HA5H Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Daarnet een noobtuber (iemand die enkel rondloopt met de noobtuber geselecteerd, en het geweer zelf nooit gebruikt) een paar keer zwaar geowned in één match. Als je te dicht staat en hij schiet heeft het geen impact en valt de kogel gewoon naast je op de grond, en dan kon ik 'm ongenadig kniven. Als je op de xbox was: Hallo! Ik ben die ene pro perk aan het unlocken. (Die ene die zorgt dat explosieve wapens meer schade doen. Ik wil gewoon alle perks op Pro hebben Danger Close? Reageren
Deluxo Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Gewoon laten updaten, he? Ik heb geen zin om steeds 2 en een half uur te updaten. EDIT: Ik zit hem nou ook te updaten en ik zit op 1 uur en 48 minuten. Bewerkt: 6 december 2009 door Deluxo Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Even een MW2 Multiplayer filmpje gemaakt. Niet veel speciaals, gewoon om Fraps 3.0 te testen. http://www.youtube.com/watch?v=6BoJ12I_Ci0 De Predator Missile double kill op het einde was wel leuk. Ik kill een dude met de predator missile, die dan weer een gastank doet ontploffen en een tweede kerel doodt. Hoe heb jij je naam zo gekleurt? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Even een MW2 Multiplayer filmpje gemaakt. Niet veel speciaals, gewoon om Fraps 3.0 te testen. http://www.youtube.c...h?v=6BoJ12I_Ci0 De Predator Missile double kill op het einde was wel leuk. Ik kill een dude met de predator missile, die dan weer een gastank doet ontploffen en een tweede kerel doodt. Hoe heb jij je naam zo gekleurt? Dat kan op de PC door ^*willekeurignummer0-9) ervoor te doen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Het valt me op dat mw2 ontzettend veel campers heeft.. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Dat komt omdat het werkt. Zelf ga ik in dat level met die loopgraven wel eens bovenop een in en uitgang van dat konijnenhol in het midden liggen. De mensen lopen onder je langs, zien je niet eens en zijn dus gemakkelijk neer te halen. Ik wordt het vrij snel zat als er neit heel veel mensen langslopen, maar als je meer geduld hebt kan je daar heel wat kills maken. En opcih is er al een goed systeem tegen campers: dat videootje bekijken waarin je ziet hoe je wordt gekilld.. Dan zie je waar ze zijn en kan je ze makkelijk neer halen. @hieronder: wasteland, ja. Bewerkt: 6 december 2009 door KillerZero86 Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Wasteland? Ja, dat is een manier. Een andere is dat je een claymore net voor de ingang zet, je rent dan een stukje naar achter, sniper met thermal pakken, gaan liggen en richten op de ingang. Zo kun je echt zoveel kills maken. Ze zijn echt te dom dat ze gewoon in de ingang blijven staan. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Bij wasteland had ik me hoogste killstreak van 13 behaald, niet echt denderend hoog, maargoed Als je eenmaal een harrier hebt (of andere helicopters) is het enorm simpel, gewoon de mensen met een granaatje uit dat konijnenhol halen, en de harrier of helicopter doet de rest ^.^ Reageren
.Senne Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Op wasteland kan je perfect een +-3 kill streak krijgen in het begin. Als je aan dat kerkje spawnt, gewoon naar het machinegeweer sprinten en vol naar links aan de hoek van die grote haag vuren, daar komen alle tegenstanders direct omheen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ik vind de leukste locatie wasteland, highrise, rust, favela! Ik heb nu perfectie wapen combinatie gevonden: TAR radar, ninja pro sneller aimen en herladen sneller lopen en van speciale granaten daar heb ik dat klein mijntje, is ook handig! Reageren
HA5H Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Waarom nou weer een silencer Je range verminderd er echt zo zwaar mee. Je wordt dan niet op de radar gezien, maar who cares? Als je een beetje slim bent, dan loop je iets verder en ze weten al niet meer waar je zit (met uitzondering van snipen). Doe een holographic sight, of een ACOG Scope. Veel beter. Reageren
HA5H Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Waarom nou weer een silencer Je range verminderd er echt zo zwaar mee. Je wordt dan niet op de radar gezien, maar who cares? Als je een beetje slim bent, dan loop je iets verder en ze weten al niet meer waar je zit (met uitzondering van snipen). Doe een holographic sight, of een ACOG Scope. Veel beter. Met Silencer kan ik achter of naast de vijand gaan staan en dan iedereen neerschieten zonder dat ze het doorhebben Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Kheb net deze title gekregen maar dan van M4A1 En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power Beste combo ever Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen. Reageren
HA5H Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Kheb net deze title gekregen maar dan van M4A1 En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power Beste combo ever Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen. Die 7 kills met heli of harrier kan dmv de Hardline perk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.