Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel MW2 nu 6 uur. (staat bij stats)

Maar nogsteeds ben ik noob. Echt scores van 5-12 of 4-10 enzo.. Soms een keer 10-12.

Ik heb altijd op de PC games gespeelt, dus ik ben een Ps3 controller nog niet zo gewend.

Maar is het normaal dat ik nu nog niet zo goed ben?

Ik word er echt gek van..

Ik heb altijd als ik iemand zie richt ik te wild.. dan ga ik richten en dan ga ik te ver naar links, of te vernaar rechts.. Heeeel irritand :7

Ik haal ook nooit een k/d ratio hoger dan 0.7, laat staan een nuke. Ik geef de schuld gewoon aan de carepackages, campers, noobtubers, knifers, en al dat ander gespuis wat me pwnt irriteert. Maar misschien moet je eens leren goed richten dan? Gewoon vaak de campaign uitspelen, hopelijk zal het dan wel lukken (niet steeds op Easy doen natuurlijk :puh:)

Geplaatst:

Voor de Snipers in S&D: Pak een intervetion met FMJ: Zet je sensivity op 4/5 en je bent meteen goed in sniperen, had ik ook ik kon nooit sniperen, nu maak ik de mooiste kills ( onderanderen 360 kills met Intervention )

Geplaatst:

Maar nogsteeds ben ik noob. Echt scores van 5-12 of 4-10 enzo.. Soms een keer 10-12.

Ik heb altijd op de PC games gespeelt, dus ik ben een Ps3 controller nog niet zo gewend.

Ik heb altijd als ik iemand zie richt ik te wild.. dan ga ik richten en dan ga ik te ver naar links, of te vernaar rechts.. Heeeel irritand :7

Ik haal ook nooit een k/d ratio hoger dan 0.7, laat staan een nuke. Ik geef de schuld gewoon aan de carepackages, campers, noobtubers, knifers, en al dat ander gespuis wat me pwnt irriteert. Maar misschien moet je eens leren goed richten dan? Gewoon vaak de campaign uitspelen, hopelijk zal het dan wel lukken (niet steeds op Easy doen natuurlijk :puh:)

ik zou ook niet kunnen richten als ik met de PS3 controller speel :puh: ik vind die controller maar niks :( daarom speel ik op pc :D

Geplaatst:

ik zou ook niet kunnen richten als ik met de PS3 controller speel :puh: ik vind die controller maar niks :( daarom speel ik op pc :D

En ik (Ps3) zou totaal niet kunnen werken met een muis en een toetsenbordje. :7

Ik snap niet hoe je nou goed kan mikken met een muis. :puh:

Btw: Heb vandaag "The Omnicide" challenge gedaan, dan moet je het hele team in minder dan 10 seconden vermoorden, ik had dat gedaan met een chopper gunner. :Y

Geplaatst:

Ik kan het allebei wel (eigenlijk lijk ik Killzone 2 beter te kunnen spelen dan Modern Warfare 2 (op pc)), maar ik heb liever een controller. Dat vind ik toch wat preciezer dan een controller, en ook vind ik auto-aim irritant. Ik wil zelf misschieten, daar hoeft niemand me mee te helpen.

Geplaatst:

Ik gebruik een Sniiper+ heartbeat( :Y ) en FMJ, nu gebruik ik het wwapen Fal, en dat is echt een lekker wapen, :tu:

Geplaatst:

Ik vind een sniper met heartbeat zonde om te zien eigenlijk, aangezien dat ding voor lange afstanden is eigenlijk :puh:

Ik zet, als ik het eenmaal heb, FMJ op me sniper, en dat haal ik er niet meer van af. Sleight of hand (Pro), Stopping power (pro) en steady aim (geen pro, kmoet weer eens gaan sprayen). Sleight of hand pro is een must als je wilt quickscope (Zoom je sneller in en beweeg je sneller).

Mijn accuracy tikt nu overigens de 26% aan, niet verkeerd vind ik :$ :puh:

Geplaatst:

Je speelt op PS3? Speel Campaign uit op Veteran. Veel Trophy's en je krijgt de headshot en richten ook onder de knie.

Geplaatst:

Zo ik moet nog 2 special ops missies 3 sterren halen en ik heb een platina trophie. Het zijn wel hele lastige: Wetwork en Armor Piercing. Maar met een beetje hulp van youtube moet het in m`n eentje wel lukken. Ik doe bijna iedere missie alleen omdat ze met 2 man (meestal) te simpel zijn.

Geplaatst:

Vandaag echt m'n beste potje S&D ooit gespeeld! :D

10 kills / 1 death

Toen was er zo'n moment dat ik alleen overbleef tegen vier man en dat ik toen nog de ronde had gewonnen. :puh:

Zo heb ik ook nog "The Enemy Of The State" challenge gehaald. ^^

Geplaatst:

Komt vanzelf wel goed, ik had ook pas na 3 dagen spelen een beetje normale uitslagen. Ik heb nu zelf een K/D boven de 1 :) En dat is zeldzaam in mijn geval :puh:

Geplaatst:

Ik kan het allebei wel (eigenlijk lijk ik Killzone 2 beter te kunnen spelen dan Modern Warfare 2 (op pc)), maar ik heb liever een controller. Dat vind ik toch wat preciezer dan een controller, en ook vind ik auto-aim irritant. Ik wil zelf misschieten, daar hoeft niemand me mee te helpen.

Je spreekt jezelf hier nogal tegen.

Geplaatst: (bewerkt)

Is er iemand die de spec op missie Wetwork op veteran heeft gehaald en mij kan vertellen hoe je dat alleen doet? Heel erg bedankt alvast. Dit is de laatste missie die ik nog moet doen voor de Platina Trophie. Ik heb het al geprobeerd samen met een vriend en ook nog een stuk of 30 keer alleen. Maar ik ga iedere keer dood door de heli of iemand die me neerschiet terwijl ik probeer die heli neer te halen. Het is me 3 keer gelukt om bij de laatste deur te komen maar dan schoot ik weer op een bom of een onschuldige.... Is deze missie überhaupt wel te halen?

EDIT: PLATINA GEHAALD!!!

Wetwork in 1:11:25. Beter dan IW`s beste tijd.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

Kleine teaser voor een montage die binnenkort volgt. Heb al een boel clips, maar ik ga er de beste uithalen en nog iets meer verzamelen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...