Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Daarnet een noobtuber (iemand die enkel rondloopt met de noobtuber geselecteerd, en het geweer zelf nooit gebruikt) een paar keer zwaar geowned in één match. :puh: Als je te dicht staat en hij schiet heeft het geen impact en valt de kogel gewoon naast je op de grond, en dan kon ik 'm ongenadig kniven. :D

Als je op de xbox was: Hallo! :)

Ik ben die ene pro perk aan het unlocken. (Die ene die zorgt dat explosieve wapens meer schade doen. Ik wil gewoon alle perks op Pro hebben :puh:

Danger Close?

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon laten updaten, he? Ik heb geen zin om steeds 2 en een half uur te updaten.

EDIT: Ik zit hem nou ook te updaten en ik zit op 1 uur en 48 minuten.

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:

Even een MW2 Multiplayer filmpje gemaakt. Niet veel speciaals, gewoon om Fraps 3.0 te testen. ^_^

http://www.youtube.com/watch?v=6BoJ12I_Ci0

De Predator Missile double kill op het einde was wel leuk. Ik kill een dude met de predator missile, die dan weer een gastank doet ontploffen en een tweede kerel doodt.

Hoe heb jij je naam zo gekleurt? :?

Geplaatst:

Even een MW2 Multiplayer filmpje gemaakt. Niet veel speciaals, gewoon om Fraps 3.0 te testen. blij.gif

http://www.youtube.c...h?v=6BoJ12I_Ci0

De Predator Missile double kill op het einde was wel leuk. Ik kill een dude met de predator missile, die dan weer een gastank doet ontploffen en een tweede kerel doodt.

Hoe heb jij je naam zo gekleurt? confused2.gif

Dat kan op de PC door ^*willekeurignummer0-9) ervoor te doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat komt omdat het werkt. Zelf ga ik in dat level met die loopgraven wel eens bovenop een in en uitgang van dat konijnenhol in het midden liggen. De mensen lopen onder je langs, zien je niet eens en zijn dus gemakkelijk neer te halen. Ik wordt het vrij snel zat als er neit heel veel mensen langslopen, maar als je meer geduld hebt kan je daar heel wat kills maken. En opcih is er al een goed systeem tegen campers: dat videootje bekijken waarin je ziet hoe je wordt gekilld.. Dan zie je waar ze zijn en kan je ze makkelijk neer halen.

@hieronder: wasteland, ja.

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Wasteland? Ja, dat is een manier. Een andere is dat je een claymore net voor de ingang zet, je rent dan een stukje naar achter, sniper met thermal pakken, gaan liggen en richten op de ingang. Zo kun je echt zoveel kills maken. Ze zijn echt te dom dat ze gewoon in de ingang blijven staan.

Geplaatst:

Bij wasteland had ik me hoogste killstreak van 13 behaald, niet echt denderend hoog, maargoed :7

Als je eenmaal een harrier hebt (of andere helicopters) is het enorm simpel, gewoon de mensen met een granaatje uit dat konijnenhol halen, en de harrier of helicopter doet de rest ^.^

Geplaatst:

Op wasteland kan je perfect een +-3 kill streak krijgen in het begin. :D Als je aan dat kerkje spawnt, gewoon naar het machinegeweer sprinten en vol naar links aan de hoek van die grote haag vuren, daar komen alle tegenstanders direct omheen. :clown:

Geplaatst:

Ik vind de leukste locatie wasteland, highrise, rust, favela! :)

Ik heb nu perfectie wapen combinatie gevonden:

TAR radar,

ninja pro

sneller aimen en herladen

sneller lopen

en van speciale granaten daar heb ik dat klein mijntje, is ook handig! :puh:

Geplaatst:

Waarom nou weer een silencer :? Je range verminderd er echt zo zwaar mee. Je wordt dan niet op de radar gezien, maar who cares? Als je een beetje slim bent, dan loop je iets verder en ze weten al niet meer waar je zit (met uitzondering van snipen). Doe een holographic sight, of een ACOG Scope. Veel beter.

Geplaatst:

Waarom nou weer een silencer :? Je range verminderd er echt zo zwaar mee. Je wordt dan niet op de radar gezien, maar who cares? Als je een beetje slim bent, dan loop je iets verder en ze weten al niet meer waar je zit (met uitzondering van snipen). Doe een holographic sight, of een ACOG Scope. Veel beter.

Met Silencer kan ik achter of naast de vijand gaan staan en dan iedereen neerschieten zonder dat ze het doorhebben

Geplaatst:

Kheb net deze title gekregen :D

RPD_Mastery.jpg

maar dan van M4A1

En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power :D

Beste combo ever

Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen.

Geplaatst:

Kheb net deze title gekregen :D

RPD_Mastery.jpg

maar dan van M4A1

En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power :D

Beste combo ever

Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen.

Die 7 kills met heli of harrier kan dmv de Hardline perk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...