GekkieJ01 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Moehahaha, net van een tegenstander een care package afgepakt met daarin een AC130. Die moet zich wel slecht gevoeld hebben. Wat krijg je eigenlijk bij kill strikes en care packages? Bij care pacages bijna alles! En wat bedoel je met Kill strikes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 12 kills gemaakt met ac130 en multi kill! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Oehh, ik ben level 48, meteen de AUG HBAR vervangen door een ACR, en die ACR is heerlijk. Meteen haalde ik tot 10 kills meer bij hetzelfde aantal deaths Waarop speel jij? PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Wanneer krijg je als emblem die zeep ( soap )? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 http://callofduty.wikia.com/wiki/Titles#Titles Je moet een payback krijgen met een semtex. Dus over het algemeen geluk hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Moehahaha, net van een tegenstander een care package afgepakt met daarin een AC130. Die moet zich wel slecht gevoeld hebben. Wat krijg je eigenlijk bij kill strikes en care packages? Er zijn twee soorten Care Packages die je kunt oproepen. De eerste is bij een 4 killstreak en daaruit kun je vrijwel alles krijgen wat je normaal ook zou kunnen instellen. Maar hoe beter hoe minder kans om het te krijgen. Dus een Recon plane krijg je veel vaker dan een Chopper Gunner bijvoorbeeld. Bij een Emergency Airdrop vallen er 4 pakketten naar beneden. Meestal zijn 3 daarvan Recon planes en de vierde iets beters. Maar bij allerbij de Care Packages heb je veel geluk nodig voor wat erin zit. Zo had ik de eerste keer bij de 4 killstreak Care Package al een EMP, het op 1 na hoogste dat je kunt krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Moehahaha, net van een tegenstander een care package afgepakt met daarin een AC130. Die moet zich wel slecht gevoeld hebben. Wat krijg je eigenlijk bij kill strikes en care packages? Er zijn twee soorten Care Packages die je kunt oproepen. De eerste is bij een 4 killstreak en daaruit kun je vrijwel alles krijgen wat je normaal ook zou kunnen instellen. Maar hoe beter hoe minder kans om het te krijgen. Dus een Recon plane krijg je veel vaker dan een Chopper Gunner bijvoorbeeld. Bij een Emergency Airdrop vallen er 4 pakketten naar beneden. Meestal zijn 3 daarvan Recon planes en de vierde iets beters. Maar bij allerbij de Care Packages heb je veel geluk nodig voor wat erin zit. Zo had ik de eerste keer bij de 4 killstreak Care Package al een EMP, het op 1 na hoogste dat je kunt krijgen. Het hoogste bedoel je, met een care package kun je geen Nuke krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Hiernet twee keer een airdrop kunnen inroepen. Echt geen geluk: drie UAV's en één airstrike, en dan nog ééntje waar m'n halve team mee weg was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Moehahaha, net van een tegenstander een care package afgepakt met daarin een AC130. Die moet zich wel slecht gevoeld hebben. Wat krijg je eigenlijk bij kill strikes en care packages? Er zijn twee soorten Care Packages die je kunt oproepen. De eerste is bij een 4 killstreak en daaruit kun je vrijwel alles krijgen wat je normaal ook zou kunnen instellen. Maar hoe beter hoe minder kans om het te krijgen. Dus een Recon plane krijg je veel vaker dan een Chopper Gunner bijvoorbeeld. Bij een Emergency Airdrop vallen er 4 pakketten naar beneden. Meestal zijn 3 daarvan Recon planes en de vierde iets beters. Maar bij allerbij de Care Packages heb je veel geluk nodig voor wat erin zit. Zo had ik de eerste keer bij de 4 killstreak Care Package al een EMP, het op 1 na hoogste dat je kunt krijgen. Het hoogste bedoel je, met een care package kun je geen Nuke krijgen. Haha, het zou wel vet zijn moest je nuke krijgen, @ daarnet een zotte kerel die 30 kills had 0 deaths, maar die gozer had geen nuke? ha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Haha, het zou wel vet zijn moest je nuke krijgen, @ daarnet een zotte kerel die 30 kills had 0 deaths, maar die gozer had geen nuke? ha Misschien wou ie hem later gebruiken of nadat zijn killstrike werd beëindigt, want neem aan dat je hem dan nog kan gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Of hij geeft niets om nukes en gebruikt andere killstreaks. Ik heb nu ook geen nuke meer omdat ik er toch haast nooit geraak (blijf zitten op 20 kills), en gebruik nu als killstreaks harrier strike, pave low en chopper gunner. Daarmee haal je veel meer kills dan een nuke inroepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Nou, de speed hack is ook in volle gang... Het begon dus met Riot Shield Boosting --> Private Match Riot Shield Boosting --> Private Match Double XP Riot Shield Boosting --> Private Match Double XP and Double Speed Riot Shield Boosting. In nog geen 10 minuten heb je nu 200.000XP. En de Prestige hack is ook al in volle gang. 1 Kill is dan 3 miljoen XP waard dus in 1 keer ben je een Prestige omhoog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) Oehh, ik ben level 48, meteen de AUG HBAR vervangen door een ACR, en die ACR is heerlijk. Meteen haalde ik tot 10 kills meer bij hetzelfde aantal deaths :$ Hetzelfde voor mij ik heb hem ook sinds vandaag en hij is te gek! :O Wanneer krijg je als emblem die zeep ( soap )? Zoals Gijsso al zei. Ik heb hem vandaag gekregen ik heb hem gehaald toen ik in last stand kwam toen gooide ik nog snel een semtex naar degene die me neerschoot en toen had ik die gekregen. EDIT:Oeps dubbelpost. :S >>> Door Visser23: Opgelost <<< Bewerkt: 22 december 2009 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) De acr is idd zeer fijn hij schiet goed, met hearbeat sensor perfectie combinatie! Ik heb sinds vandaag de AK ik vindt hem niet goed mikken! Bewerkt: 22 december 2009 door jordib12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 MW2 op Xbox lijkt me zwaar verneukt te zijn. Ik wist niet dat je dat zo hard kon modden en hacken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.