is.

Oorlogen zouden kunnen ontstaan doordat landen rivieren indammen zodat buurlanden een minder brede rivier krijgen en zo te weinig zoet water binnenkrijgen.

Zeker lastiger te krijgen dan olie ja... :7

Water zelf niet nee, maar water dat te drinken is, is moeilijk vindbaar, zoals gezegd, in Amerika kun je niet zomaar uit de kraan drinken, heel weinig landen kunnen dit zonder ziek te worden.

Olie is ook zeker zeer moeilijk te verkrijgen, vandaar de hoge brandstofprijs bijvoorbeeld, waarom denk je dat Amerika zoveel oliebronnen wilt?

Nee echt?

Alsof het grondwater hier zomaar opgedronken kan worden...

Wat doe je nou dom man mongool.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...