Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

@Powerpats:

Silencer zorgt ervoor dat je Range iets minder word. Damage blijft hetzelfde.

Maar wat is nou juist range?

Want dat snap ik niet. nope.gif

Btw: Iemand nog iets te zeggen over mijn Modern Warfare 2 Montage Part 2?

Hoe ver je kan schieten.

Ow, ok nou snap ik waarom ik 2 keer moest schieten met een sniper om iemand dood te krijgen. :7

Schiet je 1 keer mis dan?

Nee maar de eerste keer gingen zo nog niet dood ik moest met een geluidsdemper altijd twee keer schieten. :Y

Geplaatst:

Dat komt doordat de Range van je wapen met demper drastisch vermindert. Daardoor heeft de kogel veel minder energie als ie in je slachtoffer komt. Dus snipen met demper komt meer op het mid-range, dat ze je niet zien op de map, maar je kunt dan wel killen.

Geplaatst:

Handig om te weten en soms ize ik ook in filmpjes waaarbij mensen zo via een sort computer een raket afvuren en dat ze die dan ineens laten versnellen hoe doe je dat? :?

Geplaatst:

Kan je vinden bij Barracks > Killstreaks. Je hebt een boel verschillende killstreak rewards, oftewel handige dingen die je krijgt als je een x aantal mensen killt zonder zelf dood te gaan. Hetgeen jij bedoelt is de predator missile, een raket die afgevuurd wordt door een heli, die de persoon dan kan besturen.

Geplaatst:

Dat is een killstreak, aantal mensen achter elkaar killen dus zonder dood te gaan :puh:

Dat weet ik maar hoe laat je die raket versnellen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is een killstreak, aantal mensen achter elkaar killen dus zonder dood te gaan :puh:

Dat weet ik maar hoe laat je die raket versnellen?

Met op de PS3 R1 en bij de Xbox denk ik RB.

Wie wilt er een keer met mij Spec Ops doen op Veteraan? :puh:

@ hieronder :puh: was eerder xD

Edit : Nog eens @ hieronder >.< flauw hoor maar info is genoeg want je kunt ook niet echt op dat filmpje zien hoe het moet

Bewerkt: door GunsNroses61

Dat je in de vlucht ineens nog veel sneller gaat, dus niet meer in normale val, maar dan hoor je dat de raketten ook aan gaan? Bij de PS versie is het de schiet-button (R1), ik denk bij Xbox dan dus ook RB, PC weet ik niet.

edit: Dit filmpje is denk ik wat jij bedoelt.

@hierboven: buhbubhbuhbubhbwljaksadflalfa

Maar jij hebt geen filmpje :engel: En dat is pas echte ownage.

Bewerkt: door Gijsso

Ik heb hem op pc, vele malen beter ; enige nadeel is geen console, en de host picking op non-dedicated mag ook wel wat beter ( te veel hosts met lag gekozen )

edit : predator gaat op pc sneller met LMB

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Range bestaat niet in Call of Duty. Alle kogels gaan altijd door, en kennen geen eindpunt zoals ze dat kennen in andere spellen. Bij GTA IV bijvoorbeeld, na een bepaalde afstand kan je iemand niet raken, en wanneer je een meter dichtbij komt kan dit wel. Call of Duty kent dit alleen voor shotguns, alle andere wapens niet.

De ingame statistieken 'liegen' je dan ook maar wat voor, ze kloppen vaak niet of moeten anders geïnterpreteerd worden. Dat je 'range' minder zou worden is dus ook onzin, wat er gebeurt is dat kogels minder sterk worden over afstand. Ik zal het even uitleggen aan de hand van een voorbeeld, afstanden zijn niet waar en maar echt een voorbeeld.

• De FAL dood dichtbij in 2 shoten
  • Wanneer het doelwit verderweg is, gaat dit in 3 schoten.
  • Laten we zeggen dat de grens op 50 meter ligt. Minder betekend 2 schoten, meer 3.

Nu komt de demper in beeld:

Deze laat hem niet op iets van 100 meter stoppen of iets dergelijks, maar verminderd de 50 meter. Dus nu dood hij tot aan, bijvoorbeeld, de 30 meter in 2 schoten, en bij meer in 3. Dempers op snipers hebben naar mijn gevoel een zeer nadelig effect, vooral op de Intervention als bolt action zijnde en de M82 met zijn vele recoil. Bij de Walther en de EBR is het minder door de lage terugslag, maar je verminderd zeer zeker de mogelijkheid voor 1S1K's.

Zo doet FMJ ook niet meer schade oid, maar vervangt gewoon Deep Impact uit MW. (Minder schade reductie wanneer je iemand door een object heen raakt)

Geplaatst:

Trouwens is er iemand geïnteresseerd om met mij het hele spec ops door te lopen ?

Ik wil wel. :)

ik het het trouwens wel voor de ps3 he.

Geplaatst:

Dat je in de vlucht ineens nog veel sneller gaat, dus niet meer in normale val, maar dan hoor je dat de raketten ook aan gaan? Bij de PS versie is het de schiet-button (R1), ik denk bij Xbox dan dus ook RB, PC weet ik niet.

Bij PS3 schiet je met R1, bij 360 met RT (R2 voor PS3). Dus als je op de Xbox een Predator Missle sneller wilt laten vallen moet je RT gebruiken ;)

Geplaatst:

Ik was van de week in een map en toen had de tegenstander 25 kills gemaakt zonder dood te gaan en daardoor kon hij de Nuke activeren. Wel lachen als dat ding neervalt en iedereen dood is + de mode is afgelopen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...