Rickyboy30 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Ik wilde Mwf2 online spelen, maar ik heb geen verbinding met het psn network... Iemand hetzelfde probleem op de ps3?? Dan maar verder met de campaign, maar ik wilde echt even online spelen.. Ze zijn momenteel bezig om iets aan de servers te doen. Hij doet het nu weer bij mij hhhm... hij is nu Online shit aan het updaten... gaat niet echt lekker :S Reageren
Ferre Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Kheb'm op DVD maar als ik hem wil installeren wil ie via steam gaan downloaden gvd. Je hebt Steam nodig voor het spel. Als je de DVD erin doet dan begint hij waarschijnlijk al vanaf 70% te downloaden. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Het spel wordt geinstalleerd met de steam setup. Je moet dus eerst Steam downloaden, en dan pas gaat het spel geïnstalleerd worden. Daarna moet het even updaten, en dan kan je spelen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Zullen we spoilers gebruiken ? danku Waarom? We vertelden toch niks belangrijk over de missie of storyline? Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Zullen we spoilers gebruiken ? danku Waarom? We vertelden toch niks belangrijk over de missie of storyline? Jawel Als je de missie volgorde ook al verklapt, dan weet je eigenlijk toch al wat zal gaan komen ? Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Heb het ook gekocht, earphones ingeplugd, lekkere stoel en toen 3 en een half uur achter elkaar doorgespeeld. Goeie game, maar volgens mij een zeer korte singleplayer. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) Vet spel man. Alleen me trophies doen het niet door een bug heb ik later begrepen. Ik ben nu Single Player aan het doen, maar die vliegveld-missie is eigenlijk best erg. EDIT: Mijn trophies doen het opeens weer nadat ik me patch heb verwijderd. Bewerkt: 11 november 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Dieko Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Vet spel man. Alleen me trophies doen het niet door een bug heb ik later begrepen. Ik ben nu Single Player aan het doen, maar die vliegveld-missie is eigenlijk best erg. Wat wij in GTA IV doen is ook erg :$ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Vet spel man. Alleen me trophies doen het niet door een bug heb ik later begrepen. Ik ben nu Single Player aan het doen, maar die vliegveld-missie is eigenlijk best erg. Wat wij in GTA IV doen is ook erg :$ Ja dat is zo, daar blazen we hele straten op. Alleen hier is het echt het doel om dat te doen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Alles aan die missie is geweldig die hele sfeer gewoon, als je door die detectiepoortje loopt, en het alarm afgaat, En dat je op de begane grond ben en dan al die vluchten op het scherm DELAYED zijn. Gruwelijk vet al die details. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 WTF, online modus doet het ( voor zover ik weet ) het niet meer op de PS3. Lekker Activition! *Dit is dus niet wat ik gewend ben van deze top uitgever ! :/ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Activition? Wat is dat nou weer. Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Alles aan die missie is geweldig die hele sfeer gewoon, als je door die detectiepoortje loopt, en het alarm afgaat, En dat je op de begane grond ben en dan al die vluchten op het scherm DELAYED zijn. Gruwelijk vet al die details. D'oh, zal wat zijn als de technologie een minigun door een detectiepoortje vandaag de dag niet meer herkend, of dat alle vliegtuigen toch vliegen zonder dat er mensen aan boord zijn Ik ben overigens nog niet online gegaan, waarschijnlijk suck ik daar hard in Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Alles aan die missie is geweldig die hele sfeer gewoon, als je door die detectiepoortje loopt, en het alarm afgaat, En dat je op de begane grond ben en dan al die vluchten op het scherm DELAYED zijn. Gruwelijk vet al die details. D'oh, zal wat zijn als de technologie een minigun door een detectiepoortje vandaag de dag niet meer herkend, of dat alle vliegtuigen toch vliegen zonder dat er mensen aan boord zijn Ik ben overigens nog niet online gegaan, waarschijnlijk suck ik daar hard in Daar ging het niet om ik had het over wat ingame plaatsvond, niet in real life. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 *Activision lol sorry Ze kunnen het maar beter fixen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.