kelwin Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 (bewerkt) Ik heet ook gwn Nyltje ;D Ben nu bijna 6e prestige ;D (5e prestige lvl 68 ) Edit: op alteriw mw2 ;D Best jammer trouwens dat AlterIW weg gaat samen met AlterOps en AlterMW3 Bewerkt: 22 maart 2012 door kelwin Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 Ik heet ook gwn Nyltje ;D Ben nu bijna 6e prestige ;D (5e prestige lvl 68 ) Edit: op alteriw mw2 ;D Best jammer trouwens dat AlterIW weg gaat samen met AlterOps en AlterMW3 Ik las dit bericht en ik dacht 'Grapje' mr ik ging gelijk nr de site en ik zag op de hoofdpagina 3 forums van de mensen die alteriw beheren dat ze echt gaan stoppe Heeeeeeeeel jmmr. Reageren
blackops Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 Kan ik weer 14 gb van mn hdd afhalen Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Hey, Mijn Modern Warfare 2 kan geen matches vinden via find game. Er staat dat mijn Nat-Type: Strict is. Hoe kan ik dit oplossen? Mvg, Max >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal MW2 topic.<<< Reageren
PrioX Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Ik heb hier niet super veel verstand van, excuses. Maar bij mij werkt het meestal als ik me router of/en modem reset. Je zou het kunnen proberen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Hey, Mijn Modern Warfare 2 kan geen matches vinden via find game. Er staat dat mijn Nat-Type: Strict is. Hoe kan ik dit oplossen? Mvg, Max Herstart eerst even je router en/of modem en controleer daarna of er verandering is. Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Heb ik iets gezegt van een xbox 360 ? Kheb de porten geforward. maar dan staat er als ik op play druk: Conecting to IWNet Reageren
Wooods Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Spelen er hier nog mensen op de Xbox? Let op: ik heb strict Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Ik heb de poort op UDP : 28960 open gezet. dus vn 28960 naar 28960 converteren. Maar nog steeds is mijn NAT-Type strict........ hoe kan dit? Ik doe precies het zelfde als anderen in een youtube filmpje maar bij mij werkt het niet bij hun wel. Ik heb de Thomson Speedtouch 780 (beter bekent als de kpn experia box -,-) Reageren
kelwin Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Ik heb de poort op UDP : 28960 open gezet. dus vn 28960 naar 28960 converteren. Maar nog steeds is mijn NAT-Type strict........ hoe kan dit? Ik doe precies het zelfde als anderen in een youtube filmpje maar bij mij werkt het niet bij hun wel. Ik heb de Thomson Speedtouch 780 (beter bekent als de kpn experia box -,-) Misschien moet je je anti-virus en firewall uitschakelen. Misschien help dat Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Spelen er hier nog mensen op de Xbox? Let op: ik heb strict Ja. add me op Xbox BiglifeRPG Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Ik heb de poort op UDP : 28960 open gezet. dus vn 28960 naar 28960 converteren. Maar nog steeds is mijn NAT-Type strict........ hoe kan dit? Ik doe precies het zelfde als anderen in een youtube filmpje maar bij mij werkt het niet bij hun wel. Ik heb de Thomson Speedtouch 780 (beter bekent als de kpn experia box -,-) Misschien moet je je anti-virus en firewall uitschakelen. Misschien help dat Nope nat-type is nog steeds strict en ik kan nog geen games joinen Reageren
kelwin Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 (bewerkt) alterrev.net Weer iets nieuws, doet het wel. Bewerkt: 9 mei 2012 door kelwin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.