Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ofwel crouch shots, dus gewoon plat op de grond gaan liggen als je een tegenstander tegenkomt, ofwel jump shots en dat is dan rondspringen. Maar beide zijn best irritant en compleet niet realistisch.

Crouch/Prone shots nog best wel. Als ik weet dat iemand door een deur komt, ga ik liggen omdat hij nooit verwacht dat iemand ligt. Ik schiet dan al met mijn FAMAS (heeeeeeeeeeeeeeeerlijk wapen) en hij schiet recht naar voren, niet naar beneden. Dus bukken werkt zeker.

Dat is cover nemen, crouch shots zijn anders. Je komt bijvoorbeeld om de hoek rennen en 10 meter verder loopt een tegenstander in jouw richting. Die tegenstander begint dan te schieten, en gaat ondertussen op de grond liggen.

Geplaatst:

Vandaag twee keer achter elkaar wasteland. De eerste keer haal ik 5 killstreak met die Minigun, maar verlaat ik 'm even om UAV in te bellen. Geen MG Master challenge, maar de volgende match lukt het weer zónder de MG te verlaten. Blijkt dat ik die challenge nog niet unlocked heb. :-(

Geplaatst:

Net had ik iets raars: ik was S&D aan het spelen (wat anders? :D) en ik hoorde dat een vijand een care package inroepte. Ik ren er vlug naartoe en kill degene die hem inroepte. Het was een chopper gunner. Ik roep hem meteen in, want het stond 1-3 voor ons team. Net als ik hem inroep, word ik geknifed. Ik hoor wel de helikopter vliegen en als ik op de schietknop duwde schoot ik. Dat terwijl ik dood was en anderen aan het spectaten was. Ik heb zo nog 1 kill gehaald door wat op die knop te duwen. :engel:

Geplaatst:

Net had ik iets raars: ik was S&D aan het spelen (wat anders? :D) en ik hoorde dat een vijand een care package inroepte. Ik ren er vlug naartoe en kill degene die hem inroepte. Het was een chopper gunner. Ik roep hem meteen in, want het stond 1-3 voor ons team. Net als ik hem inroep, word ik geknifed. Ik hoor wel de helikopter vliegen en als ik op de schietknop duwde schoot ik. Dat terwijl ik dood was en anderen aan het spectaten was. Ik heb zo nog 1 kill gehaald door wat op die knop te duwen. :engel:

Als je iemand tegen komt die in een ding vliegt die bestuurd wordt door zo'n laptopje, kan je er een flashbang voorgooien, dan is diegene ook verblind in zijn heli/predator/ac :D

Geplaatst:

Haha, had ik ook, ik had predator ik wil hem juist inroepen, werd juist geknift ik kon hem wel nog besturen maar kon niks meer zien... :puh:

Geplaatst:

Haha, had ik ook, ik had predator ik wil hem juist inroepen, werd juist geknift ik kon hem wel nog besturen maar kon niks meer zien... :puh:

weetje wat flauw is? als je predator gebruikt en er word een nieuwe Host gekozen........ predator weg!

Geplaatst:

Toch nog leuk van IW:

http://www.youtube.com/watch?v=3HaojEFXI2o

Het is overigens niet zeker ;)

En je mot der voor betalen, dit filmpje naar aanleiding van die vraag naar DLC. In een eerder filmpje van hem zei hij ook dat er een paar nieuwe camo's komen, blue cheetah, red cheetah, gold camo, platimum, en paar die ik ben vergeten.

Toch nog leuk niets, toch? :D

Geplaatst: (bewerkt)

dat had ik één keer vet vaag bij mij stond er helemaal niks en maar het was underpass

en weet je wat ook raar was ik zat met vrienden Search&destroy te doen en er zat een hacker in ons team en er zat een gouden desert eagle van cod 4 erop (het model)

Bewerkt: door Vice-King
Geplaatst:

dat had ik één keer vet vaag bij mij stond er helemaal niks en maar het was underpass

en weet je wat ook raar was ik zat met vrienden Search&destroy te doen en er zat een hacker in ons team en er zat een gouden desert eagle van cod 4 erop (het model)

Al die bestanden zijn aanwezig op de game disc van Mw2 ;)

Geplaatst:

Al die bestanden zijn aanwezig op de game disc van Mw2 ;)

oke nou ik zat ie gast ze'n killcam te kijken en dat pistooltje was reauze mooi :bier:

Geplaatst:

Hwt schijnt dat die map pack in de lente komt, nu, en eerst op de Xdoos komt en 30 dagen later op de PS3, bron is En wikipedia, En mensen die niet zo goed zijn met S&D, gebruik een Sniper, welke gebruiken jullie.

Geplaatst:

wat bedoel je met mensen die niet goed zijn in Search and Destroy?

Zoals ie het zegt: mensen die niet goed zijn met S&D. Dus mensen die niet kunnen planten/defusen.

Geplaatst:

wat bedoel je met mensen die niet goed zijn in Search and Destroy?

Mensen die een trage reactie hebben.

Ik gebruik ook meestal een sniper :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...