Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Heerlijk, als een gek met een P90 akimbo gaan sprayen, de vijand weet niet wat die moet doen! Hehe. 100 kogels in totaal.

Fuck mijn accuracy, het voelt echt gewoon awesome om lekker rond te sprayen, na zorgvuldig proberen te mikken met mijn ACR.

Bij Terminal he, had ik gisteren gewoon een tripple kill. Bij dat stukje in de binnenkant, ik liep gewoon achterlangs en er stonden 3 vijanden met hun rug tegen me. Dan weet ik wel wat ik ga doen met mijn 2x P90. TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Ik mis de perk 'Juggernaut' van CoD4. Want dat in combinatie met Tactical Knife, Marathon Pro en Commando Pro zou echt geweldig zijn om te knifen. De vijand heeft bijna geen tijd om te reageren. Als die je toch ziet en gaat knallen overleef je een meter langer dankzij Juggernaut, om dan snel toe te slaan met je Tactical Knife attachment (je kunt van verder prikken met Commando Pro, en het gaat echt veel sneller met Tactical Knife).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Painkillers als uiterst irritant, laat staan dan Juggernaut.

Heb nu een klein vraagje. Moet ik toch overstappen naar de Model 1887 Akimbo of blijven bij de Ranger Akimbo? Ik heb het op de PS3 dus het is al gepachted.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Painkillers als uiterst irritant, laat staan dan Juggernaut.

Heb nu een klein vraagje. Moet ik toch overstappen naar de Model 1887 Akimbo of blijven bij de Ranger Akimbo? Ik heb het op de PS3 dus het is al gepachted.

Jou keuze, de Ranger is met Akimbo best goed op short range, vooral met FMJ (Full Metal Jacket) kan dit bijna beschouwd worden als iets meer dan short range, helaas heb je maar 2 kogels per wapen, 4 kogels in totaal dat betekent als je 2x schiet en hem net niet dood hebt switchen van je side arm naar je main wapen niet snel genoeg zal zijn. Daarom raad ik je toch aan de Model 1887 te gebruiken, 8 kogels per wapen maakt samen dus 16, je hebt dus veel meer kans om te raken, hoewel door de update de fire rate gereduced is en de damage daarbij, merkte ik niet echt verschil daarbij is de range ook bijna mid-range bij de Model 1887, deze schijnt ook gereduced te zijn, kijk maar eens filmpjes op youtube van kills van 10/20 meter afstand. Ik zeg Model 1887 :).

Link to comment
Delen op andere websites

AA-12 is voor noobs vind ik bloos.gif

Als hun light machine guns dan leeg zijn gaan ze met hun shotguns lopen sprayen emo.gif

Ik zou voor models 1887 gaan, ik heb ze nu ook en ze zijn heerlijk smile3.gif

Ik zou eerder zeggen dat de 1887's voor noobs zijn, want die schieten 3x zo ver en is ook instant kill.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter voor een AA-12 ipv Ranger gaan als je nog geen 1887 hebt want AA-12 heeft langere range en meer kogels.

De Spas 12 komt nóg verder, probeer het maar eens. smile3.gif

Ja dat kan wel zo zijn, maar dat is een Pump action, dus als je mist ben je meestal wel dood of je enemy is wel heel erg scheel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Painkillers als uiterst irritant, laat staan dan Juggernaut.

Heb nu een klein vraagje. Moet ik toch overstappen naar de Model 1887 Akimbo of blijven bij de Ranger Akimbo? Ik heb het op de PS3 dus het is al gepachted.

Gepachted :{ , daar zou je toch niet veel van zeggen als je er iemand mee ziet schieten. Zonet zag ik iemand op de killcam een speler neerschieten waarvan ik dacht dat het met een shotgun onmogelijk was om van zo ver iemand neer te knallen. Maar die 2 buisjes hadder er totaal geen moeite mee :7 . Geef mij toch toch maar een sniper met geluidsdemper, lekker veel headshots maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een silencer op een sniper vind ik persoonlijk zwaar verkloot, met een intervention moet je hem dan 2x raken, waardoor die meer tijd heeft om te ontsnappen (Als je in borst schiet bijv.)

Wat ook wel jammer is is dat je moet kiezen tussen stopping power of cold blooded, zelf heb ik nu stopping power, maar ik ga binnenkort toch weer over op cold blooded denk ik. Allemaal leuk en aardig, als je stopping power (+pro) hebt, maar dat houd geen headshot tegen :$ :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een silencer op een sniper vind ik persoonlijk zwaar verkloot, met een intervention moet je hem dan 2x raken, waardoor die meer tijd heeft om te ontsnappen (Als je in borst schiet bijv.)

Wat ook wel jammer is is dat je moet kiezen tussen stopping power of cold blooded, zelf heb ik nu stopping power, maar ik ga binnenkort toch weer over op cold blooded denk ik. Allemaal leuk en aardig, als je stopping power (+pro) hebt, maar dat houd geen headshot tegen :$ :puh:

hehe :D idd

Maar ik gebruik de silencer enkel bij hardcore want anders is het zoals je zegt, je moet steeds 2 of zelf 3 keer raken en als je hem maar even ziet is het dan zooo ambetant.

PS. Daarnet een hardcore match gespeeld waarbij ik 11 kills haalde wat natuurlijk niks voorstelt, maar van die 11 kills waren er 7 headshots :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gister zat ik gewoon een beetje rond te rennen in invasion (tussen die drie huizen, jtw) en ik had daardoor toch bijna een nuke gehaald :7 22 killstreak (inc. Harrier + choppergunner, die bij me 22 ste kill onderuit werd gehaald, anders had ik nuke :cry:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...