Djmaddox Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Een keertje was ik bij een vriend en die had zo'n class met zo'n noob light machine gun, daarmee kan je heerlijk sprayen Ik zag een gozer een kamertje ingaan, en ik wist dat die kamer geen andere uitgang had, dus ik vuur al voor ik in die kamer zit, en sprayde een heel magazine van een RPD leeg om 1 gozer te killen, heerlijke kill cam lijkt me dat En dat deed ik express, stel je voor dat mijn vriend een betere accuracy krijgt Wat is jullie accuracy eigenlijk? Mijne tikt nog net de 24% aan (23,90 ofzo) Waar kan je dat zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Een keertje was ik bij een vriend en die had zo'n class met zo'n noob light machine gun, daarmee kan je heerlijk sprayen Ik zag een gozer een kamertje ingaan, en ik wist dat die kamer geen andere uitgang had, dus ik vuur al voor ik in die kamer zit, en sprayde een heel magazine van een RPD leeg om 1 gozer te killen, heerlijke kill cam lijkt me dat En dat deed ik express, stel je voor dat mijn vriend een betere accuracy krijgt Wat is jullie accuracy eigenlijk? Mijne tikt nog net de 24% aan (23,90 ofzo) Waar kan je dat zien? Baracks -> Leaderboards -> Accuracy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 De mijne is maar 17%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb 19 en nog iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Op de PC kan je dat helaas niet zien. :'( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Op de PC kan je dat helaas niet zien. :'( Kun je het niet zien of wil je 't niet zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Ik ben er achter gekomen dat met lagg spelen soms best nog wel eens voordelen kan hebben :$ Iemand liep voorbij, ik schoot hem, en 5 sec later kreeg ik pas die punten Handig om te campen OF als ze stapje voor stapje langslopen (door de lagg) is ook makkelyk Maar nee, zo ben ik niet, dit was eenmalig omdat ik aan het downloaden was Edit: Random grenades are for pussy's! Bewerkt: 21 december 2009 door flippie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb bijna 40.000 kogels raak en 160.000 mis, dus vrij netjes volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 wie wil er een potje special ops met me doen op de pc?voeg me steam toe:theNLgodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Lol, nieuwe mod/hack... 3 Miljoen per kill. @ Senne.: Ik weet niet zeker of je een 67 killstreak kunt halen in FFA (normaal) want in mijn beleving eindigt zo'n potje op de 30 kills. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 De damage van de AK-47 is weer geglitched, maar nu is er geen damage verandering als je een silencer opzet. Dat staat tenminste op CoD wikia. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Omg, noes D: Mijn acuaracy is net naar 17% gegaan, omdat ik een heel potje lang met een LMG liep te sprayen als een gek. We hebben wel gewonnen, maar dat is omdat de vijand gewoon overal kogels rond ziet vliegen en niet durft te gaan lopen. Ik ga eens MW2 op de PC werkend krijgen, kan ik kloten zonder dat mijn ratio's worden verneukt (want @ pc boeit het me niet). LMG + scavenger. MHUAGAHAHAHAHAHAHA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Heeft burst fire nut in MW2? Ik doe dat wel omdat ik dan gewend ben van Killzone 2 waarin dat erg veel nut had. Bewerkt: 21 december 2009 door Reinier93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Met burst fire (3 round is dat toch?) Kan je je accuracy ophoogkrikken, en meestal heeft elke kogel apart meer damage, 3x raken=dood. M16a4 staat nu standaard op me killstreak class, omdat alle andere classes vol zijn. (1. ACR red dot blue tiger 2. Tar-21 heartbeat + silencer red tiger 3. M21 EBR FMJ blue tiger 4. Riot + rangers akimbo 5. M16a4 Holographic urban) De reden dat ik een red dot sight op me ACR heb is omdat ik dat gewoon fijn vind, kan je goed mee richten Maar dat is wel tijdelijk denk ik, want ik zet er binnenkort weer een ASOG scope + silencer op denk ik, alhoewel ik scavenger pro wel erg vind bevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Nice man. Ik moet nog 3 levels en dan kan ik ook ACR'en. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.