Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Oi, oi het zit niet mee de afgelopen dagen. Ik ben bezig voor de Nuke Emblem/Titel, ik heb er 4 deze prestige maar nu ga ik weer bar-slecht vooral door noobtubers, Tac. Knife Runners etc. Ook die verrote spawns verkl*t*n het voor mij, heb je bijna die Harrier of choppergunner spawnt er een tegenstander naast je :duh::cry:. Trouwens het schijnt dat de DLC voor de Xbox 360 op 30 Maart komt, de PS3 en PC moeten een maand wachten aangezien Sony er met de pet naar gooit qua deals en steam zuigt.

Grtz. Bram

Geplaatst:

Oi, oi het zit niet mee de afgelopen dagen. Ik ben bezig voor de Nuke Emblem/Titel, ik heb er 4 deze prestige maar nu ga ik weer bar-slecht vooral door noobtubers, Tac. Knife Runners etc. Ook die verrote spawns verkl*t*n het voor mij, heb je bijna die Harrier of choppergunner spawnt er een tegenstander naast je :duh::cry:. Trouwens het schijnt dat de DLC voor de Xbox 360 op 30 Maart komt, de PS3 en PC moeten een maand wachten aangezien Sony er met de pet naar gooit qua deals en steam zuigt.

Grtz. Bram

Heb je daar ook toevallig een bron van?

Niet dat ik je niet geloof hoor.

Geplaatst:

Wat heeft 'steam zuigt' te maken met een vertraagde DLC? Eerst zien, dan geloven, en een DLC gaat niet vertraagd worden door Steam as far as I know.

Geplaatst:

Ik kan het allebei wel (eigenlijk lijk ik Killzone 2 beter te kunnen spelen dan Modern Warfare 2 (op pc)), maar ik heb liever een controller. Dat vind ik toch wat preciezer dan een controller, en ook vind ik auto-aim irritant. Ik wil zelf misschieten, daar hoeft niemand me mee te helpen.

Je spreekt jezelf hier nogal tegen.

Ik bedoelde dat ik liever op een toetsenbord speel :$

Geplaatst:

http://www.callofduty.nl/

Alstublaft de bron, en steam zuigt omdagt de connectie de hele tijd slecht is of weg valt. En dat weet ik omdat ik soms ook MW2 op de PC speel.

Ik zie daar alleen staan dat XBox ze eerder krijgt? Dat heeft natuurlijk meteen met Sony en Steam te maken, er is maar één manier, en dat is de negatieve manier. Denk eens na. De XBox 360 heeft de meeste MW2 spelers (volgens die site). Dus, dan wil IW natuurlijk het snelt DLC daarvoor maken, zodat ze er meer geld aan kunnen verdienen. Als ze het op alles tegelijk uitbrengen, duurt het langer, en is er een kans dat de XBox mensjes slim worden en naar een beter spel overstappen (ik ben hier heel erg neutraal). Dit lijkt mij het meest logische.

Ik heb overigens weinig problemen met Steam? Misschien moet je eens naar je eigen verbinding kijken i.p.v. een ander iets de schuld geven.

Geplaatst:

Ik alle CoD's hiervoor zonder problemen kunnen spelen met een über goeie connectie. Deze PC is net 2 maanden oud, daaraan kan het niet liggen en downloaden doe ik ook nooit. En als ik op steam speel zijn alle connecties laag, veel lagg geen goeie hosts etc. Terwijl ik daarna rustig GTA IV en Project Reality kan spelen met een goeie lage ping. Dus denk even na, als ik iets typ denk ik er ook over na. Er zijn meerder mensen die klagen over de slechte connecties van steam. En de PS3 is gewoon genaaid door IW aangezien het verschil tussen de xbox en ps3 spelers niet enorm groot is om zich druk over te maken (En Microsoft betaalt vele malen meer). En nu ga ik weer lekker achter mijn XBOX360 zitten die wél een goede connectie heeft met de IW servers clown.gificon_mrgreen.gif .

Geplaatst:

Ik alle CoD's hiervoor zonder problemen kunnen spelen met een über goeie connectie. Deze PC is net 2 maanden oud, daaraan kan het niet liggen en downloaden doe ik ook nooit. En als ik op steam speel zijn alle connecties laag, veel lagg geen goeie hosts etc. Terwijl ik daarna rustig GTA IV en Project Reality kan spelen met een goeie lage ping. Dus denk even na, als ik iets typ denk ik er ook over na. Er zijn meerder mensen die klagen over de slechte connecties van steam. En de PS3 is gewoon genaaid door IW aangezien het verschil tussen de xbox en ps3 spelers niet enorm groot is om zich druk over te maken (En Microsoft betaalt vele malen meer). En nu ga ik weer lekker achter mijn XBOX360 zitten die wél een goede connectie heeft met de IW servers clown.gificon_mrgreen.gif .

Met de Microsoft servers.

Geplaatst:

Als we dan toch over servers aan 't lullen zijn, ik heb een probleem:

Ik en een vriend speelde meestal samen in een party. Echter, na de D day van Sony (dat de ps3 FAT een dag niet online kon) kunnen we niet meer bij elkaar in een party komen, laat staan lobby.

Heeft dit iets te maken met de ps3 fat (hij) en de ps3 slim (ik)? Want hij zegt dat hij wel met een andere vriend (met fat) kan verbinden, maar weer niet met iemand uit mijn klas (slim).

Wij hebben allemaal niks aan ons internet verkloot, en mijn verindingstype is moderate, dit was hiervoor ook zo, en toen had ik geen problemen.

Iemand? :$

Alvast bedankt :)

Geplaatst:

http://www.callofduty.nl/

Alstublaft de bron, en steam zuigt omdagt de connectie de hele tijd slecht is of weg valt. En dat weet ik omdat ik soms ook MW2 op de PC speel.

Dat ligt niet aan Steam, maar aan IWNet, de servers waarop PC-spelers moeten spelen en het feit dat er geen dedicated servers zijn. Steam heeft nada niets noppes te maken met slechte verbinding, het enige dat af en toe gebeurt is de Steam-servers zelf die in onderhoud zijn. Probeer maar eens een ander spel via Steam te spelen in MP, het zal perfect lukken.

Geplaatst:

Ehm, bij bijna alle spellen zijn de Xbox en PS3 versies gelijk...?

Je hebt overigens wel gelijk, Steam heeft bij mij soms ook verbindings issues, maar dan niet elke match, eerder eens in de zoveel uren (wat ik imo niet echt slecht vind). Overigens ligt dit niet aan Steam (en dit kan ik met zekerheid zeggen), maar met de slechte host manier van Infinity Wards. Dit, omdat een goede host een mix moet zijn tussen een goede computer, en een goede verbinding. Nu denk ik zelf dat hij meer kijkt naar een goede computer dan naar een goede verbinding.

Oh, en flippie, wat voor NAT Type heeft je vriend?

Geplaatst: (bewerkt)

En wat dan nog, dat betekent toch niet dat hij meteen goed is? :puh:

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

En wat dan nog, dat betekent toch niet dat hij meteen goed is? puh2.gif

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

Geplaatst:

Beetje aangebrand? Hij zegt alleen dat 2 jaar oud niet gelijk staat aan een goede pc... (800 euro eigenlijk ook niet, daarvoor kan je bij wijze van spreke een OEM pc kopen met een i5 en een GeForce 310)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...