Kai-ShockWave Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Zit er eigenlijk ook weer zo'n klein mapje in zoals bij MW1? Dat was altijd dikke chaos. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 @Powerpats: Ok maar ik denk echt niet dat Infinity Ward dat gaat doen dat idee lijkt dan zo gestolen van Treyach. @Kai-Shockwave: De kleinste map de er is is denk ik die op het dak van de wolkenkrabbers, maar zo'n kleintje als in COD 4 is er niet meer. Btw: Part 2 van mijn Modern Warfare 2 montage is nu aan het uploaden! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Zit er eigenlijk ook weer zo'n klein mapje in zoals bij MW1? Dat was altijd dikke chaos. Die ene soort van mijnfabriekding is heel klein. Reageren
.Senne Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Maar die map kan je niet spelen met 12 of meer man, enkel in game modes met 8 of minder personen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Hier is Part 2 van mijn Modern Warfare 2 Montage: Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Net Derail en Wastegrounds achter elkaar in Ground War, hardcore snipen! Kereltje werd zo boos op mij omdat ik alleen maar snipte Heb nu bijna de Thermal Scope voor de .50 Barret In maar 1 middagje en niet alleen maar snipen. Maar als je in normale Team Deathmatch die maps speelt, is er echt geen zak aan. Veel te weinig spelers. En het kan nog chaos worden, als je het geluk hebt om met een volle match op Highrise zit. 1x gehad. Je kunt 5 stappen zetten of je wordt gekillt of je killt iemand. Echt lomp. Bewerkt: 15 november 2009 door Gijsso Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Heb het nog niet echt veel gespeeld, maar het gaat wel lekker. Toch een k/d van 1.32 volgens mij. Ik vind het in ieder geval super vet, dus ik hoop dat ik komende week nog redelijk wat tijd heb om te gamen, want dat was afgelopen week niet het geval... Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Wat is het verschil eigenlijk tussen Red Dot Sight attachment en Hologaphic? Ik zie het niet echt Holographic zit er cooler uit, dat is het verschil. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Heb een hele coole perk gevonden voor mijn SCAR het wapen waar ik nu het meest mee vecht. allereerst heb ik er die rode skin op gezet. en samen met de perk Scavenger, reken je gelijk af met de te kleine magazijn van de SCAR. Misschien is het een noobwapen omdat je het al zo vroeg unlocked, Maar als ik er elke ronde +15 kills mee maak, is het zonde om het niet te doen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Heb een hele coole perk gevonden voor mijn SCAR het wapen waar ik nu het meest mee vecht. allereerst heb ik er die rode skin op gezet. en samen met de perk Scavenger, reken je gelijk af met de te kleine magazijn van de SCAR. Misschien is het een noobwapen omdat je het al zo vroeg unlocked, Maar als ik er elke ronde +15 kills mee maak, is het zonde om het niet te doen. Scar-H + Holographic + Silencer AT4/Usp45 Semtex Flashbang Bling Hardline pro Commando pro Care package 3x Predator Missle 4x Precision airstrike 5x Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Ik ben er achter gekomen dat ik heel erg own in third person capture the flag. ^^ Reageren
HA5H Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Ik gebruik nu voor Free-For-All deze class: Free For All Assault P90 / akimbo PP-2000 / akimbo Throwing Knife Stun Grenades 2x Marathon Stopping Power Steady Aim Painkiller Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Heb een hele coole perk gevonden voor mijn SCAR het wapen waar ik nu het meest mee vecht. allereerst heb ik er die rode skin op gezet. en samen met de perk Scavenger, reken je gelijk af met de te kleine magazijn van de SCAR. Misschien is het een noobwapen omdat je het al zo vroeg unlocked, Maar als ik er elke ronde +15 kills mee maak, is het zonde om het niet te doen. Scar-H + Holographic + Silencer AT4/Usp45 Semtex Flashbang Bling Hardline pro Commando pro Care package 3x Predator Missle 4x Precision airstrike 5x Nee silencer, zorgt er toch voor dat je kogels minder damage doen ? Trouwens is er iemand geïnteresseerd om met mij het hele spec ops door te lopen ? Ik ben er nog niet mee begonnen omdat ik de hele tijd alleen multiplayer deed. Het hoeft niet gelijk alles in een keer. Als ik het maar heb. Bewerkt: 16 november 2009 door PowerPats Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Ik heb ook MW2 gekocht. Leuk spel! Sp al uitgespeeld. Met MP lvl 23 straks hoger. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 level 26 of 27, weet het zelf niet meer. In 2 dagen. merk nu al dat het steeds langer duurt voordat ik weer bij de volgende level ben. van 1 tot 20 ging het echt heel snel. Nu moet ik ongeveer 3 matches doen waarbij ik +10 kills plus allerlei dingen als assist, UAV enz moet hebben om nog een rank hoger te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.