TZG Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 ergenis! word ik weer gekilld door van die #$%@^&*! gozers achterin het vliegtuig bij Terminal, met heartbeat sensors, cold blooded, rpg-7 enz... Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 ergenis! word ik weer gekilld door van die #$%@^&*! gozers achterin het vliegtuig bij Terminal, met heartbeat sensors, cold blooded, rpg-7 enz... Ja je word wel heel vaak gekilld door mensen die niet zag aankomen. Maar ik had vandaag nergens last van, het ging perfect! 2 hele goede potjes met Team Deathmatch (ik speel nog steeds niets anders), 1 keer 41 kills en 4 deaths en ook nog een keer 46 kills en 4 deaths. En die laatste is mijn op 1 na beste potje tot nu toe. En omdat het zo goed ging heb ik natuurlijk ook het een en ander unlockt: Invincible challenge Emblem, Invincible challenge Title, All Pro challenge Emblem en de All Pro challenge Title. En m`n ratio is vandaag van 2.24 naar 2.26 gegaan terwijl ik nu 32.026 kills heb. Reageren
AwiVC Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 ergenis! word ik weer gekilld door van die #$%@^&*! gozers achterin het vliegtuig bij Terminal, met heartbeat sensors, cold blooded, rpg-7 enz... Ja je word wel heel vaak gekilld door mensen die niet zag aankomen. Maar ik had vandaag nergens last van, het ging perfect! 2 hele goede potjes met Team Deathmatch (ik speel nog steeds niets anders), 1 keer 41 kills en 4 deaths en ook nog een keer 46 kills en 4 deaths. En die laatste is mijn op 1 na beste potje tot nu toe. En omdat het zo goed ging heb ik natuurlijk ook het een en ander unlockt: Invincible challenge Emblem, Invincible challenge Title, All Pro challenge Emblem en de All Pro challenge Title. En m`n ratio is vandaag van 2.24 naar 2.26 gegaan terwijl ik nu 32.026 kills heb. Ik snap serieus niet hoe je aan zo'n KD komt met zo veel kills terwijl 46:4 je op 1 na beste potje ooit is.. En je ook nog eens die titels nog niet had.. xd Reageren
.Senne Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 (bewerkt) Ik had mijn all pro challenge al op 1400 kills, en de collateral er nog een stukje voor. Gisteren had ik drie collaterals op één dag, waarvan één all pro. Ik snap dus ook niet hoe jij nu pas die challenge kan halen, met bijna 3 keer zoveel kills als mij. Bewerkt: 16 februari 2010 door .Senne Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 (bewerkt) Ik snap serieus niet hoe je aan zo'n KD komt met zo veel kills terwijl 46:4 je op 1 na beste potje ooit is.. En je ook nog eens die titels nog niet had.. xd Haha dat is niet zo moeilijk. Vanaf begin af aan alleen maar Team Deathmatch gedaan en ook de hele tijd met hetzelfde wapen, de SCAR. @ .Senne : die All Pro challenge heb je gehaald wanneer je 2 headshots hebt met 1 kogel dus met een beetje geluk zou je die ook heel snel kunnen halen inderdaad . Ik heb dit vanaf wanneer dat kon ingesteld en bijna nooit weer veranderd: Perks: Scavenger Pro, Stopping Power Pro en Scrambler Pro. Killstreaks: Predator Missile, Harrier Strike en Chopper Gunner. Wapen: SCAR fall kleur met extended mags. Bewerkt: 16 februari 2010 door jeroen.engeler Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Gaat lekker met MW2, 44 ben ik nu! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Gaat lekker met MW2, 44 ben ik nu! Prestige 3 level 53 Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 ergenis! word ik weer gekilld door van die #$%@^&*! gozers achterin het vliegtuig bij Terminal, met heartbeat sensors, cold blooded, rpg-7 enz... Dus je had het kunnen verwachten lijkt mij? Onderaan die trap daarachter staan, semtex omhoog gooien en boem weg zijn de mensen die daar zitten. Reageren
Royboow Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Zijn er mensen die vanaf Big Brother Special ops willen spelen, BTW. Net weer geleveld, ben nu level 54 Reageren
.Senne Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Net m'n eerste montage gemaakt. Het is niet pro ofzo, en eerder random. Maar dit was vooral om Sony Vegas uit te testen. http://www.youtube.com/watch?v=jhDrCW8J9ZY Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) Net m'n eerste montage gemaakt. Het is niet pro ofzo, en eerder random. Maar dit was vooral om Sony Vegas uit te testen. http://www.youtube.com/watch?v=jhDrCW8J9ZY Ik weet niet als het aan mijn PC ligt, maar ik heb geen geluid bij deze video terwijl andere Youtube video's gewoon geluid hebben... EDIT: Laat maar, na de pagina te refreshen ging alles gewoon goed. Nice video BTW! Bewerkt: 17 februari 2010 door GTA-Freak2 Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 sjonge, ik kom 1 op 2 nuke boosters tegen in free for all, maar ik merk het meteen en kan ze derict opspeuren en killen, @khad gisteren een multy kill of zelf 6 achter elkaar heel het team was dood in 1 keer door sealt bomber, echt nice! Reageren
woveriene Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 33 Kills - 6 death ;'D Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 33 Kills - 6 death ;'D 33 Kills - 6 death wat? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Hebben jullie het ok vandaag dat je met alleen maar n00btub3rs en campers speelt? Echt geeneen potje een chopper gunner noch harrier gehaald want na 1/2 kills kreeg je gelijk al weer zo'n k*t n00btub3 in m'n nek. Gelukkig wel m'n red tiger voor mijn Famas gehaald. Nog 6levels en dan 3e Prestige (Lvl 65 Prestige 2 nu). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.