GunsNroses61 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb een vraag: Wat is het verschil tussen de martydom uit CODWAW en de claymore uit COD MW2? Ik denk dat ze het zelfde nut hebben alleen een andere vorm Martydom is dat je een levende granaat die ongeveer 1 seconde is gekookt laat vallen als je dood gaat. Terwijl een claymore hetzelfde is als een Bouncing Betty. Als je achter een Claymore staat ben je veilig maar als je achter een BB staat ga je nog dood. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb een vraag: Wat is het verschil tussen de martydom uit CODWAW en de claymore uit COD MW2? Ik denk dat ze het zelfde nut hebben alleen een andere vorm Martydom is dat je een levende granaat die ongeveer 1 seconde is gekookt laat vallen als je dood gaat. Terwijl een claymore hetzelfde is als een Bouncing Betty. Als je achter een Claymore staat ben je veilig maar als je achter een BB staat ga je nog dood. Fuck ik haal steeds die martydon en bouncing betty door elkaar, maargoed. Reageren
Cryde Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Ik ben nou vandaag DRIE keer in een spel geplaatst waar twee seconden later een Nuke word ingeschakeld. Het vette is er nu eerlijk gezegd wel vanaf Oh en ik zat net in een Ground War potje waar de helft van het team zat te sniperen (Estate). Bewerkt: 4 januari 2010 door Stinger58 Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 In estate kan je heerlijk snipe, ik zit altijd daarboven in die garage :$ Heel onorigineel, maar met een claymore achter je zit je er heerlijk En als je gewoon goed rondkijkt ziet de tegenstander je meestal te laat, de truc is ook om op enige afstand van het raam te zitten Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Prestige 2 lvl 64. Kan niet wachten tot ik Prestige 3 ben. En eindelijk Emblem van EMP. Ff geboost. Vraagje: Hoe kun je Nuke nou boosten 3rd person Cage match is tot 20. Bewerkt: 4 januari 2010 door NickOwnage Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Prestige 2 lvl 64. Kan niet wachten tot ik Prestige 3 ben. En eindelijk Emblem van EMP. Ff geboost. Vraagje: Hoe kun je Nuke nou boosten 3rd person Cage match is tot 20. Je doet het in FFA, zoek een tutorial op youtube (nuke boosting). Reageren
.Senne Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Of verdien het zoals het hoort: speel een Team-mode (FFA kan ook, maar moeilijker) en verdien tien keer de 24/25 killstreak, zo moeilijk is het niet. Reageren
Zakura Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Probleem is dat "last man stand" niets is, en Vercetti24 je dus niet begreep. Hij dacht waarschijnlijk aan de challenge "Last Man Standing" (ben de laatste levende van jouw team in S&D) toen hij zei dat het onmogelijk is. En inderdaad zijn er twee soorten Second Chances; 't perk Last Stand en de deathstreak Final Stand. Beetje vreemd misschien dat er twee soorten inzitten, maargoed. Dat 't noobperks waren vind ik ook wat overdreven, gezien niemand behalve shotgunners of snipers in de vorige spellen zou mogen klagen over Juggernaut (ik neem aan dat je bedoeld dat Juggy is vervangen als de DS Painkiller?) Last stand, vooral de Final stand, is gewoon erg kut, vooral als je iemand met een handgun wilt killen, hij neervalt en een dikke shotgun voor je kop trekt en dat ie daar zo ligt te kruipen als een zombie. Last stand had er van mij apart eruit gemogen. Ze hadden er heus wel wat anders voor kunnen verzinnen. Weet iemand trouwens ook al wat van dedicated servers? naast die neppe newsflash van hierboven. En Ikt, er zit wel een degelijk verschil tussen de Glock 17 en 18, de 18 is automatisch en de 17 semi en de 18 heeft een grotere magazijn. Je kan alleen de pistoolen en de M93R in Last Stand gebruiken, dus die persoon was in Final stand. Denk wel aan dat die persoon die Final Stand heeft 4 keer achter elkaar is doodgegaan, ik denk dat hij wel een kans om uit zijn deathstreak te komen verdient. En je moet gewoon leren om mee te leven en niet zo veel over zeiken, want dat maakt het alleen erger. Denk eraan dat je nu tenminste kan blijven staan als je iemand had gedood en niet meteen moet wegrennen. Ik ben maar een keer gedood door iemand in last stand, maar toen was mijn munitie op en die debiele game switchte automatisch naar de stinger wanneer ik hem wou knifen. ik be vaker gedood door iemand in Final stand, maar die hadden vaak een M16 of FAMAS. Maar Last Stand zou wel uit de game mogen, of maak er een deathstreak van die je op het begin krijgt en dan krijg je later de betere versie, Final Stand. True, maar dat maakt last man stand er niet minder erg op, ik bedoel, martyrdom is nu ook een deathstrike, en er is ook geen 'mindere' versie als perk gekomen dusja. Thank god trouwens dat last man niet zo veel voorkomt als in CoD4, netzoals martyrdom. Maarja, nog maar +/- 30 kills en dan heb ik alles van de Glock. Hoe kan je een mindere versie van Martyrdom maken? Jij bent zo te zien van die personen die altijd door dit soort mensen afgeknald worden, je moet er altijd op voorbereid zijn. Die ventje heeft toch meestal alleen een M9 (niet veel mensen hebben een pistol als hun sidearm) en zo'n persoon kan ik wel aan met mijn SCAR Extended mags. PS: Het is Deathstreak, niet Deathstrike. Die haat heb ik overgedragen van CoD 4 waar iedere randdebiel last stand of martyrdom had. En hoe je een mindere martyrdom maakt, heel simpel, geen cooked granade dumpen, maar een normale en 'verse' granaat, dan gaat ie iets later af, of een martyrdom grenade minder sterk maken. Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ben er net achter gekomen dat er een gozer in m'n vriendenlijst staat die met Kills op plek 370 staat in de Leaderboards! Speelt alleen maar FFA en is al 6de Prestige. Zelf ben ik nu 2de Prestige level 34 of zo. Jullie levels? Reageren
Cryde Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Hee dit is raar. Net speelde ik Ground War TDM. Predator > Harrier > Pave Low. 8 kills, Predator en Harrier vrijgespeeld, word ik doodgeschoten (kreeg geen kans om mijn Harrier te gebruiken en zo die 9e kill te halen, stond een beetje ingesloten ). Ik respawn en gebruik mijn Harrier, killt ong. 5-6 mensen. Ik gebruik ook mijn Pred., killt 1 iemand. 7 kills gehaald nadat ik dood ging, met eerlijk verdiende killstreak rewards.. en toch kreeg ik niet opnieuw een Predator en Harrier Oftewel, ik ga dood, maak 7 kills met killstreak rewards en word niet opnieuw beloond. Is dit normaal? Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Hee dit is raar. Net speelde ik Ground War TDM. Predator > Harrier > Pave Low. 8 kills, Predator en Harrier vrijgespeeld, word ik doodgeschoten (kreeg geen kans om mijn Harrier te gebruiken en zo die 9e kill te halen, stond een beetje ingesloten ). Ik respawn en gebruik mijn Harrier, killt ong. 5-6 mensen. Ik gebruik ook mijn Pred., killt 1 iemand. 7 kills gehaald nadat ik dood ging, met eerlijk verdiende killstreak rewards.. en toch kreeg ik niet opnieuw een Predator en Harrier Oftewel, ik ga dood, maak 7 kills met killstreak rewards en word niet opnieuw beloond. Is dit normaal? Ja, heb ik ook vaak genoeg Reageren
Cryde Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Speel nu weer even met de RPD Erg fijn wapen. Hier speel ik op dit moment mee: RPD Grip Stinger Semtex Smoke Sleight of Hand Stopping Power Ninja En ik heb weer een vraag Wat zouden jullie me aanraden: RPD Grip & Sleight of Hand, RPD Silencer & SoH of RPD Grip + Silencer Bling? Vind SoH op het moment wel erg fijner, sneller kunnen aimen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 LMG's + Supressor is vaak niet heel slim. Sinds ze geen schadereductie over afstand hebben zorgt de supressor ervoor dat ze zwakker worden. Ik vind het zelf ook niet echt fijn, en zonder kun je gemakkelijk een ander perk kiezen dan Stopping Power. Met de RPD hoef je geen Stopping Power whore te zijn, die hebben we al genoeg. Reageren
Cryde Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) LMG's + Supressor is vaak niet heel slim. Sinds ze geen schadereductie over afstand hebben zorgt de supressor ervoor dat ze zwakker worden. Ja dat zie ik ook net. Ik vind het zelf ook niet echt fijn, en zonder kun je gemakkelijk een ander perk kiezen dan Stopping Power. Met de RPD hoef je geen Stopping Power whore te zijn, die hebben we al genoeg. Wat is er nou weer mis met Stopping Power? Ik merk zelf een duidelijk verschil tussen met en zonder, Stopping Power blijft dus sowieso. Bewerkt: 4 januari 2010 door Stinger58 Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 OOOH BLAUW IS AFSTAND VAN SILENCER. Ik zat net me af te vragen wat die 2 lijntjes waren. Ik kan niet geloven dat de AK van level 70 slechter is dan de TAR-21. Straks even killerclasses maken. En waarom is M9 pas laat geunlocked als die slechter is dan een USP .45 IW, joo are bitch. In CoD4 kreeg je tenminste betere wapens als je levelt, nu krijg je meer poep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.