flippie13 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Wat is het verschil eigenlijk tussen Red Dot Sight attachment en Hologaphic? Ik zie het niet echt Holographic zit er cooler uit, dat is het verschil. Holographic zoomt ook meer in, soort van vergrootglas dus Ik gebruik nu overigens wel de Scar met holographic totdat ik de tar-21 heb vrijgespeeld, dan ga ik daarop silencer en thermal scope zetten en ik ben tevreden ^.^ Silencer zorgt er overigens voor dat je kogels minder ver gaan, maar je word er niet door gezien op de map, dus das wel handig Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Ik heb MW 2 nu al een paar dagen uit en ik ga nu bezig met de Veteraan walktrough. Verder ben ik nu level 44 op Multiplayer en het verveelt nog lang niet! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Niemand hier die de Walther 2000 heeft geprobeerd? Leuke sniper voor op wat kleine mappen, als variatie op de Intervention. Al hebben ze wel een ietwat verschillende speelstijl nodig ten opzichte van elkaar. P90 / akimbo PP-2000 / akimbo Dit snap ik eigenlijk niet goed, waarom twee volautomatische CQB wapens met beide Akimbo? Dan kun je denk ik beter voor een launcher gaan als secondary, gezien je geen Cold Blooded hebt kun je dan killstreaks gemakkelijk neerhalen. Maargoed, dat zou ik dan doen.. ^^ Reageren
.Senne Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Geen PC gamers die af en toe eens MP willen spelen, of Co-Op? Reageren
HA5H Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Niemand hier die de Walther 2000 heeft geprobeerd? Leuke sniper voor op wat kleine mappen, als variatie op de Intervention. Al hebben ze wel een ietwat verschillende speelstijl nodig ten opzichte van elkaar. P90 / akimbo PP-2000 / akimbo Dit snap ik eigenlijk niet goed, waarom twee volautomatische CQB wapens met beide Akimbo? Dan kun je denk ik beter voor een launcher gaan als secondary, gezien je geen Cold Blooded hebt kun je dan killstreaks gemakkelijk neerhalen. Maargoed, dat zou ik dan doen.. ^^ Omdat wnnr ik switch, ik nog eens 2 powerfulle wapens heb die ik direct kan afvuren Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Trouwens is er iemand geïnteresseerd om met mij het hele spec ops door te lopen ? Ik wil wel. Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 voer je eht spel als admin uit? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Niemand hier die de Walther 2000 heeft geprobeerd? Leuke sniper voor op wat kleine mappen, als variatie op de Intervention. Al hebben ze wel een ietwat verschillende speelstijl nodig ten opzichte van elkaar. P90 / akimbo PP-2000 / akimbo Dit snap ik eigenlijk niet goed, waarom twee volautomatische CQB wapens met beide Akimbo? Dan kun je denk ik beter voor een launcher gaan als secondary, gezien je geen Cold Blooded hebt kun je dan killstreaks gemakkelijk neerhalen. Maargoed, dat zou ik dan doen.. ^^ Omdat wnnr ik switch, ik nog eens 2 powerfulle wapens heb die ik direct kan afvuren Neem dan als tweede wapen een Spaz of een AA-12. Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 ja. Via rechtermuisknop en gwn bij de eigenschappen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Om snel te levelen ga je gewoon met een vriend 3rd Person Cage Match doen. Of HCTDM spelen. Goede kit voor Harcore TDM: TAR (one shot, one kill) - Fall Camo - Heartbeat Secondary boeit niet echt, want je ownt al hard door zeh TAR Frag (of wat je dan ook wilt) Stun Sleight Of Hand Pro (sneller herladen en aimen) Hardline Pro (hier heb je dus geen Stopping Power nodig door TAR) Ninja Pro (hiermee horen mensen je niet lopen en zien ze je niet op hun Heartbeat) Care Package (3 Killstreak) Precision Airstrike (5 Killstreak) Emergency Airdrop (7 Killstreak) Let's have sum pwn @Powerpats: Silencer zorgt ervoor dat je Range iets minder word. Damage blijft hetzelfde. Bewerkt: 16 november 2009 door lexus123 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) @Powerpats: Silencer zorgt ervoor dat je Range iets minder word. Damage blijft hetzelfde. Maar wat is nou juist range? Want dat snap ik niet. Btw: Iemand nog iets te zeggen over mijn Modern Warfare 2 Montage Part 2? Bewerkt: 16 november 2009 door End Of The Riot Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 @Powerpats: Silencer zorgt ervoor dat je Range iets minder word. Damage blijft hetzelfde. Maar wat is nou juist range? Want dat snap ik niet. Btw: Iemand nog iets te zeggen over mijn Modern Warfare 2 Montage Part 2? Hoe ver je kan schieten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 @Powerpats: Silencer zorgt ervoor dat je Range iets minder word. Damage blijft hetzelfde. Maar wat is nou juist range? Want dat snap ik niet. Btw: Iemand nog iets te zeggen over mijn Modern Warfare 2 Montage Part 2? Hoe ver je kan schieten. Ow, ok nou snap ik waarom ik 2 keer moest schieten met een sniper om iemand dood te krijgen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 @Powerpats: Silencer zorgt ervoor dat je Range iets minder word. Damage blijft hetzelfde. Maar wat is nou juist range? Want dat snap ik niet. Btw: Iemand nog iets te zeggen over mijn Modern Warfare 2 Montage Part 2? Hoe ver je kan schieten. Ow, ok nou snap ik waarom ik 2 keer moest schieten met een sniper om iemand dood te krijgen. Schiet je 1 keer mis dan? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Care package is echt heel handig. Ik heb hierdoor al een paar keer een AC-130 gehad. Maar zodra je een Care Package dopt, probeert iedereen hem te stelen. Je moet echt een keer doodgaan, en dan pas je Care Package gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.