HA5H Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ondertussen sinds gister alweer Prestige 1 Level 38 geworden. Ben druk bezig veel perks Pro te maken en de Nuke en EMP logo te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik kan niet niet wachten om na de kerst al die FNG's met mijn AK afmaken en ik kan weer mijn mensen van die sniper plek op Afghan laten afspringen en dan vallen ze dood omdat ze geen Commando Pro hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Hehe, ben rank 70 2de prestige! Voorlopig ga ik geen prestige's meer doen en ga ik genieten van de AK47, heb al Blue Tiger (mooiste camo) voor AK47. En als je nu de model 1887 hebt, geniet ervan want IW is bezig om die te balanceren. Daarmee bedoel ik dat de 1887 niet meer zo ver bereik heeft, en less power heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Ik kan niet niet wachten om na de kerst al die FNG's met mijn AK afmaken en ik kan weer mijn mensen van die sniper plek op Afghan laten afspringen en dan vallen ze dood omdat ze geen Commando Pro hebben. @Xbox: Veel plezier met het vinden van mij dan :V Ik vind het altijd grappig om C4 op dat plekje te plakken, weg te gaan, en als er 3 vijanden zitten te snipen, en de UAV ziet ze: BOEM! En ik vind al die AK gozers altijd irritant, de hele tijd rondsprayen. En die kogels zijn DODELIJK man. een paar treffers en je ligt. En het ergste is nog: Ze richten niet op je. . Maar niet getreurd, mijn M16 is ook awesome. Richten, trekker overhalen en ik heb 1 kill. 3 round burst ftw. Ohja, misschien dat ik mijn Riot Shield class inwissel als ik de AK heb geunlocked, mijn M16 is TE fijn om weg te doen. Bewerkt: 21 december 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Hehe, ben rank 70 2de prestige! Voorlopig ga ik geen prestige's meer doen en ga ik genieten van de AK47, heb al Blue Tiger (mooiste camo) voor AK47. En als je nu de model 1887 hebt, geniet ervan want IW is bezig om die te balanceren. Daarmee bedoel ik dat de 1887 niet meer zo ver bereik heeft, en less power heeft. Daarmee dat je bij de leaderboards op level 23 staat met 39180 punten en 4 uur 46 min gespeeld te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Ik kan niet niet wachten om na de kerst al die FNG's met mijn AK afmaken en ik kan weer mijn mensen van die sniper plek op Afghan laten afspringen en dan vallen ze dood omdat ze geen Commando Pro hebben. @Xbox: Veel plezier met het vinden van mij dan :V Ik vind het altijd grappig om C4 op dat plekje te plakken, weg te gaan, en als er 3 vijanden zitten te snipen, en de UAV ziet ze: BOEM! En ik vind al die AK gozers altijd irritant, de hele tijd rondsprayen. En die kogels zijn DODELIJK man. een paar treffers en je ligt. En het ergste is nog: Ze richten niet op je. . Maar niet getreurd, mijn M16 is ook awesome. Richten, trekker overhalen en ik heb 1 kill. 3 round burst ftw. Ohja, misschien dat ik mijn Riot Shield class inwissel als ik de AK heb geunlocked, mijn M16 is TE fijn om weg te doen. Je krijgt hem niet voor niks als je rank 70 bent, de AK is de reden dat ik niet ga prestigen. Ik gebruikte ook de M16 (meer dan 1000 kills, alle attachements en blue tiger), maar na een tijdje ging ik de ACR gebruiken en toen was ik gestopt met burst fire geweren gebruiken. Ze gaan eindelijk de Private Match Glitch fixen!!! De patch is al klaar, alleen Microsoft moet hem nog godkeuren (in die patch veranderd de Model 1887 van "we gaan allemaal dood" naar "haha, ik staat 20m ver van jou en je kan me niet raken, maar ik wel") eindelijk kan ik 3rd person team Tactical spelen!!! Bewerkt: 21 december 2009 door Vercetti24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Vraagje: Wat zijn die prestiges? En ben ik de enige die burst fire nergends op vind slaan? En is hier niemand die mij voor multiplayer wilt toevoegen op de PC? ( Pointing24 ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Ik kan niet niet wachten om na de kerst al die FNG's met mijn AK afmaken en ik kan weer mijn mensen van die sniper plek op Afghan laten afspringen en dan vallen ze dood omdat ze geen Commando Pro hebben. @Xbox: Veel plezier met het vinden van mij dan :V Ik vind het altijd grappig om C4 op dat plekje te plakken, weg te gaan, en als er 3 vijanden zitten te snipen, en de UAV ziet ze: BOEM! En ik vind al die AK gozers altijd irritant, de hele tijd rondsprayen. En die kogels zijn DODELIJK man. een paar treffers en je ligt. En het ergste is nog: Ze richten niet op je. . Maar niet getreurd, mijn M16 is ook awesome. Richten, trekker overhalen en ik heb 1 kill. 3 round burst ftw. Ohja, misschien dat ik mijn Riot Shield class inwissel als ik de AK heb geunlocked, mijn M16 is TE fijn om weg te doen. Je krijgt hem niet voor niks als je rank 70 bent, de AK is de reden dat ik niet ga prestigen. Ik gebruikte ook de M16 (meer dan 1000 kills, alle attachements en blue tiger), maar na een tijdje ging ik de ACR gebruiken en toen was ik gestopt met burst fire geweren gebruiken. Ze gaan eindelijk de Private Match Glitch fixen!!! De patch is al klaar, alleen Microsoft moet hem nog godkeuren (in die patch veranderd de Model 1887 van "we gaan allemaal dood" naar "haha, ik staat 20m ver van jou en je kan me niet raken, maar ik wel") eindelijk kan ik 3rd person team Tactical spelen!!! Ik vind burst fire nog het beste. TRRRKT. Ik heb de ACR al geunlocked, maar hij schiet gewoon niet fijn. En ik kom soms gewoon wanneer ik TDM wil doen in een Private match, irritant. En eindelijk fixen ze die Model 1887, dat ding is verrekte irritant. Vooral als je Ranger hebt. Dan denk je: HAHA, ik sta toch te ver. En dan BOEM. Dood. :/. Bewerkt: 21 december 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 >>> Door Visser23: Alle posts die niet over CoD gaan, zijn verwijderd. Ook quote-piramides achterwege laten s.v.p.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik hou echt van de Famas, heerlijke Burst, een soort handzame mini-sniper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Vraagje: Wat zijn die prestiges? En ben ik de enige die burst fire nergends op vind slaan? En is hier niemand die mij voor multiplayer wilt toevoegen op de PC? ( Pointing24 ) (Nogmaals) En wat moet je doen bij missie 5, Wolverines? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Vraagje: Wat zijn die prestiges? En ben ik de enige die burst fire nergends op vind slaan? En is hier niemand die mij voor multiplayer wilt toevoegen op de PC? ( Pointing24 ) (Nogmaals) En wat moet je doen bij missie 5, Wolverines? 1. Klik 2. Nee er zijn genoeg mensen die het zo vinden. 3. Kan ik niet, ik heb het op de 360. 4. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Die ACR is echt geweldig Ik denk dat ik mijn M16 dump, dat ding is echt goddelijk. Hij schiet lekker snel, hij heeft niet zo'n grote/helemaal geen verticale/horizontale recoil. Ik ben verliefd op dat ding. xD Zojuist 25-10 gehaald, mijn eerste keer met dat ding. Jullie moeten trouwens een M9 en dan Tactical knife proberen met commando. Lekker prikken in kleine ruimtes, de vijand houdt je gewoon niet bij. Een paar keer prikken en je hebt een hele kamer ontruimd. xD Ook grappig om rond te sprayen als je in paniek bent, kun je niet met 3 round burst. Bewerkt: 21 december 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Vraagje: Wat zijn die prestiges? En ben ik de enige die burst fire nergends op vind slaan? En is hier niemand die mij voor multiplayer wilt toevoegen op de PC? ( Pointing24 ) (Nogmaals) En wat moet je doen bij missie 5, Wolverines? Voeg mij maar toe; djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Een keertje was ik bij een vriend en die had zo'n class met zo'n noob light machine gun, daarmee kan je heerlijk sprayen Ik zag een gozer een kamertje ingaan, en ik wist dat die kamer geen andere uitgang had, dus ik vuur al voor ik in die kamer zit, en sprayde een heel magazine van een RPD leeg om 1 gozer te killen, heerlijke kill cam lijkt me dat En dat deed ik express, stel je voor dat mijn vriend een betere accuracy krijgt Wat is jullie accuracy eigenlijk? Mijne tikt nog net de 24% aan (23,90 ofzo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.