Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Net de match van m'n leven gehad! :puh:

40 kills, 2 assists en 3 deaths :D

Btw, als je niet gelooft dat Ninoke mijn gamertag is, voeg me maar gewoon toe dan! :)

Had in de match 3 predator missiles, 2 harriers en 2 chopper gunners. Alleen jammer dat net toen ik m'n 2de chopper gunner inroepte, de match gedaan was. :(

(Oja, de screen kan te groot zijn, want heb hem maar rap geupload. :cab: )

Vergeten te zeggen, het was in Highrise. :puh:

Wat van gamemode was dat en op wat voor console? Ik heb ooit in Team Deathmatch 53 kills en 9 deaths gehaald, maar m`n beste potje was 45 kills en 1 death.

Geplaatst:

Net de match van m'n leven gehad! :puh:

40 kills, 2 assists en 3 deaths :D

Btw, als je niet gelooft dat Ninoke mijn gamertag is, voeg me maar gewoon toe dan! :)

Had in de match 3 predator missiles, 2 harriers en 2 chopper gunners. Alleen jammer dat net toen ik m'n 2de chopper gunner inroepte, de match gedaan was. :(

(Oja, de screen kan te groot zijn, want heb hem maar rap geupload. :cab: )

Vergeten te zeggen, het was in Highrise. :puh:

Wat van gamemode was dat en op wat voor console? Ik heb ooit in Team Deathmatch 53 kills en 9 deaths gehaald, maar m`n beste potje was 45 kills en 1 death.

Domination. :)

@ Xbox360

Jij? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Domination. :)

@ Xbox360

Jij? :puh:

Ps3, ik doe niks anders dan Team Deathmatch dus hele hoge scores zal ik nooit halen.

Net nog 40-0-7 in Wasteland.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

Woei, net m'n eerste triple collateral ooit gehaald. :) Highrise, Intervention en drie tegenstanders op een rij is all you need. :D En ik heb 't gefilmd, terwijl ik haast altijd vergeet fraps op te zetten. :puh:

Woei, net m'n eerste triple collateral ooit gehaald. :) Highrise, Intervention en drie tegenstanders op een rij is all you need. :D En ik heb 't gefilmd, terwijl ik haast altijd vergeet fraps op te zetten. :puh:

nice ^^

Ik heb net mn 1e double headshot gehad :puh:, ook op highrise aan et begin :bier: ik heb et alleen niet op film :puh:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Woei, net m'n eerste triple collateral ooit gehaald. smile3.gif Highrise, Intervention en drie tegenstanders op een rij is all you need. icon_mrgreen.gif En ik heb 't gefilmd, terwijl ik haast altijd vergeet fraps op te zetten. puh2.gif

Ik was n tijd geleden ook weer lekker genaaid. Op Highrise, in het begin, schiet ik door dat kijkgaatje daar. 3 headshots. Ik denk, wauw, die was mooi! Dus ik loop terug om te reloaden en opeens nog een kill. Wat blijkt dus, dat ik die gozer in last stand had geknalt. duh.gif >:(

Geplaatst:

Ik had hetzelfde, maar met twee. :puh: Anders was het een collateral, maar het was dus één kill, en 5 seconden erna nog ééntje.

Geplaatst:

Morgen ga ik naar de PS3 rekken in de FreeRecordShop en ga MW2 aanschaffen! :tu:

Als ik nu zelf persoonlijk zal mogen kiezen, zal ik voor battlefield bad company 2 kiezen :$

Doordat je daar geen campers (tank = oplossing) , neppe perks, noobtubers (oké, wel dergelijk, maar in veel mindere maten), klotige killstreak rewards e.d hebt. Maargoed, eigen keuze :) MW2 is natuurlijk ook wel leuk, maar het verschilt bij mij toch wel een dik puntje :$ (Dan zijn het overigens nog steeds hoge cijfers, denk dan aan bijv een 8 - mw2 en een 9 - bfbc2)

Oh, en voor er een iemand deze feiten komt ontkrachten door te zeggen dat ik een noob ben, you're wrong.

Geplaatst:

Morgen ga ik naar de PS3 rekken in de FreeRecordShop en ga MW2 aanschaffen! :tu:

Als ik nu zelf persoonlijk zal mogen kiezen, zal ik voor battlefield bad company 2 kiezen :$

Doordat je daar geen campers (tank = oplossing) , neppe perks, noobtubers (oké, wel dergelijk, maar in veel mindere maten), klotige killstreak rewards e.d hebt. Maargoed, eigen keuze :) MW2 is natuurlijk ook wel leuk, maar het verschilt bij mij toch wel een dik puntje :$ (Dan zijn het overigens nog steeds hoge cijfers, denk dan aan bijv een 8 - mw2 en een 9 - bfbc2)

Oh, en voor er een iemand deze feiten komt ontkrachten door te zeggen dat ik een noob ben, you're wrong.

Agreed. Als ik de PS3 versie had gekocht had ik hem denk ik allang verkocht. Er zijn trouwens ook minder snipers, wat ik ook wel prettig vind.

Geplaatst:

Agreed. Als ik de PS3 versie had gekocht had ik hem denk ik allang verkocht. Er zijn trouwens ook minder snipers, wat ik ook wel prettig vind.

Sniperen in bFbC2 is ook moeilijker, daar moet je rekening houden met afstanden e.d. Wil je iemand van 500M een headshot cadeau geven, dan moet je je crosshair (richter) een stuk boven zijn hoofd houden, aangezien de kogel daalt tijdens zijn vlucht. Bij MW2 is het gewoon crosshair op boeda puntje zetten, en BOOM, headshot.

Geplaatst:

Sniperen in bFbC2 is ook moeilijker, daar moet je rekening houden met afstanden e.d. Wil je iemand van 500M een headshot cadeau geven, dan moet je je crosshair (richter) een stuk boven zijn hoofd houden, aangezien de kogel daalt tijdens zijn vlucht. Bij MW2 is het gewoon crosshair op boeda puntje zetten, en BOOM, headshot.

Als we zo realistisch gaan beginnen dan moet er ook rekening gehouden worden met zijwind, regen,... :7 Maar ik snap je punt wel.

Hoe is het eigelijk in MAG om te snipen?

Geplaatst:

Ik was in het begin ook niet helemaal tevreden over het spel. Het is helemaal niet realistisch, wordt schnell irritant en je hebt al geluk als je binnen een minuut een goede, nog niet begonnen match gevonden hebt. Maar dat heb ik achterwege gelaten, en nu speel ik puur voor de fun. Challenges aan jezelf opleggen (throwing knife/C4/riot shield/.. only spelen bijvoorbeeld, of emenies irriteren door al hun air support neer te halen. Enemies met awareness fail een minuut lang volgen en teabaggen, enzovoort.

Ik was in het begin ook niet helemaal tevreden over het spel. Het is helemaal niet realistisch, wordt schnell irritant en je hebt al geluk als je binnen een minuut een goede, nog niet begonnen match gevonden hebt. Maar dat heb ik achterwege gelaten, en nu speel ik puur voor de fun. Challenges aan jezelf opleggen (throwing knife/C4/riot shield/.. only spelen bijvoorbeeld, of emenies irriteren door al hun air support neer te halen. Enemies met awareness fail een minuut lang volgen en teabaggen, enzovoort.

Elke keer al probeer ik zoiets "grappigs" te doen word ik nog steeds altijd geRPG'ed, geHarrier'ed enz. Ben echt helemaal klaar met dit spel. Ik zie ook wel eens friendly's lopen met een Javelin op de rug en dan schieten ze er nog de heli oid niet mee neer. duh.gif

Bewerkt: door Djmaddox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...