Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, ik heb spel ook, hoe kan je meer dan 1 Single-Player account maken? Want ik en mijn broer willen apart spelen. :)

Hiervoor kan je het beste een nieuwe account maken.

ff een vraag. Ik heb net het spel op Veteraan uitgespeeld al die tropheën van blabla missie en die missie op veteraan uitgespeeld maar ik krijg nu niet de trophy The Price of War? (dat je alles op Vet heb uitgespeeld) dus ik vraag me af waarom niet? ik kreeg die trophy om het verhaal op ieder niveau uit te spelen meteen erna.

Geplaatst:

Loopt er niemand rond met een

SCAR+noobtube

thumper

nade?

Ik probeer nu alles op Pro te krijgen van mijn perks, maar daardoor ben ik tijdelijk een biatch.

Geplaatst:

Ik vind dat noobtube plaatje vet, dat je zon mannetje voorovergebogen ziet staan die dus net een grenaat in zijn buik heeft gehad :7

En sommige challenges zijn geniaal! Zo heb je bijvoorbeeld Think fast, dan moet je een game winning kill hebben waarbij je een tegenstander doodgooit met een grenaat, kom op, wie doet dat? :7:7

En think fast flash, idem dito maar dan met een flash grenaat :puh:

Geplaatst:

Khad gisteren de vetste Title gekregen:

'Hello!

It's personal..'

Geniaal :puh:

Omdat ik iemand verwondde en daarna met een throwing knife killde.

Khad vandaag btw ook een Game Winning Kill met knife, waardoor ik een challenge haalde :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er daarjuist ook een leuke gekregen. :puh:

"Watchman"

Op de achtergrond zie je dan de aarde en een satteliet. :Y

Hier is de screen ervan:

cod2.png

En deze is ook wel leuk. :puh:

cod1.png

Ik had ook nog een paar mooie potjes:

15 kills/5 deaths

en 25 kills/5 deaths

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Je hebt ook een speciale emblem en title, die haal je als je 10 kills haalt zonder dood te gaan en zonder een killstreak te hebben geselecteerd, aardig zeldzaam dus, aangezien er geen enkele rambdebiel is die dat gaat doen :puh:

Geplaatst:

Je hebt ook een speciale emblem en title, die haal je als je 10 kills haalt zonder dood te gaan en zonder een killstreak te hebben geselecteerd, aardig zeldzaam dus, aangezien er geen enkele rambdebiel is die dat gaat doen :puh:

Volgens mij heb ik die. :7

En is dat die van Streaker. :puh:

Nouja ik weet nog wel dat ik een challenge had geunlockt "Fearless".

Dat ik deze dan kreeg, maar ik had wel met een predator missle 4 mensen gekillt. :Y

Btw: waarom zou dat niet kunnen?

Het kan toch dat zijn killstreaks hoger dan 10 zijn?

Het is misschien raar, maar het kan. :Y

Geplaatst:

Weet iemand hoe je die <3 titel krijgt? Die is zooo vet, maar ik heb hem niet.. :( . Ben nu level 51 dacht ik, en loop al de hele tijd met de NL vlag rond :schater: .

Geplaatst:

Weet iemand hoe je die <3 titel krijgt? Die is zooo vet, maar ik heb hem niet.. :( . Ben nu level 51 dacht ik, en loop al de hele tijd met de NL vlag rond :schater: .

Je moet een granaat blijven vasthouden tot die ontploft, dus zodat jij iemand hebt vermoord en zelf ook dood bent. :Y

Hier kan je bijna alle callsings terugvinden plus de beschrijven van wat je ervoor moet doen:

http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

Geplaatst:

Ik heb die gids van Bart Smit nog niet binnen gekregen, maar ik kan je nu al vertellen dat het niet klopt. Modern Warfare 2 is alleen uitgebracht voor de PS3, Xbox360 en de PC. Er is wel een Call of Duty: Modern Warfare: Reflex, maar dat is de Wii versie (port) van Call of Duty: Modern Warfare. Mogelijk is dat het spel wat je bedoelt.

Het staat er toch echt :')

Waar we het wel over eens zijn is het feit dat er in elk foldertje 'drukfouten voorbehouden' staat

Geplaatst:

Op de online folder zie ik ook op pagina 6 Modern Warfare 2 staan, voor de 360, PS3, Wii, DS en PC.

Waarschijnlijk gewoon een drukfout, of heeft de meneer die deze folder heeft gemaakt zich wel heel erg vergist.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind de title My Lil' Pwny en the 8 bit Price emblem het vetst (de title krijg ik nooit, want ik ga niet in prestige en ik heb niet zo veel zin om een 10 killstrek te halen zonder rewards voor de emblem) Ik gebruik nu de Chick Magnet emblem en CoD4 Price emblem.

PS: Hebben julie het ook opgemerkt dat er een hele colectie Price emblems is?

Edit:Ik heb ondekt dat je kan worden geband als je de Javelin glitch gebruikt. Ik wist niet eens dat zon glitch bestond. Bron

Bewerkt: door Vercetti24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...